Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
@cxy2012
Ma di rokaju,ti sve gledaš na dnevnoj bazi,i brodare i bdi,evo ti tjedni,mjesečni,kvartani,pol godine i godina dana pa ti meni reci šta tu roka
@cxy2012
zato jer je prije toga bilo pretjerivanja u drugom smjeru. Kod nas lagani pad i stagnacija negdje do 10. veljače a poslije ćemo vidjet kojom dinamikom će se (možda) odvijati oporavak.
ekonomisti očekuju brutalni rast dolara u ovoj godini , a zbog smanjivanja (i vjerojatno ukinuća ) fed-ovih poticaja . molio bih vaša očekivanja kako će se to reflektirati na brodare , posebno na atpl . txs !
nema frke, svakih 5% rasta dolara značit će 5% veću dobit i više od 5% veći NAV.
evo da znamo i to, za hashima rast očito počinje tek oko nekih 200000 usd za supre.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=77e4bf38-2cda-4849-b532-c8dd879c2d4f
Izgleda da bi baš pmx vozarine trebale imati dosta jaku potporu u siječnju:
“Market participants were braced for a quiet start to the new year but expected Indian coal demand, and hence Panamax freight rates, to trend up thereafter.”
“January is a busy month for Indian coal buyers,” the India-based shipbroker said. “There will be an increase in coal cargo imports next month. We need to keep a close watch on Panamax rates,” he said.
http://www.shippingtribune.com/?p=34745
Kolega što se tiče dolara ne znam baš da ste u pravu. Pročitao sam negdje, ne mogu sad naći link, da Amerikanci tiskaju dolare ko blesavi i otkupljuju obveznice s tržišta. Vjerovatno ste uzeli u obzir onu polovicu analitičara koji Vama pašu.
Što se tiče stanja brodara za 2014. evo jedan zanimljiv link. Nije baš prepun optimizma pa zato vjerovatno nitko i ne priča o tome.
ekonomisti očekuju brutalni rast dolara u ovoj godini , a zbog smanjivanja (i vjerojatno ukinuća ) fed-ovih poticaja . molio bih vaša očekivanja kako će se to reflektirati na brodare , posebno na atpl . txs !
Stvar je jednostavna gledajući općenito, a prognoze se pokažu točnima. Pojačat će dobit onih s pozitivnim CF (a vjerujemo da će ATPL to biti), povećat će minus onih s negativnim CF ( jer su i obveze uglavnom dolarske). Izravno će povećati i vrijednost imovine, jer se brodovi procjenjuju u dolarima.
Kolega što se tiče dolara ne znam baš da ste u pravu. Pročitao sam negdje, ne mogu sad naći link, da Amerikanci tiskaju dolare ko blesavi i otkupljuju obveznice s tržišta. Vjerovatno ste uzeli u obzir onu polovicu analitičara koji Vama pašu.
Što se tiče stanja brodara za 2014. evo jedan zanimljiv link. Nije baš prepun optimizma pa zato vjerovatno nitko i ne priča o tome.
jačanje dolara se i prognozira zbog toga što se počelo tiskati manje novca. potražite pod “tapering”. ali tko očekuje oporavak eurozone može se naravno kladiti i na rast eura.
a dvb je naravno u pravu, overcapacity neće nestati preko noći. kad se dogodi to ćemo i bez analitičara skužiti po puno višim vozarinama od sadašnjih.
Ma dobro je to sve. Ako se recimo pogleda graf na Dryships-u vidi se da su preko jednog ili dva kvartala vozarine zadnji put bile na ovim razinama još tamo 2011. Strpljen spašen, oporavak vozi i bit će bolje.
Zaključak bi po tome bio da ako se manje tiska odmah će porasti vrijednost. Nema veze koliko se puno novih zelembaća otiskalo, bitno je da se od sutra štampa 5% manje nego dan prije. Ne stoji mi baš to.
Prestat tiskat neće i to je sigurno koliko god oni to poricali. To koliko friških dolara ima najbolje se vidi na njihovoj burzi i njihovim indeksima.
Loša vijest je da je BDI opet pao.
Dobra vijest je da je pad dvostruko manji nego jučer:-3.6%
Bulkratene fortsetter nedturen. Baltic Dry-indeksen står i 2.036, ned 3,6 prosent.
Capesize 33.514 dollar (- 5,1 prosent)
Panamax 13.948 dollar (- 1,7 prosent)
Handysize 10.947 dollar (- 1,3 prosent)
Supramax: 13.347 dollar (- 4,0 prosent)