Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
moj nalog prije tri tjedna na kupnji (cca 110 kom po 3350 kn) nikako nije mogao proći…..jednostavno nitko nije trzao jer sam valjda nudio premalo …..onda sam izgubio živce i ušao u IGH…
ali pitam se sad koji su to ulagači da nakon samo 3 tjedna prodaju iste dionice po 2935 ….izgleda da se oni više neće baviti ulaganjem
ili znaju da će ići i na 2500 npr. pa će ponovo ući na toj razini
Potrosnja: Handysize 28000 mt – 18-20 tona dnevno Handymax 44000 mt – 23 – 25 tone Panamax 75000 – 30 – 34 tone Izmedju toga interpoliraj. Danasnje cijene goriva: Rotterdam – 340 $ po toni Singapore – 355 $ pmt
Derby, ako bi mogao objasniti kako ste došli do ove 23-25 tona za handymaxe. [smiley]
moj nalog prije tri tjedna na kupnji (cca 110 kom po 3350 kn) nikako nije mogao proći…..jednostavno nitko nije trzao jer sam valjda nudio premalo …..onda sam izgubio živce i ušao u IGH… ali pitam se sad koji su to ulagači da nakon samo 3 tjedna prodaju iste dionice po 2935 ….izgleda da se oni više neće baviti ulaganjem ili znaju da će ići i na 2500 npr. pa će ponovo ući na toj razini
ma po toj cijeni od 2935 kn je prošao neznatan broj komada. a i u igh ti danas nije loše samo ne znam po kojoj si cjeni ušao
Ne znam zašto se ovih dana svi zamaraju BDI-om, DRYS-om, cijenama goriva, brodova i što ja znam čime već ne. Cijelo tržište je na kratko potonulo i treba malo strpljanja i novca za dokup (hehe) da bi se prebrodila ova situacija. Siguran sam da recimo T-HT, IGH, INGR i sl. nemaju nikakove veze s gore navedenim pojmovima…ili se varam…[undecid]
poslije kiše dolazi sunce[cool][
Ovo stvarno već postaje gadljivo, zanima me kakvi će biti komentari kad BDI krene prema gore za koji dan. Čovjeku podhitno treba objasniti profitabilnost brodara i na ovim razinama BDI-ija!
http://www.seebiz.eu/hr/burze/gradevinari-profitirali-od-promjene-trenda,6581.html
Ovo stvarno već postaje gadljivo, zanima me kakvi će biti komentari kad BDI krene prema gore za koji dan. Čovjeku podhitno treba objasniti profitabilnost brodara i na ovim razinama BDI-ija!
http://www.seebiz.eu/hr/burze/gradevinari-profitirali-od-promjene-trenda,6581.html
“Kurioziteta radi tada je cijena bila 2000” koje je to navlačenje iz dana u dan… Nevjerojatno… Iako ja se nadam još kojem danu pada tako da jeftinije dokupim [thumbsup]
Ovo stvarno već postaje gadljivo, zanima me kakvi će biti komentari kad BDI krene prema gore za koji dan. Čovjeku podhitno treba objasniti profitabilnost brodara i na ovim razinama BDI-ija!
http://www.seebiz.eu/hr/burze/gradevinari-profitirali-od-promjene-trenda,6581.html
Neki očito zaboravljaju koliko je brodova od tada Atlantskoj plovidbi isporučeno i koliko će ih u narednih pola godine biti… Kao da to ne povećava prihode za lijepi dvocifreni postotak.
Derbyshire: ” Potrosnja: Handysize 28000 mt – 18-20 tona dnevno Handymax 44000 mt – 23 – 25 tone Panamax 75000 – 30 – 34 tone Izmedju toga interpoliraj. Danasnje cijene goriva: Rotterdam – 340 $ po toni Singapore – 355 $ pmt” Derby, ako bi mogao objasniti kako ste došli do ove 23-25 tona za handymaxe. [smiley]
Jednostavno. imam ih 5 pod kontrolom. 4 Mitsubishi makinje i jedna Sulzer. Na 13.5 milja nakrcani trose 25-28 tona.
Evo kako teku pregovori oko nove cijene metalne rudače http://www.forbes.com/markets/2008/01/16/baosteel-ironore-negotiations-markets-equity-cx_vk_0116markets02.html
Izgleda da nema još ništa od dogovora [cry]
Ali što duže budu pregovarali to će poslije potražnja, nadam se biti veća, jer će kinezi potrošiti zalihe kojima ruše cijene. A onda se nadam i da će vozarine brže vraćati na prijašnje vrijednosti a onda će to psihički djelovati na cijenu naše ATPL…
Evo za poklonike DRYS-a – u pre-marketu +2%:
DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)
Pre-Market: 53.50 1.07 (2.04%) as of 8:59AM ET on 01/17/08