ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 00:49
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

K-PAX

Da, stvarno blesavo, ali može biti više razloga:

1. Nemaju keša za avans jer nije sjeo povrat od raskinutog ugovora, ide arbitraža.
2. Pregovaraju o prodaji te iste opcije nekom drugom.
3. Nešto treće.

U svakom slučaju, znat ćemo uskoro. Nego, da li postoji obveza da kažu: Nismo iskoristili opciju iz razloga tih i tih?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Da li mislite da nije vrijeme za kupnju? Ja mislim da je upravo odlično vrijeme za kupnju. Svi pokazatelji ove kompanije su odlični. Kad se poprave vozarine ovo će ići na svoju pravu vrijednost, strelovito.

Ja isto mislim da je vrijeme za kupnju, ali sam ispucao pare, hehe.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Bulkratene faller tirsdag. Baltic Dry-indeksen står nå i 1.084, ned 0,8 prosent.

Capesize 7.912 dollar (- 0,8 prosent)
Panamax 10.480 dollar (- 0,9 prosent)
Handysize 9.769 dollar (- 0,1 prosent)
Supramax: 10.480 dollar (+ 1,4 prosent)


Da li mislite da nije vrijeme za kupnju? Ja mislim da je upravo odlično vrijeme za kupnju. Svi pokazatelji ove kompanije su odlični. Kad se poprave vozarine ovo će ići na svoju pravu vrijednost, strelovito.

a koja je to prava vrijednost?

http://www.dryships.com/pages/report.asp



Da li mislite da nije vrijeme za kupnju? Ja mislim da je upravo odlično vrijeme za kupnju. Svi pokazatelji ove kompanije su odlični. Kad se poprave vozarine ovo će ići na svoju pravu vrijednost, strelovito.

a koja je to prava vrijednost?
[/quote]
BV

Prava vrjednost je 15-17 brodova prosječne cijene 20 milja USA $ plus dvostruko toliko što leži a ne bježi , odlični kormilari kompanije i još puno toga.


Prava vrjednost je 15-17 brodova prosječne cijene 20 milja USA $ plus dvostruko toliko što leži a ne bježi , odlični kormilari kompanije i još puno toga.

MCAP može biti i 1,5xBV kao što je sada 0,3xBV.

Prosjek neto plaća u Atlantskoj plovidbi je oko 15 000 kn. Da li je to prosjek plaća svih djelatnika grupe?

http://www.dryships.com/pages/report.asp

BDI se okrece u pozitivu


Prosjek neto plaća u Atlantskoj plovidbi je oko 15 000 kn. Da li je to prosjek plaća svih djelatnika grupe?

Ne znam, ali pretpostavljam da je tako. Management ima visoke plaće, pomorci također, gledano u odnosu na prosjek “običnih” radnika u RH, ali manje nego management. Ipak plove pa imaju neku kintu, ne?
Ostalo je administracija na nekih 7 do 10 hiljada, pretpostavljam.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close