Shvatit će on al mu bude kasno 🙂
ne bih se ja brinuo za kolegu cxy2012, koliko se sjećam krcao se on tamo negdje do 250, ne znam s koliko trejda ali siguran sam da drži i finu količinu papirića koje ne dira [emo_smijesak]
pogledajte malo bilance, odnosno račune dobiti i gubitka od brodara [emo_palacg]
zadnji kvartal će biti isto [emo_dolar][emo_dolar][emo_palacg]
AP Ston 19.000 usd dnevno od 17.prosinca
Vrijeme je za hitnu kupnju 5-6 mladih polovnih brodova.Što nam Kulaš čeka?Puni su casha.
inače supre su po prognozama oporavka trebali tek u 2015 postići prosječnu vozarinu 18.000.
Šteta što umjesto 2+2 opcije nije bila 4+4 sa recimo još četiri eko GD 64000. Tajming je bio savršen, sad bi dobili skoro 2 broda besplatno samo na razlici u cijeni.
ja bih kao i lapad radije polovne. tako da budu spremni za start kad za mjesec i pol krene sezonska nabava.
Šteta što umjesto 2+2 opcije nije bila 4+4 sa recimo još četiri eko GD 64000. Tajming je bio savršen, sad bi dobili skoro 2 broda besplatno samo na razlici u cijeni.
ja bih kao i lapad radije polovne. tako da budu spremni za start kad za mjesec i pol krene sezonska nabava.
[/quote]
Zašto su onda prodali 2 broda (Oluja i Sv. Nikola) prije par mjeseci? Da li prema tome misliš da je to bila pogrešna procjena uprave?
ja bih kao i lapad radije polovne. tako da budu spremni za start kad za mjesec i pol krene sezonska nabava.
[/quote]
Zašto su onda prodali 2 broda (Oluja i Sv. Nikola) prije par mjeseci? Da li prema tome misliš da je to bila pogrešna procjena uprave?
[/quote]
zadržali su ih u najmu na 5 godina. koji su btw ugovorili tik prije uzleta vozarina [emo_smijesak]
gorgija, pa to je bio jedan sjajan potez… nisu više opterećeni vlasništvom nad dva stara broda, casha nikad dosta, a još će i na njima zarađivati (dobro) idućih 5 godina, zar ne?
pogotovo što je još i tajming sjajno pogođen… sale and lease back s odličnim ishodom… barem su zasad sve šanse da će tako biti.
Šteta što umjesto 2+2 opcije nije bila 4+4 sa recimo još četiri eko GD 64000. Tajming je bio savršen, sad bi dobili skoro 2 broda besplatno samo na razlici u cijeni.
ja bih kao i lapad radije polovne. tako da budu spremni za start kad za mjesec i pol krene sezonska nabava.
[/quote]
S obzirom da je moja opcija prošlo svršeno vrijeme, zašto ne, pogotovo ako je cijena dobra. Mada još uvijek postoji nepoznanica kako će nove klase eko brodova utjecati na cijene starijih u budućnosti. Mislim da se tu krije najveći rizik i da je uprava toga svjesna, pogotovo jer bi se sljedeće godine na tržištu trebali pojaviti još ekonomičniji brodovi. Možda se i to čeka pa ne bi bilo pametno previše ostati zarobljen u tehnološki ipak starijoj imovini. A i ekološki kriteriji su sve zahtjevniji, nije ni to beznačajno.
Hugh! Previše je malih dioničara u AP zato nema pomaka
Tako je previše je malih dioničara, nema čvrste ruke…
Rekao bih da je i definitno dodatni uteg CO i njenih 10% u vlasništvu. Nikome nije u interesu, a posebno našoj vladi da prije prodaje, CO ima veliku knjigovodstvenu vrijednost u dionicama ATPL. Dok se to pitanje ne riješi sa budućim vlasnicima, nema ovdje pomaka. Vidjeli smo ponudu za HPB. Nažalost….