Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Europa se sva zeleni, mogli bi danas napokon promijeniti smjer
i ja se razmišljam jel danas dan za dokup
bojim se da ne razumijem što te u tom tekstu točno veseli!? [rolleyes]
Mene niti veseli niti rastužuje jer nemam dionice DRYS-a ali oni koji svoje investicijske odluke ne donose temeljem fundamenata dionica koje fokusiraju već isključivo ne temelju komparacije sa DRYS i njima sličnima koji zbog toga što gotovo isključivo rade na spotu sa ATPL i JDPL nisu gotovo komparabilni, neka se malo zamisle.
BDI roka kao da je odjednom 10000 panamaxa stavljenu u funkciju. Svaka čast vrhunskim svjetskim stručnjacima na prognozi stabilnog i rastućeg BDI-a do 2010-e i na procjeni da će DRYS narasti na 160.
sakai: ” Usput, mozes li potvrditi ili opovrrgnuti: – panamaxi trose cca 40 tona goriva dnevno, handyi oko 30-34 – cijena goriva po toni je nesto niza od 500 dolara (rotterdam, Singapore…) ” Potrosnja: Handysize 28000 mt – 18-20 tona dnevno Handymax 44000 mt – 23 – 25 tone Panamax 75000 – 30 – 34 tone Izmedju toga interpoliraj. Danasnje cijene goriva: Rotterdam – 340 $ po toni Singapore – 355 $ pmt
Today’s Bunker Prices
Grade
IFO380
IFO180
MDO
MGO
Fujairah
476.00
495.00
827.50
829.00
Houston
453.50
474.00
795.50
Rotterdam
435.00
457.50
724.50
790.50
Singapore
460.00
473.00
771.00
782.00
To znači da su troškovi goriva od handyja cca 9.000 do Panamaxa cca 15.000 USD pd.
Ali to placa onaj ko unajmljuje brodove….
vidim da jos nitko nema info kaj se desavalo s ATPL (pa i s cijelom burzom) jucer, makar vidim da je netko negdje stavio post da su bile u pitanju pojedine dionice…
jucer i prekjucer su bili dani koje se ne pojavljuju tako cesto… nagradno pitanje je zbog cega (ili koga)
Ali to placa onaj ko unajmljuje brodove….
@ Tech, hvala na dodatnom pojasnjenju.
@Derby. thx, trebalo mi je samo onako okvirno da usporedim Drys spot sa TCima.
Vipy, see above.
TheStyxs, mislim da tu ne treba traziti preveliku teoriju zavjere, niti svi Gatare i Petrovi ovoga svijeta ne bi mogli toliko rusiti da se tu nije poklopilo toliko toga negativnog.
Osim toga, fondovi su bili u nezavidnoj situaciji, barem neki. To je lijepo objasnjeno u Medvjedjem brlogu.