Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ispunjavam obećanje otprije koji mjesec – 400, pozdrav cxy, stoj mi dobro, vidimo se i čujemo na 450
Easy there big fellow. Mnogo puta se odbijalo od 400… tek na 420 možemo posumnjati da se neš događa.
gore, dolje, sim, tam – kao da je važno. ja si samo malo dajem oduška, osveta je slatka. nije bitna cijena, bitno je poslovanje, a ono nema AMA BAŠ NIKAKVE VEZE S HRVATSKOM. hvala bogu, jer vidimo po izvješćima što znači poslovati na tržištu pogođenom šestogodišnjom recesijom
Kolega ni vi nemate pojma o matematici 100×2=200×2=400×2=800. To je logika niza u ovom slučaju. Naravno da treba biti oprezan.
Potpuno se slažem sa gornjom formulom ali mene je vodilo jedno razmišljanje temeljeno na TA. Prva razina u tome slučaju je oko 600. Kad to postignemo možemo razgovarati o novim razinama. Vaša matematika mi nekako priliči za drugu polovicu godine.
cxy2012
Vjerojatno ti je poznato kako ciklus u brodara traje oko 7 godina, kao što si naveo 6 je prošlo…
Cijene krenu gore prije nego svi pokazatelji to potvrde. Zato će u trenutku kad svi mediji i fin. savjetnici počnu reklamirati ATPL kao odličnu dionicu cijena lagano biti na 1000 kn. Tada će večini biti odlična prilika za ulaganje, kao što je kolega Kormilar jednom ranije primjetio.
Kolega ni vi nemate pojma o matematici 100×2=200×2=400×2=800. To je logika niza u ovom slučaju. Naravno da treba biti oprezan.
Potpuno se slažem sa gornjom formulom ali mene je vodilo jedno razmišljanje temeljeno na TA. Prva razina u tome slučaju je oko 600. Kad to postignemo možemo razgovarati o novim razinama. Vaša matematika mi nekako priliči za drugu polovicu godine.
[/quote]
ta – što ona može reći o poslovanju. ništa. ne raste ni pada atpl zbog ta, nego zbog vozarina. i mogu svi logaritmi ovoga svijerta pokazivati gore, ako vozartine idu dolje, ide i atpl. ne razumijem kako netko može graditi investicijske odluke na ta. dobro je poznavati povijest cije, atl i ath, i uopće što više podataka imati, ali predviđati budućnost na tim osnovama meni jednostavno nema smisla.
ta – što ona može reći o poslovanju. ništa. ne raste ni pada atpl zbog ta, nego zbog vozarina. i mogu svi logaritmi ovoga svijerta pokazivati gore, ako vozartine idu dolje, ide i atpl. ne razumijem kako netko može graditi investicijske odluke na ta. dobro je poznavati povijest cije, atl i ath, i uopće što više podataka imati, ali predviđati budućnost na tim osnovama meni jednostavno nema smisla.
[/quote]
Slažem se da ne govori o poslovanju …ali ako je trend UP pratiti će obrazac rasta jednako kao i u obrnutom slučaju. TA je samo alat koji pomaže u određivanju kretanja cijene.
ta – što ona može reći o poslovanju. ništa. ne raste ni pada atpl zbog ta, nego zbog vozarina. i mogu svi logaritmi ovoga svijerta pokazivati gore, ako vozartine idu dolje, ide i atpl. ne razumijem kako netko može graditi investicijske odluke na ta. dobro je poznavati povijest cije, atl i ath, i uopće što više podataka imati, ali predviđati budućnost na tim osnovama meni jednostavno nema smisla.
Slažem se da ne govori o poslovanju …ali ako je trend UP pratiti će obrazac rasta jednako kao i u obrnutom slučaju. TA je samo alat koji pomaže u određivanju kretanja cijene.
[/quote]
ta je skup podataka o prošlosti, a mi ovdje kupujemo budućnost. ta je dobar za vidjete unatrag kako je cijena pratila vozarine pa onda kockati se i zaigrati ili na rast ili na pad vozarina jer iz povijesnog kratanja cijena-vozarine može se dobiti slika o potencijalu kojeg krije ovako niska cijena, dakle odvagnuti rizik naspram potencijalne dobiti.
Sadašnja cijena vozarina i cijena vozarina koja se očekuje u narednom periodu kroz 2-3 godine je jedino što trenutno definira trend rasta ili pada cijene.. kraj priče..ostalo su gluposti….znači treba pratiti graf vozarina i projekcije odnosa porasta flote i porasta prometa…
je samo bi trebalo onda uzet u obzir BV-obveze+zadržana dobit, pa da vidimo kako ce se dalje kretati od te točke, jelda?
Svaka čast. Doduše, bilo je i logično. Nekako sam osjećao ovo ali nisam želio nagađati dok se ne pokaže točnim.[emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg]
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/8NZIdjoE1MdE4jmqAQgThg==.pdf
E stvarno, šta je sa drugom opcijom koja je istekla krajem siječnja? Nisu poslali obavijest da su je iskoristili, a ne vjerujem da nisu. Zna li netko?
Vjerojatno ćemo saznati za koji dan u FI.
O-hoho. Evo vijesti i prije FI:
Atlantska plovidba d.d. – Novosti o novogradnjama u NR Kini
Atlantska plovidha d.d. je deklarirala opciju gradnje oba opcijska broda.
BrodogradiliSte Qingshan i Atlantska plovidba d.d. su se dogovorili da ie, umjesto Ugovora o gradnji dva deklarirana opcijska broda (svaki nosivosti 38.000 DWT), sklopiti tri nova Ugovora o gradnji (od kojih je jedan tzv. opcijski ugovor) brodova tipa Ultramax od kojih 6e svaki imatl nosivost od 63.80C DWT. Ugovori o gradnji su potpisani u NR Kini danas, 11. veljaie 2O14.g.
..deklaracija opcije gradnje koju Atlantska plovidba d.d. ima pravo deklarirati najkasnije tri mjeseca od dana sklapanja Ugovora o gradnji.
Na ovu promjenu u politici gradnje novih brodova Uprava Atlantske plovidbe d.d. se odludila na temelju pra6enja cijena novogradnji na svjetskorn trZi5tu, ali i sve veie potrainje za brodovima nosivosti od 61.000 do 64.0Q0 DWT. Radi se o brodovima koji su po svojoj nosivosti vrlo blizu nosivosti panamax brodova, ali su za razliku od panamax brodova opremljeni i brodskim dizalicama Sto im daje povoljniji poloZaj i iskoristivost na triistu.