Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
kolega bugs, vama bih i pusu dao za ovaj post, a ne samo stotku 😉
ali vidio sam da je kolega i službeno etiketiran kao spammer.
kolega hugh, ja volim brojke, brojke su moj forte… samo mi fali znanja o materiji 😉
slažem se s vama da je vrlo vjerojatno već i sad bvps, nav ili što već blizu 900 kuna, ali samo nagađam jer zaista ne znam koliko su skočile cijene brodova u odnosu na srpanj… neki dan sam pretraživao nekoliko stranica, ali sam prebrzo odustao… stalni posao (za koji se još moraš i pripremati), dijete, hobiji i tako to… vremena nikad dosta.
međutim sad mi je pala na pamet ogromna cifra gubitka na tečajnim razlikama… nekakvih 35m kuna?!? a u prvom kvartalu 40m kuna plusa po istoj stavci?!
pa što oni to rade i kako pretvaraju da se događaju takvi značajni “swingovi” vamo-tamo?!
učim pa vas želim malo iskoristiti, nemojte zamjeriti 😉
Mikan
http://www.platou.com/dnn_site/EconomicResearch/MarketResearch/LNG.aspx
Odi na Data and graphs. Unutra je sve.
jel se to ti prebacuješ na ulaganje u LNG? [emo_smijesak]
[/quote]
Ne, nego su tako složili stranicu. Bez veze. Ali sve piše.
mikan,
zbilja neznam odgovor na to pitanje i nisam proučavao.,ovo gore su moja očekivanja i ne spadaju u domenu nekih ozbiljnih izračuna.,netko od kolega sigurno bi vam mogao odgovoriti na brojna pitanja ali valjda nitko nema vremena ili volje.,
zapravo sljedeća godina za brodare prije svega ovisi o tome što se odluči na vladinoj konferenciji u kini ovih dana. bazni scenarij je dugo polazio od toga da če odlučiti da u 2014 toleriraju spuštanje rasta na 7% da bi spriječili pregrijavanje, ali sad se to više ne čini tako sigurnim nego možda i zadrže dosadašnji support na 7.5%.
i ako na kraju ispadne 7.5% to znači da odustaju od stezanja kredita i tamo će i dalje biti love ko blata i vjerojatno rast od nekih 8%.
dakle ovisno o brojci koja ispadne govorimo o razlici u prosječnim vozarinama sljedeće godine od sigurno 2-3 tisuće, pa mislim da bi onda i razlika prihoda ATPL u jednom i drugom slučaju mogla biti nekih 50-100 milja, a naravno jednako toliko onda i razlika u dobiti.
u skromnijem baznom scenariju ne bih računao s više od 70 milja, a po drugom vjerojatno ne manje od 120.
međutim sad mi je pala na pamet ogromna cifra gubitka na tečajnim razlikama… nekakvih 35m kuna?!? a u prvom kvartalu 40m kuna plusa po istoj stavci?!
pa što oni to rade i kako pretvaraju da se događaju takvi značajni "swingovi" vamo-tamo?!
mislim da se tu radi samo o promjenama tečaja po kojem se preračunava vrijednost brodova. pa u kunama jednom ispadne 30 milja više a drugi put 30 milja manje. uglavnom ništa bitno za poslovanje.
Jethro,tu podjelu firme na 2 dionicka drustva je moguce napraviti.Uprava donese odluku,sazove izvanrednu skupštinu dionicara i dovoljno je da 75% prisutnih dionica na skupštini glasa za taj prijedlog.
Vjerujem da bi više od 90 %dionicara podzalo ovu ideju jer bi dobili dionice od 2 firme:ATPL-brodarstvo
ATPL-nebrodarske djelatnosti
Kolega lapad, ne sumnjam da je to moguće, ali nekako mislim da je s obzirom na raspršenost dioničara to teško provesti. Tko zna što se svima muva po glavi. Želim reći da ljudsko razmišljanje nije uvijek logično.
serislave,nije bitna raspšenost dionicara i što se svima muva po glavi.
Kao što se svi prijedlozi uprave na redovnim godišnjim skupštinama usvajaju tako bi se i ovaj prijedlog usvojio.
Samo se sazove izvanredna skupština s ovim jednim prijedlogom.
Upravi treba pisati na atlant@atlant.hr
Dionicari trebaju biti aktivniji ako žele da im imovina više vrijedi.
Jethro,tu podjelu firme na 2 dionicka drustva je moguce napraviti.Uprava donese odluku,sazove izvanrednu skupštinu dionicara i dovoljno je da 75% prisutnih dionica na skupštini glasa za taj prijedlog.
Vjerujem da bi više od 90 %dionicara podzalo ovu ideju jer bi dobili dionice od 2 firme:ATPL-brodarstvo
ATPL-nebrodarske djelatnosti
nemoj izazivat vraga, onda će sve odletit 200 % u 2-3 tjedna kao LPLH,,
pa koliko mi se čini i ULPL ima poprilično nekretnina tamo oko Briona, šta nije to vrijednije od onog šta ima LPLH na Lošinju, jel se netko sjeća, šta se nije svojevremeno pričalo o tome,, al bit će da ti tereni vrijede puno manje nego Lošinj 🙂 ili se ovdje vode opako prljave igre po običaju za HR
ULPL je vec dugo tempirana bomba, odavno nema smisla pisati o vrijednosti brodova ili zemljišta, povećanju vozarina itd. Ali isto mi nije bilo godinama jasno zasto je lplh tako dolje. Moja procjena je da će svi brodari u oporavak – 2-3x povećanje cijene, kroz godinu dana, samo je pitanje kada.
Obično se desi sve uvijek ranije nego što se nadamo, a kasnije nego što uspijemo reagirati 🙂