ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 23:48
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
17.542
358
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.dryships.com/pages/report.asp

Kreće novi val pada vozarina (višak brodskoga prostora je i dalje prisutan),
ili je fed u pitanju.


Hugh! Previše je malih dioničara u AP zato nema pomaka

Mali dioničari što imaju do 200 dionica u zimskom su snu i odavno su zaboravili da ih imaju, problem je što nekom jakom igraču(ili igračima) ne odgovara rast cijene dionice, zašto, vrijeme će pokazati. Osobno držim da nema jačeg pomaka up dok se ne rješi pitanje dionica u vlasništvu CROS, tek nakon toga možemo poletiti

ima nešto čudnovato.

na kraju 2011 orderbook za sljedeća 24 mjeseca iznosio je oko 190 mil dwt (148 samo u 2012, na kraju u 2012 i 2013 zajedno isporučeno oko 160).

a sada je orderbook za sljedeća 24 mjeseca oko 95-100 mil dwt a svejedno vidimo da mjesta jedva da još ima i već se baš i ne može lako naručiti bulker s terminom isporuke u 2015.

dakle shipbuilding capacity se prepolovio i već sad nije dovoljan da bi pratio demand.

istovremeno kineske vlasti i dalje inzistiraju na smanjenju navodnog overcapacityja u brodogradnji.

Zato je meni jos cudnije zasto cijene brodara to ne poprate znacajnijim rastom cijene.,no valjda ce i to doci pocetkom sljedece godine

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Očekivano hlađenje, nadam se samo kratko.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Mi kao dioničari bi trebali pisati upravi na atlant@atlant.hr da je vrijeme za kupovinu mladih polovnih brodova.Atlantska ima puno casha i to joj nije problem.
Kad prime desetine e-mailova od dioničara s tom molbom,dobro će porazmisliti.?

Slažem se. Ali opet, mislim da uprava ipak zna više o toj temi nego mi. Dobro vode firmu, nema se što reći.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

hugh, meni je rast cijena sasvim u okvirima plana. barem na ATPL.

pitanje je na kojoj će razini cijena novogradnji kapacitet opet krenuti rasti. prošli put je to bilo čini mi se kad su se pmx približili 40 mil a capeovi 70. to je dosta daleko. a budući da sad očito vlada veliki oprez u brodogradnji koja još liže rane to bi se ovaj put moglo dogoditi na još višim cijenama i u manjoj mjeri. pa ako sve bude ok moglo bi nas čekati dosta dugo razdoblje smanjenog priljeva brodova i rasta utilizacije.


http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Očekivano hlađenje, nadam se samo kratko.

Supramax građen 2005 vozarina od 36000, zaista nisam to očekivao ovako brzo.

Da, bravo za Turke. Samo kaj je bed da ATPL za sličan brod ugovori vozarinu od 19000, a BDI počeo padati….

Još se mogu naručiti jeftine novogradnje u kini.
Grčki Primebulk je naručio 4 ultramaxa od 64.000 dwt po 25 mil usd.
isporuka 2015. i pocetak 2016.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $34412 (DOWN 1927)
BPI Average of the T/C routes $16147 (DOWN 465)
BSI Average of the T/C routes $16112 (DOWN 57)
BHSI Average of the T/C routes $11757 (UP 72)

Kao što rekoh, malo hlađenje. Samo neka ne bude duboko. FI će svejedno biti ok.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

New Report

Close