ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.12.2024. u 08:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Počela zelenjava, sretna nova godina prodavateljima[emo_palacg].

Dajte mi jeftino da vam prodam skupo.

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1

DRYS oko 3,20, zadnji vrh oko 4,80.

AP oko 380, nešto se ne slažu.

@ cxy2012

ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.

cxy2012
Drys je bio 5 $. Sad je 3,15,
Atpl bila oko 4-4,10 a sad je 3,80.

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
prekrasan oporavak [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial


@ cxy2012

ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.

A koja je teza za gore.


http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
prekrasan oporavak [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]

Kolega ZMAJKI uvijek stavi link, i palčeve dole “[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]” ,a kad se spojim pred krajem njihovog radnog dana -a ono sve se zeleni…

Nikakva objava o 4.-om delfinu?



@ cxy2012

ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.

A koja je teza za gore.
[/quote]

jedina realna opasnost i sa suhi teret i za tankere je sto se oreder book puni brzinom vecom od ocekivane i sto scrapping kako mi se sada cini uvidom u kraj 12, mjeseca 2013 i 1 mjeseca je 2014 je pad scrappinga, koji nam je kljucan za dugorocno odrzivi bull trend

http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3d&tabid=505

za sve koji zele znati vise, mjesecni izvjestaj za 1 mjesec 2014 izasao danas.

wiseguy, hvala za link. prijepodne ga još nije bilo [emo_smijesak]

iz punjenja orderbooka u zadnje vrijeme ja vidim suprotno, to jest da nas čeka dugo razdoblje undersupplyja. više praktički i nema mjesta za delivery 2015. a prije par tjedana je već negdje pisalo da se u iole pouzdanim kineskim brodogradilištima u najboljem slučaju mogu naći termini za delivery krajem 2016. već se vidi da se za sve više novih narudžbi delivery date već pomiče u 2017.

kriza je pokosila sva manje stabilna brodogradilišta i navala na orderbook je očito zato što tko bude s narudžbom oklijevao duže od još par mjeseci mogao bi na brod biti prisiljen čekati 3-4 godine. izgleda da trenutno nema kapaciteta niti za 50 mil dwt godišnje. ako uračunamo minimalni slippage od 10% dolazimo na new deliveries od godišnje max 6-6,5%, prije scrappinga. dakle i s vrlo umjerenim scrappingom (nižim od ovih 0.8% u siječnju) maksimalni prirast 5-5,5%. u 2013 je bio 5.4% a vidimo što je to značilo za skok u utilizaciji.

mislio sam naravno kod scrappinga 0.8 mil dwt u siječnju, a ne 0.8%.


wiseguy, hvala za link. prijepodne ga još nije bilo [emo_smijesak]

iz punjenja orderbooka u zadnje vrijeme ja vidim suprotno, to jest da nas čeka dugo razdoblje undersupplyja. više praktički i nema mjesta za delivery 2015. a prije par tjedana je već negdje pisalo da se u iole pouzdanim kineskim brodogradilištima u najboljem slučaju mogu naći termini za delivery krajem 2016. već se vidi da se za sve više novih narudžbi delivery date već pomiče u 2017.

kriza je pokosila sva manje stabilna brodogradilišta i navala na orderbook je očito zato što tko bude s narudžbom oklijevao duže od još par mjeseci mogao bi na brod biti prisiljen čekati 3-4 godine. izgleda da trenutno nema kapaciteta niti za 50 mil dwt godišnje. ako uračunamo minimalni slippage od 10% dolazimo na new deliveries od godišnje max 6-6,5%, prije scrappinga. dakle i s vrlo umjerenim scrappingom (nižim od ovih 0.8% u siječnju) maksimalni prirast 5-5,5%. u 2013 je bio 5.4% a vidimo što je to značilo za skok u utilizaciji.


Nedavno sam citao procjenu da porast flote nece do 2020 preci 5% godisnje. To bi znacilo dosta godina stabilnog poslovanja jer demand ce ostati sigurno jak za dry bulk jos dosta godina.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close