ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.12.2024. u 10:42
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Fino je 3.maj utopio 2 tankera spanjolcima po 42 mio usd svaki
Nasa brodogradilista u nacelu imaju prazne navoze i morali bi moci iskoristiti ovu potraznju za ranijim slotovima i prodati ih po dobroj cijeni.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

1. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. (69326397242)/CROATIA OSIGURANJE D.D. (26187994862) 148.349 10,63 Skrb. račun
2. CERP (38083028711)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 140.267 10,05 Zast. račun
3. USKOKOVIĆ ŽELIMIR (27190032222) 59.788 4,28 Osnovni račun
4. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO (73030785846) 56.354 4,04 Osnovni račun
5. JERKOVIĆ ANTE (58263488058) 52.848 3,79 Osnovni račun
6. LONZA VLAHO (41641954033) 48.740 3,49 Osnovni račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 38.304 2,74 Skrb. račun
8. ŠMOK DAMIR (11454175213) 32.362 2,32 Osnovni račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. (14036333877)/PBZ CROATIA OSIGURANJE OBVEZNI MIROVINSKI FOND (99318944138) 24.698 1,77 Skrb. račun
10. PBZ D.D. (02535697732) 22.199 1,59 Skrb. račun

Nestao je PBZ skrbnički račun iz prvih deset sa 70 000 dionica a pojavio se novi skrbnički ZABE sa cca 38 000 kom. Da li je kompanija dala neku objavu vezano za ovu promjenu? Nisu to male stvari kada treći dioničar ove kompanije ispari iz prvih deset. Di su nestale te dionice i kada su potrgovane?

Ispravljaju me da nije 70 nego 56 000 komada i da nije treći nego četvrti dioničar. Ispričavam se.

To nikako nije dobro,očito da oni nešto znaju što mi ne znamo

Jedan pomalo nevjerojatan podatak s obzirom na prethodna izvješća. Prema platou, prosjek za 2013. spot vozarina za pnmx skočio na 12.5K USD ( u 2012. 5.8K), za spmx u 2013. 12.1K USD ( u 2012. 7.7K) zahvaljujući jakom prosincu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Idući tjedan Kinezi zurick.
Sretno svima.
Da, nema nikakve objave za 4. brod. Čudio bih se da ga bar nisu prodali na navozu.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

imali naznaka kad će izvješće? kad je bilo proošle godine? hvala


Jedan pomalo nevjerojatan podatak s obzirom na prethodna izvješća. Prema platou, prosjek za 2013. spot vozarina za pnmx skočio na 12.5K USD ( u 2012. 5.8K), za spmx u 2013. 12.1K USD ( u 2012. 7.7K) zahvaljujući jakom prosincu.

pogreška u redakciji, usporedi sa stupcem za january 2014, ubacili su iste vrijednosti i u stupac za cijelu 2013. točne su one koje su objavili u prošlom reportu.

zna li netko što je s ona dva teškaša

Mislim da su u charteru kod Shipping & Chartering GmbH & Co.,barem su na njihovom spisku
http://www.sandc.de/index.php?id=31&L=1
Inace na prodaji su
http://forsaleships.net/satilik_gemi/index.php?route=product/search&keyword=atlant&category_id=0

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Izgleda da su u charteru kod belgijskog OXL,zajedno s dva ista broda koja su prodali kinezima jos 2011/2012…
Ne vjerujem da su odustali od 4.green dolphina koji su naručeni za 20-21 mil usd po brodu,kad su slicne brodove Uljanik i Jadroplov naručili za nevjerojatnih 36 milijuna usd po brodu,u 3.maju.

@lapad
evo da se podjetimo što piše i biltenu. Nisam pratio dali su upće potvrdili od ova dva opcijska i onaj prvi, a kao što vidimo nema vijesti niti za drugi
DEKLARACIJA OPCIJE
ZA HANDYSIZE
NOVOGRADNJE
U prethodnom broju Bulletina smo
detaljno izvijestili o pregovorima i
sklopljenim ugovorima o gradnji če

tiriju novogradnji (handysize) u kine

skom brodogradilištu Qingshan. Radi
se o brodovima koji će imati nosivost
od 38.700 tona koji se grade prema
novom projektu nazvanom „Green
Dolphin“ pa se iz samog imena može
naslutiti da će to biti ekološki vrlo pri

hvatljiv brod koji će s obzirom na novi
design trupa i glavnog stroja trošiti
znatno manje goriva u odnosu na slič

ne današnje brodove.
Kao podsjetnik onim čitateljima koji
nisu primijetili tu vijest, dva od uku

pno četiri sklopljena ugovora o grad

nji su stupila na snagu u travnju ove
godine, a preostala dva ugovora su tzv.
opcijski ugovori po kojima Društvo
ima pravo deklarirati opciju gradnje
tih brodova. Za prvi opcijski brod rok
za deklariranje opcije bio je do kraja
studenoga ove godine.
Uzimajući u obzir stanje pomorskog
tržišta, prognoze njegovog razvoja,
te komercijalne uvjete postignute u
Ugovoru o gradnji, Uprava Društva je
odlučila deklarirati opciju gradnje pr

vog (od dva) opcijskog broda, o čemu
je upravo obaviješteno i brodogradili

šte. Da bi taj Ugovor o gradnji stupio
na snagu potrebno je obaviti još neke
dodatne formalnosti, naročito na stra

ni brodogradilišta. U Ugovoru o grad

nji dogovorena je primopredaja ove
novogradnja na dan 31.07.2015.g.
Za drugi opcijski brod je rok za dekla

riranje opcije do kraja siječnja 2014.g.
i Uprava Društva će o tome donijeti
odluku do ugovorenog roka o čemu
ćemo Vas izvijestiti u sljedećem broju

New Report

Close