Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
@hugh
Da cunami s pola mil. kn [emo_smijeh]….
što niko ne kaže da je bdi pao 😛
imam osjećaj da će popodne letjeti perje, kad se na ovu dobru vijest nadoveže rast BDI-a…sve u svemu očekujem dobar tjedan za ovu dionicu a slijedeći još bolji poklopi li se dobro FI (ne vjerujem da bi išli u nove kupovine da nema dobrih pokazatelja)
Vjerujem da će izvješće biti dobro, što znači gubitak manji od planiranog. Držim da bi izvješće bilo odlično ako gubitak nije veći od 4 milje usa dolara, početkom godine potpisao bi minus 12 milja usa dolara, pa čak i 15. Planiram plus ove godine od 5 milja, a 2015. idemo sa atpl na 20, i cijenu dionice u četiri brojke.
Nema smisla da se svađate oko kompanije koja vrijedi prema mojim izračunima 1500 kn/dionici. Na burzi je normalno da cijena nikada ne oslikava stvarno stanje kako kad je podcijenjena tako i kada je precijenjena. Ona može bez problema na 1.5xBV-a pod uvjetom oporavka vozarina ali i ne zaboravite činjenicu da dionica u pravilu percipira buduće stanje tako da svi budu iznenađeni i pitaju se kako je moguće da je cijena takva kad je situacija takva.
Tako je. Nema smisla raspravljati o stvarnoj/pravoj/fer…itd. vrijednosti obzirom na kojoj je burzi ova dionica izlistana.
Bitno je da se potvrđuje trend….a on se pokazuje točan…barem zasad.I neće biti pravocrtan i to je isto super jer majstori/traderi imaju prilike nešto zaraditi ili izgubiti….ali nam time podižu likvidnost pa nijeproblem ni ući , a niti izaći ako nekome hitno treba lova.
Ja sam zadovoljan i sve se odvija kako sam predviđao…i nadam se da će do 2015 godine i “nevjernim tomama” biti jasno….I da…imao sam sreću i nos da nisam ni kune utrpao u onog drugog brodara…. 🙂
malo o upravo naručenim brodovima;
‘Dolphin’ 64,000 dwt vessels have been designed by leading Chinese design institute SDARI (Shanghai Merchant Ship Design and Research Institute) and meet the highest standards for fuel efficiency and environmental compliance, including the latest IACS Common Structural Rules (CSR).
The new Ultramax bulk carriers have been designed to carry up to 11% more cargo than conventional Supramaxes whilst consuming around 13% less fuel.
članak koji govori o cijeni takvih brodova;
Baltic Trading Limited, a dry bulk company focused on the spot charter market, listed on NYSE (John C. Wobensmith, president & CFO), agreed to acquire 2 Ultramax new-buildings of 64,000 dwt for an aggregate purchase price of USD 56m. The company also has an option exercisable in January 2014 to acquire 2 additional Ultramax new-buildings under the same specifications and purchase price.
naravno to ne znači da je ATPL ugovorila istu cijenu gradnje ali barem približno određuje vrijednost narudžbe.
brodarima vani očito ne igra ulogu današnji BDI
Oldendorff je u studenom u istom brodogradilištu ugovorio 6 brodova istog tipa po cijeni od 25m sa dodatnom opcijom. Opcija na još šest utramaxa deklarirana je prošli tjedan po istoj cijeni. Vjerujem da su naši ovo znali i da su ispregovarali slično, što bi u ovim uvjetima bilo vrlo povoljno. U tom slučaju cijela investicija od vjerojatnih pet brodova iznosila bi oko 115m USD. Samo ova investicija iznosila bi više nego sadašnja kapitalizacija.
Dobar glas daleko se čuje. Jučerašnja objava kao top vijest na http://www.tradewindsnews.com/.