ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 08:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Atlantska plovidba d.d. – Novosti o novogradnjama u NR Kini

Atlantska plovidba d.d. je, u nekoliko navrata tijekom 2AL3.g., izvijestila da je sa brodogradiliStem Qingshan u NR Kini sklopila četiri Ugovora o gradnji brodova, svaki nosivosti 38.000 DWT po tzv. projektu Green Dolphin,
od kojega su dva Ugovora o gradnji stupila na snagu poietkom travnja prošle godine, a za preostala dva je Atlantska plovidba d.d. imala pravo deklarirati tzv. opciju gradnje i to za prvi (od dva) opcijski brod do 3O.
studenog proile godine, a za drugi opcijski brod do kraja siječnja ove godine. Atlantska plovidha d.d. je deklarirala opciju gradnje oba opcijska broda.

BrodogradiliSte Qingshan i Atlantska plovidba d.d. su se dogovorili da će, umjesto Ugovora o gradnji dva deklarirana opcijska broda (svaki nosivosti 38.000 DWT), sklopiti tri nova Ugovora o gradnji (od kojih je jedan
tzv. opcijski ugovor) brodova tipa Ultramax od kojih 6e svaki imatl nosivost od 63.800 DWT. Ugovori o gradnji su potpisani u NR Kini danas, 11. veljaie 2O14.g.
Stupanje na snagu prva dva sklopljena Ugovora o gradnji će uslijediti nakon ito Nadzorni odbor Atlantske plovidbe d.d., u skladu sa Statutom Druitva, da suglasnost na sklapanje tih Ugovora o gradnji. U odnssu na treći
– opcijski Ugovor o gradnji broda, i za njega je potrebna suglasnost Nadzornog odbora Druitva, te deklaracija opcije gradnje koju Atlantska plovidba d.d. ima pravo deklarirati najkasnije tri mjeseca od dana sklapanja Ugovora o gradnji. Na ovu promjenu u politici gradnje novih brodova Uprava Atlantske plovidbe d.d. se odludila na temelju pra6enja cijena novogradnji na svjetskorn trZi5tu, ali i sve veie potrainje za brodovima nosivosti od 61.000 do 64.0Q0 DWT. Radi se o brodovima koji su po svojoj nosivosti vrlo blizu nosivosti panamax brodova, ali
su za razliku od panamax brodova opremljeni i brodskim dizalicama Sto im daje povoljniji poloZaj i iskoristivost na tržistu.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/8NZIdjoE1MdE4jmqAQgThg==.pdf

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Dakle, za pretpostaviti je da su u pregovorima uzeli u obzir ugovorene cijene za ona 2 originalna opcijska broda, te su na te cijene dodali još sadašnju razliku cijene između handy-a i ultramax-a, a treći opcijski je po sadašnjim cijenama?

Odnosno, kao da su prodali brodogradilištu ona 2 handy-a po sadašnjim cijenama (uz zaradu) i odmah naručili 2+1 ultramax po sadašnjim cijenama.

nakon ovakve objave kako jedu odma ove po asku…. 🙂

Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]


Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]

a što ako dođe do nove recesije o kojoj se sve više diskutira vani? pa vozarine opet potonu na dno? o kojoj cijeni će se onda raspravljati? 200 ili 100?

brisanjem nicka ne možete obrisati istinu!

jel to +/- ask/bid, ili je netko promašio tipku na tastaturi? maločas sam gledao i bili smo u minusu…

A zašto nisu izgrađena ona dva prije, a sad bi trebali gradit tri duplo veća?

s ovakvom viješću se nekad letilo u nebesa.. al nije ni ovo loše. nekad flota 12brodova,danas 50% veća.i najava 3 novogradnje, ako vozarine budu pozitivne,a bolje su već sada za 100% nego lani u ovo doba godine, tako da bi nas ovo godišnje izvješće moglo gurnuti i do 500kn, nestrpljivo ga isčekujem.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.


A zašto nisu izgrađena ona dva prije, a sad bi trebali gradit tri duplo veća?

Na ovu promjenu u politici gradnje novih brodova Uprava Atlantske plovidbe d.d. se odludila na temelju praćenja cijena novogradnji na svjetskorn trZi5tu, ali i sve veće potražnje za brodovima nosivosti od 61.000 do 64.000 DWT. Radi se o brodovima koji su po svojoj nosivosti vrlo blizu nosivosti panamax brodova, ali
su za razliku od panamax brodova opremljeni i brodskim dizalicama što im daje povoljniji položaj i iskoristivost na tržistu.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



Tvrtka naručuje gradnju novih brodova 3 kom.(kao da bicikli kupuju) a Vi raspravljate o cijeni, da li 450 ili 350. [emo_smijeh]

a što ako dođe do nove recesije o kojoj se sve više diskutira vani? pa vozarine opet potonu na dno? o kojoj cijeni će se onda raspravljati? 200 ili 100?
[/quote]

a šta ako dođe do 3. svj. rata onda će nam bit svejedno šta imao od kapitala,

jedno pitanje, može javni odgovor, zašto se brišu komentari?


A zašto nisu izgrađena ona dva prije, a sad bi trebali gradit tri duplo veća?

zato jer se ima, pa jel znaš ti koliko se uštedjelo na poštarini i tisku otkad je bulletin samo online [emo_namigusa]

ovo je firma koja zna iskoristiti krizu za rast a da istovremeno ne preuzima suvišne rizike i to je to.

Netko je danas spominja 420, danas kad izađe BDI moglo bi ovo i preko

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

New Report

Close