Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
jethro, pretpostavljam da je bugs ironičan i da je komentirao trola koji se opet razmahao.
ali, svaka čast moderatorima, vidim da hrpu njegovih postova kasnije ne mogu naći.
Pošto sam potencijalni ulagač ali nakon onog što se dogodilo na Tankerskoj plovidbi da li je to moguće u okviru zakona da se dogodi ovdje. Mislim da nije ali da li netko može to prokomentirati. Mislim što se tiče delistiranja, da li je potrebno 90 ili 95% dionica na skupštini da se to provede.
sokrat, mislim da je ovdje to nemoguće i da nikome nije niti u interesu.
TNPL je specifična situacija di oni u jednom paketu imaju 85% vlasništva i praktično mogu sve što se dogovore.
TNPL je sa ovakvom kapitalizacijom (oko 200m kuna, puno manje od cijene za tri handy-ja) i dosta velikim dugom, za kojeg nisam siguran kako izlaze na kraj s njime, lagana meta za preuzimanje. Uz njihovu postojeću flotu, plus nabavu 2-4 broda cape klase za koje je izgledan najveći rast vozarina u naredne dvije godine, za čas bi se stvorila superjaka brodarska kompanija koja bi nadišla naše okvire.
Ovo izgleda poprilično obećavajuće i za nas:
“The commentary came as Bocimar’s fleet of capesize, panamax, handymax and handysize bulkers reported earnings averages of around $27,023, $18,031, $14,328 and $8,956 per day, respectively, in the fourth quarter of last year.
By comparison, these same sub-segments turned in daily averages of $23,415, $10,001, $6,953 and $7,129, respectively, in the comparable period 12 months prior, according to documents filed with securities regulators.”
http://www.tradewindsnews.com/drycargo/331363/v-for-volatility
Pošto sam potencijalni ulagač ali nakon onog što se dogodilo na Tankerskoj plovidbi da li je to moguće u okviru zakona da se dogodi ovdje. Mislim da nije ali da li netko može to prokomentirati. Mislim što se tiče delistiranja, da li je potrebno 90 ili 95% dionica na skupštini da se to provede.
75 je dovoljno, ali delist ide onda 6 mjeseci po upisu u sudski registar
90 posto delist ide s danom upisa u sudski registar, dakle bez obzira na naše brze sudove, nekoliko tjedana, a ne 6 mjeseci
Pošto sam potencijalni ulagač ali nakon onog što se dogodilo na Tankerskoj plovidbi da li je to moguće u okviru zakona da se dogodi ovdje.
mislim da je svatko kad je uložio u TNPL računao s mogućnošću da se i to dogodi. a kod ATPL se na sreću bar o tome ne moramo brinuti.
Pošto sam potencijalni ulagač ali nakon onog što se dogodilo na Tankerskoj plovidbi da li je to moguće u okviru zakona da se dogodi ovdje.
mislim da je svatko kad je uložio u TNPL računao s mogućnošću da se i to dogodi. a kod ATPL se na sreću bar o tome ne moramo brinuti.
[/quote]
Kolega nemojte biti sigurni jer ja imam popis svih dioničara u nekoliko firmi za koje sam zainteresiran, mislim one ispod prvih deset, tako da ni ovdje ta situacija nije bistra, pogotovo nakon kupnje Croatia osiguranja od strane Adrisa. Danas si jak koliko novca imaš i ta se zakonska granica može lako pomaknuti na dolje ako to nekog interesira.
pa znat ćemo ako se zakon ikad bude mijenjao pa ćemo onda razmišljati o tome koje je ulaganje bolje. ali dotad je ovdje sigurnije nego u banci, tamo možeš izgubiti skoro sve preko noći i bez pripreme.
Dojma sam da se ovdje čeka samo preokret bdi indexa, ko zapeta puška![emo_smijesak]
pa znat ćemo ako se zakon ikad bude mijenjao pa ćemo onda razmišljati o tome koje je ulaganje bolje. ali dotad je ovdje sigurnije nego u banci, tamo možeš izgubiti skoro sve preko noći i bez pripreme.
Bogme meni je Tankeska bila prvi pick uz Erikson i Atlantsku plovidbu. Sada vidim koliko bi pogriješio da sam samo prije par dana uložio novac u Tankersku. Spasila me samo moja sumnjičavost u ne mali rast na nikakvom prometu. Škola dovoljna da vam svima poželim sreću i da me više ovdje nema. Samo sam se uvjerio da je u ovoj državi bilo gdje opasno ulagati novac kako vi kažete i u banke. Moj novac je ionako vani i na sigurnom.Razočaran sam u kompletnu situaciju na svim nivoima.