Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Počela zelenjava, sretna nova godina prodavateljima[emo_palacg].
DRYS oko 3,20, zadnji vrh oko 4,80.
AP oko 380, nešto se ne slažu.
@ cxy2012
ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
prekrasan oporavak [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
@ cxy2012
ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.
A koja je teza za gore.
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
prekrasan oporavak [emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
Kolega ZMAJKI uvijek stavi link, i palčeve dole “[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]” ,a kad se spojim pred krajem njihovog radnog dana -a ono sve se zeleni…
Nikakva objava o 4.-om delfinu?
@ cxy2012
ako ti je ovo najbolej sto mozes za tezu prema dole, slabo je to.
upravo se sve savrseno slaže jer je drys od dna 1.65 do 3.2, ekvivalent atpl od 200 do 380, samo sto si zaboravio napomenuti jos jednu stvar, a to je da drys kao i fro udaraju po ATM i stancaju nove dionice i to nemali broj.
A koja je teza za gore.
[/quote]
jedina realna opasnost i sa suhi teret i za tankere je sto se oreder book puni brzinom vecom od ocekivane i sto scrapping kako mi se sada cini uvidom u kraj 12, mjeseca 2013 i 1 mjeseca je 2014 je pad scrappinga, koji nam je kljucan za dugorocno odrzivi bull trend
http://www.platou.com/dnn_site/LinkClick.aspx?fileticket=hYrFvtzI1aI%3d&tabid=505
za sve koji zele znati vise, mjesecni izvjestaj za 1 mjesec 2014 izasao danas.
wiseguy, hvala za link. prijepodne ga još nije bilo [emo_smijesak]
iz punjenja orderbooka u zadnje vrijeme ja vidim suprotno, to jest da nas čeka dugo razdoblje undersupplyja. više praktički i nema mjesta za delivery 2015. a prije par tjedana je već negdje pisalo da se u iole pouzdanim kineskim brodogradilištima u najboljem slučaju mogu naći termini za delivery krajem 2016. već se vidi da se za sve više novih narudžbi delivery date već pomiče u 2017.
kriza je pokosila sva manje stabilna brodogradilišta i navala na orderbook je očito zato što tko bude s narudžbom oklijevao duže od još par mjeseci mogao bi na brod biti prisiljen čekati 3-4 godine. izgleda da trenutno nema kapaciteta niti za 50 mil dwt godišnje. ako uračunamo minimalni slippage od 10% dolazimo na new deliveries od godišnje max 6-6,5%, prije scrappinga. dakle i s vrlo umjerenim scrappingom (nižim od ovih 0.8% u siječnju) maksimalni prirast 5-5,5%. u 2013 je bio 5.4% a vidimo što je to značilo za skok u utilizaciji.
wiseguy, hvala za link. prijepodne ga još nije bilo [emo_smijesak]
iz punjenja orderbooka u zadnje vrijeme ja vidim suprotno, to jest da nas čeka dugo razdoblje undersupplyja. više praktički i nema mjesta za delivery 2015. a prije par tjedana je već negdje pisalo da se u iole pouzdanim kineskim brodogradilištima u najboljem slučaju mogu naći termini za delivery krajem 2016. već se vidi da se za sve više novih narudžbi delivery date već pomiče u 2017.
kriza je pokosila sva manje stabilna brodogradilišta i navala na orderbook je očito zato što tko bude s narudžbom oklijevao duže od još par mjeseci mogao bi na brod biti prisiljen čekati 3-4 godine. izgleda da trenutno nema kapaciteta niti za 50 mil dwt godišnje. ako uračunamo minimalni slippage od 10% dolazimo na new deliveries od godišnje max 6-6,5%, prije scrappinga. dakle i s vrlo umjerenim scrappingom (nižim od ovih 0.8% u siječnju) maksimalni prirast 5-5,5%. u 2013 je bio 5.4% a vidimo što je to značilo za skok u utilizaciji.
Nedavno sam citao procjenu da porast flote nece do 2020 preci 5% godisnje. To bi znacilo dosta godina stabilnog poslovanja jer demand ce ostati sigurno jak za dry bulk jos dosta godina.