Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Atlantska plovidba d.d. – Novosti o novogradnjama u NR Kini
Atlantska plovidba d.d. je, u nekoliko navrata tijekom 2AL3.g., izvijestila da je sa brodogradiliStem Qingshan u NR Kini sklopila četiri Ugovora o gradnji brodova, svaki nosivosti 38.000 DWT po tzv. projektu Green Dolphin,
od kojega su dva Ugovora o gradnji stupila na snagu poietkom travnja prošle godine, a za preostala dva je Atlantska plovidba d.d. imala pravo deklarirati tzv. opciju gradnje i to za prvi (od dva) opcijski brod do 3O.
studenog proile godine, a za drugi opcijski brod do kraja siječnja ove godine. Atlantska plovidha d.d. je deklarirala opciju gradnje oba opcijska broda.
BrodogradiliSte Qingshan i Atlantska plovidba d.d. su se dogovorili da će, umjesto Ugovora o gradnji dva deklarirana opcijska broda (svaki nosivosti 38.000 DWT), sklopiti tri nova Ugovora o gradnji (od kojih je jedan
tzv. opcijski ugovor) brodova tipa Ultramax od kojih 6e svaki imatl nosivost od 63.800 DWT. Ugovori o gradnji su potpisani u NR Kini danas, 11. veljaie 2O14.g.
Stupanje na snagu prva dva sklopljena Ugovora o gradnji će uslijediti nakon ito Nadzorni odbor Atlantske plovidbe d.d., u skladu sa Statutom Druitva, da suglasnost na sklapanje tih Ugovora o gradnji. U odnssu na treći
– opcijski Ugovor o gradnji broda, i za njega je potrebna suglasnost Nadzornog odbora Druitva, te deklaracija opcije gradnje koju Atlantska plovidba d.d. ima pravo deklarirati najkasnije tri mjeseca od dana sklapanja Ugovora o gradnji. Na ovu promjenu u politici gradnje novih brodova Uprava Atlantske plovidbe d.d. se odludila na temelju pra6enja cijena novogradnji na svjetskorn trZi5tu, ali i sve veie potrainje za brodovima nosivosti od 61.000 do 64.0Q0 DWT. Radi se o brodovima koji su po svojoj nosivosti vrlo blizu nosivosti panamax brodova, ali
su za razliku od panamax brodova opremljeni i brodskim dizalicama Sto im daje povoljniji poloZaj i iskoristivost na tržistu.
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/8NZIdjoE1MdE4jmqAQgThg==.pdf
Dakle, za pretpostaviti je da su u pregovorima uzeli u obzir ugovorene cijene za ona 2 originalna opcijska broda, te su na te cijene dodali još sadašnju razliku cijene između handy-a i ultramax-a, a treći opcijski je po sadašnjim cijenama?
Odnosno, kao da su prodali brodogradilištu ona 2 handy-a po sadašnjim cijenama (uz zaradu) i odmah naručili 2+1 ultramax po sadašnjim cijenama.
nakon ovakve objave kako jedu odma ove po asku…. 🙂
Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]
Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]
a što ako dođe do nove recesije o kojoj se sve više diskutira vani? pa vozarine opet potonu na dno? o kojoj cijeni će se onda raspravljati? 200 ili 100?
jel to +/- ask/bid, ili je netko promašio tipku na tastaturi? maločas sam gledao i bili smo u minusu…
s ovakvom viješću se nekad letilo u nebesa.. al nije ni ovo loše. nekad flota 12brodova,danas 50% veća.i najava 3 novogradnje, ako vozarine budu pozitivne,a bolje su već sada za 100% nego lani u ovo doba godine, tako da bi nas ovo godišnje izvješće moglo gurnuti i do 500kn, nestrpljivo ga isčekujem.
A zašto nisu izgrađena ona dva prije, a sad bi trebali gradit tri duplo veća?
Na ovu promjenu u politici gradnje novih brodova Uprava Atlantske plovidbe d.d. se odludila na temelju praćenja cijena novogradnji na svjetskorn trZi5tu, ali i sve veće potražnje za brodovima nosivosti od 61.000 do 64.000 DWT. Radi se o brodovima koji su po svojoj nosivosti vrlo blizu nosivosti panamax brodova, ali
su za razliku od panamax brodova opremljeni i brodskim dizalicama što im daje povoljniji položaj i iskoristivost na tržistu.
Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]
a što ako dođe do nove recesije o kojoj se sve više diskutira vani? pa vozarine opet potonu na dno? o kojoj cijeni će se onda raspravljati? 200 ili 100?
[/quote]
a šta ako dođe do 3. svj. rata onda će nam bit svejedno šta imao od kapitala,
jedno pitanje, može javni odgovor, zašto se brišu komentari?
A zašto nisu izgrađena ona dva prije, a sad bi trebali gradit tri duplo veća?
zato jer se ima, pa jel znaš ti koliko se uštedjelo na poštarini i tisku otkad je bulletin samo online [emo_namigusa]
ovo je firma koja zna iskoristiti krizu za rast a da istovremeno ne preuzima suvišne rizike i to je to.
Netko je danas spominja 420, danas kad izađe BDI moglo bi ovo i preko
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx