Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Cijena je dobivena na način da su pomnožili broj dionica sa njenom vrijednošću u trenutklu kada je dionica bila 333 kn. Ako su prodaju predvidjeli za 2015. vjerojatno se nadaju projekcijama oporavka tržišta i nadi da bi tada mogli dobiti daleko više novaca. Inaće bi je prodali odmah. A kao što sam i rekao jučer biti će tu i manjka dionica….
Pretpostavljam da je to je minimalna cijena od koje bi trebale krenuti ponude.
On the Panamax market, it added that “after last week´s rally in the market, we experienced some standoff between owners and chrts this week. Some chrts will have to pay up to cover their end Dec/beg Jan cargos, however, there is not much free tonnage in the North Atlantic. Tarv´s are now being fixed in the low 20´s region and shorter rounds like Murmansk/Baltic rounds have been done in excess of USD 30k on voyage basis. As the holidays are approaching limited activity is expected for the next two weeks followed by a strong start of the New Year. In the eastern hemisphere rates are coming off. The impact on Indonesian ban on coal export causing less activity on the Indo/China rounds. Pac rounds are now being fixed in the low teens. The period market has been somewhat active although with gradually less support from FFA´s short period in the 14k range and one-year around 13k, but takers for period seems to be taking a breather over the holidays for now”, Fearnleys said.
http://drg.blob.core.windows.net/hellenicshippingnewsbody/pdf/fearnleys/fw_week_51_2013.pdf
Tu piše da je vozarina iz ruskog Murmanska prema baltiku oko 30.000 usd dnevno,a Ice panamax Miho Pracat upravo vozi iz Murmanska za engleski Portbury,i trenutno je u Arctic oceanu.A još 4 ice panamaxa su u tom podrucju,od baltika do UK.
trenutnu poziciju broda imate na marinetrafic.com
Kretanje brodova je bilo ažurirano svaki dan,a sad sse nije ažuriralo 20-ak dana!!
a na engleskom izgledu web stranice nema dobrih vijesti-Nove zgrade,4 nova broda,…jel na pomolu namjerno odvračanje investitora,domacih i stranih?da ne naraste cijena na zse…
Kretanje brodova je bilo ažurirano svaki dan,a sad sse nije ažuriralo 20-ak dana!!
a na engleskom izgledu web stranice nema dobrih vijesti-Nove zgrade,4 nova broda,…jel na pomolu namjerno odvračanje investitora,domacih i stranih?da ne naraste cijena na zse…
Isto sam i ja primjetio.,nema azuriranja kretanja brodova bec 3 tjedna
Još nema BDI-a na http://www.dryships.com/pages/report.asp
zaspali
evo vam stanje
Bulkratene snur opp fredag. Baltic Dry-indeksen står i 2.208, opp 3,5 prosent.
Capesize 35.886 dollar (+ 9,4 prosent)
Panamax 14.815 dollar (- 1,3 prosent)
Handysize 11.645 dollar (- 0,7 prosent)
Supramax: 15.500 dollar (- 1,1 prosent)
Veliki skok danas:
Dry FFA Q1-14: Capes $17,250 (+2000)
Pmax $13,750 (+1250)
Soups $12,000 (+250)
Držim da će se efekt viših vozarina vidjeti tek u FI 1Q, a obzirom da je hotel Lapad zatvoren, dok Hilton u 4Q obično zabilježi veći minus, vjerujem da će ukupni rezultat na kraju godine biti podnošljivi minus, dakle cca. 3-4 miljuna dolara crvenog. Planirao sam početkom 2013. godine minus od cca. 10-15 miljuna dolara, pa je to sve odlično, vjerujem da će 2014. donijeti dobit od min. 10ak miljuna dolara, a 2015. bi moglo biti pravog veselja. Sretan Božić svima i puno sreće na tržištu kapitala u godini pred nama.
Držim da će se efekt viših vozarina vidjeti tek u FI 1Q, a obzirom da je hotel Lapad zatvoren, dok Hilton u 4Q obično zabilježi veći minus, vjerujem da će ukupni rezultat na kraju godine biti podnošljivi minus, dakle cca. 3-4 miljuna dolara crvenog. Planirao sam početkom 2013. godine minus od cca. 10-15 miljuna dolara, pa je to sve odlično, vjerujem da će 2014. donijeti dobit od min. 10ak miljuna dolara, a 2015. bi moglo biti pravog veselja. Sretan Božić svima i puno sreće na tržištu kapitala u godini pred nama.
Mislim da ce brodarstvo napraviti dobit vecu nego hoteli gubitak.
Takodjer vazno je kako ce knjiziti prihod od prodaje prostora u atlant centru.
Samo prihod od prostora koji je PBZ kupio moze dosta promijeniti rezultat.
Tu se na svakom kvadratu lijepo zaradjuje.
netko možda zna otkuda ono povećanje materijalnih troškova pomorstva u Q3 za 20 mil, koliko bi od toga moglo biti nekako vezano uz prodaju brodova?