Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@serislav
Nemoj se mučit objašnjavat, ja sam uvjeren da on to dobro zna nego je teško gledat da nešto raste… pogotovo ono za što si se zdušno borio da cijena ostane što više dole… bilo je prilike za uć dosta povoljnije, ko nije iskoristio sad mu suza suzu goni i zavidi drugima..
Kada izlazi izvješće i da li netko ima informaciju o mogućoj dividendi.
Ovo je dokaz koliko sam bio u pravu nakon odluke da uđem u ovu kompaniju.
Sve se to dalo naslutiti. Kad vidiš nekog da kupuje mercedesa znači da čovjek nije siromah. Malo je ovakvih kompanija na ZSE.
a šta će mi dividenda, bolje da oni tu lovu oplode pametno, i tako ako ide dividenda, cijena padne na div. day
Strpite se do petka dečki nije Vam malo malo sumnjivo da ovu najavu puknu pred izvješče ( ta trgovina s brodovima je po meni ful netransparetna). Istina da sam izašao ali izašli su i pojedini članovi uprave i na nižim razinama od mene.
ihh kao što rekoh neće oni ni centa izvuć od Kineza.
Još gore utrpaše im nove brodove a oporavak se ne nazire još olala…
misliš li da je loše ako ti utrpaju brodove kojima svakim danom raste cijena?
i otkud ti to da se oporavak ne nazire?
sam rast cijene brodova govori ti o oporavku sektora
ihh kao što rekoh neće oni ni centa izvuć od Kineza.
Još gore utrpaše im nove brodove a oporavak se ne nazire još olala…
misliš li da je loše ako ti utrpaju brodove kojima svakim danom raste cijena?
i otkud ti to da se oporavak ne nazire?
sam rast cijene brodova govori ti o oporavku sektora
[/quote]
leconte, ta vi raspravljate s craigom. jeste li svjesni kako uzaludan posao radite. to je kao da s čovjekom koji je tri godine arbajtovao u njemačkoj raspravljate o konradu adenaueru. nije problem što taj ne zna, nego što taj zna više o konradu od svih knjiga ikad napisanih o konradu. me razmete.
Pogledaj BDI graf od 1980 do 2005 u tom periodu potražnja za robom je bila na današnjim razinama s tim da je cijena nafte bila mnogo niža, ono što hoču reći trebalo je preko 25 godina da se dogodi bum u prijevozu rasutih tereta.
Potražnja za robom nije na razinama od 2005 do 2010 a kako stvari stoje neće biti još dugo
investicijski cunami ovdje je krenuo.,sada čekamo cunami vozarina i cijene dionice i naposljetku cunami od izvješča (kada će biti kasno za ulazak u poziciju na atpl, osim za berbu eventualnih dividendi).,naravno, kada kažem cunami mislim u pozitivnom smislu.,i da, to se sve neće dogoditi preko noći, da nebi netko krivo shvatio.,