Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
delistiranje krajem prvog kvartala 2014 i povratak na burzu nakon cca 2 god bilo bi najbolje rješenje .,pod hitno treba zaustaviti ove manipulacije cijenom.,
to se može i jednostavnije, blokiraj si sve info o burzi i vrati se za 2 godine, dođe ti na isto.
Zadnja 2-3 tjedna su prodana 2 broda od 58.000 dwt i 2 od 81.000 dwt nepoznatim kupcima za oko 25-26 mil usd po brodu.svi su 2013.izgrađeni.
Ne mogu vjerovat da Kulaš propušta ovakve povoljne prilike za kupnju?
Firma pliva u cashu.
Zadnja 2-3 tjedna su prodana 2 broda od 58.000 dwt i 2 od 81.000 dwt nepoznatim kupcima za oko 25-26 mil usd po brodu.svi su 2013.izgrađeni.
Ne mogu vjerovat da Kulaš propušta ovakve povoljne prilike za kupnju?
Firma pliva u cashu.
Mozda jos nisu naplatili garanciju pa su oprezni i cekaju da prvo lova sjedne na racun.
Trebalo je uplatiti akontaciju za 1.opciju i u sijecnju treba uplatiti za 2.opciju.
Ako nije sjela lova od garancije onda nema bas toliko puno cash-a.
Kinezi su u medjuvremenu digli dosta cijene i traze premiju za ranije slotove, a sigurno sada i dosta vecu akontaciju.
Za polovne brodove mislim da treba jos vise vlastitog cash-a.
Nisu to vise oni uvjeti od pocetka godine.
intermodal piše da neki za kupnju second hand brodova čekaju kinesku novu godinu u nadi da će se cijene nešto spustiti. a što se tiče novogradnji, kulaš je na radiju rekao da neće više kupovati osim ako se pojavi nešto povoljno. kako god bilo, nadam se da aktivno traže.
Taman nas krenulo, a Orsula se nasukala, šteta. Ipak, bio bi zadovoljan da koncem 2104. dionica dosegne 600, 50% na godišnjoj razini je ok.
Taman nas krenulo, a Orsula se nasukala, šteta. Ipak, bio bi zadovoljan da koncem 2104. dionica dosegne 600, 50% na godišnjoj razini je ok.
btw, imamo orsulu u akciji i prije 2 godine ….
…. a nema nikakve službene obavijesti od atpl….
Inače, da li police osiguranja pokrivaju štetu po pitanju izgubljenog prometa? Štetu na brodu vjerovatno da, ali ne znam kako se ugovara za ovo, i da li uopće.