svi smo očekivali dobit, a ono gubitak, nije dobro.
Osobno sam početkom 2013. očekivao gubitak min. 1 miljun dolar mjesecno, ili min. 12 na godišnjoj razini. U 4 Q sam shvatio da gubitak neće biti veći od 3-4 miljuna USA dolara, no ovo je definitivno puno bolje od mojih najoptimističnjih prognoza za okolnosti što su egzistirale u 2013. BRAVO ZA UPRAVU.[emo_smijesak]
sve je ok..ali vozarine su bile zadnji kvartal dosta visoko za razliku od 1 i 2mj 2014 kada su pale..hocu reći da je pitanje kakav ce biti 1 q 2014..
BDI odražava stanje na spot marketu, a mislim da je većina brodova AP u long time charteru. Stoga će se više vozarine odraziti u izvješću nakon 2-3 kvartala.
Bitno je da Kina nastavlja sa svojim visokim stopama rasta i da se nazire kraj debalansu ponude i potražnje brodskog prostora, odnosno da je opći trend vozarina uzlazni.
Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje Grada Dubrovnika danas je izdao uporabnu dozvolu za poslovno stambenu zgradu Atlanske plovidbe u Gružu.
Podsjetimo, 26 milijuna eura vrijedan Atlant poslovni centar počeo se graditi 2011. godine. U prizemlju te na prvom i drugom katu planirani su poslovni prostori, dok su treći, četvrti i peti kat namijenjeni za stanovanje. Zgrada ima i troetažnu podzemnu garažu s oko 230 parkirnih mjesta.
Ekipa iz icapitala odmah je stavila dionicu na razmatranje. Valjda im je više neugodno držati onu smiješnu cijenu kao ciljanu. Evo što kažu:
“Atlantska plovidba ended FY13 with a sales of HRK 440.1m (-7.1% YoY). Average BDI index in 2013 was 1.205 points, while in the same period of 2012 it was 920 points. The last quarter of 2013 was very good for the dry bulk companies with average level of BDI index of 1.853 points. This improvement in the dry bulk sentiment can’t be seen immediately because of the nature of contracts. For instance, Atlantska plovidba tries to maintain policy of 1/3 ships on spot market. We expect positive signs for Atlantska plovidba to be seen in the first quarter of this year. In FY12 Atlantska Plovidba had a fleet of 17 ships in total 959,628 dwt, while in the FY13 had the fleet of 15 ships in total of 872,984 DWT. Due to this fact we can’t directly compere sales. Within the tourism industry, Atlantska plovidba had better results both on the top line (sales of hotels and agency increase by 6.2% YoY) and operating level (operating profit was HRK 14.1m up 48% YoY). Finally, bottom line shows a net loss in the amount of HRK 4.3m, contributed by HRK 17.2m loss from Shipping. Currently Atlantska plovidba has 5 ships in the pipeline. Namely, the company contracted two ships (size 38.000 DWT) and two ships (size 63.800 DWT). In addition, they signed one optional contract for another ship (size 63.800 DWT). That is very clear sign what management think about further development of the sector. Following improvement in the dry bulk sector and changes in Atlantska plovidba fleet we are placing our target price under review until we revise the valuation model.”
Nije točno,kap.Jerković je mladog kolegu Kulaša , kao i mnoge druge, naučio na koji način uspješno voditi Atpl.Kap.Kuleša je mladi i ambiciozni gospodin koji uspješno pliva u ovim teškim godinama.
@gorgija
Nije točno,kap.Jerković je mladog kolegu Kulaša , kao i mnoge druge, naučio na koji način uspješno voditi Atpl.Kap.Kuleša je mladi i ambiciozni gospodin koji uspješno pliva u ovim teškim godinama.
IN MEMORIAM Jedan od posljednjih razgovora s kapetanom Jerkovićem
Šteta, kap.Jerković mogao je još dugo imati značajnu savjetodavnu ulogu, no život ide dalje, a ATPL je dobro posložena firma u kadrovskom smislu.
Sućut obitelji Jerković.
Pokojni je imao 53k dionica, strah me i pomisliti ako to ode na bubanj
Kolega, ajde nemoj prodavat maglu, sigurno će prodavat tebi i meni po 100 komada svaki dan na burzi…smanji jeftino drukanje na podnošljivu razinu…