Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Kolega lapad, potpuno razumijem što govorite, ali nažalost, cijena može otići gore tek dođu čvršći FI-evi i kad se najavi neka dividenda. A i onda neće ići gore onoliko koliko bi mogla prema nekom P/E i sl. zato jer strane brodarske kompanije grcaju u dugovima pa će to pritiskati sektor. A s cijenama vani se donekle uspoređuju cijene ovdje. Strpljenje se traži.
Još je jedna stvar zanimljiva, a to je cijene second hand brodova rastu cca. 5% mjesečno. To je vrijednost imovine, iliti onoga što se zove underlying value. Novi BV=?
P.S.
Doista ne znam što je nerealno u mom gornjem postu da pobere tako loše ocjene. Ovdje je zaista hrpa ljudi koji se ili žele iskrcati što prije ili ući što jeftinije. Zapamtite, ovo nije dionica za day trading. Morate čekati barem tjedan dva.[emo_namigusa]
Vidite li gospodo koliko ZSE vrednuje nebrodarski dio lošinjske plovidbe,123 kune po dionici!
zato sam i predlagao da se ATPL podijeli u 2 dionicka društva,brodarsko i nebrodarsko.Svaki dioničar bi dobio dionice od dvije firme,a samo nebrodarsko d.d. bi na ZSE,gledajući lplh-koja nema brodova,bi na ZSE vrijedilo ovih jadnih 370-380 kuna?
Ako se slažete s prijedlogom,atlantska ima e-mail,možemo joj pisati…?
nažalost, nemoguće za izvesti. isto kao kada bi htio etažirati prostor bez suglasnosti suvlasnika… svatko tko je kupio dionicu, kupio je oboje. a kupio je oboje, jer je situacija obadva (+pokojni aviopromet) imala tu_i_tu vrijednost u tom trenutku. opet, nemoguće je zlatni rez napraviti. jedino kada bi se apsolutno svi dioničari dogovorili.
još nitko s bdi-em nije izašao? 😉
onih po 15-ak% dnevnog rasta je zaista malo too much… ne stignu se snaći investitori i obraditi informacije… ovako je bolje… i bdi i capeovi i panamaxi cca 3% dnevnog rasta svaki… na onaj sav raniji rast, naravno.
compounded, kak to kažu englezi/amerikanci
edit: ah, jest dok sam pisao post 😉
Još je jedna stvar zanimljiva, a to je cijene second hand brodova rastu cca. 5% mjesečno. To je vrijednost imovine, iliti onoga što se zove underlying value. Novi BV=?
P.S.
Doista ne znam što je nerealno u mom gornjem postu da pobere tako loše ocjene. Ovdje je zaista hrpa ljudi koji se ili žele iskrcati što prije ili ući što jeftinije. Zapamtite, ovo nije dionica za day trading. Morate čekati barem tjedan dva.[emo_namigusa]
dajte kolega malo te cijene brodova… ja sam uzeo u onom izračunu cijene iz srpnja, ali ono je bila neka sasvim druga igra.
Mikan
http://www.platou.com/dnn_site/EconomicResearch/MarketResearch/LNG.aspx
Odi na Data and graphs. Unutra je sve.
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
[emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
Mikan
http://www.platou.com/dnn_site/EconomicResearch/MarketResearch/LNG.aspx
Odi na Data and graphs. Unutra je sve.
jel se to ti prebacuješ na ulaganje u LNG? [emo_smijesak]
ovi sa vozarinama bi trebali malo usporiti, bude određene forumaše oko srca steglo,,,,
pogotovo sad kad je prošla sezonska nabava 🙂
+ 150 milijunčeka zajedno sa dobiti od atpc a bez potraživanja od 180 mil prema onom brodogradilištu.,eto ovako napamet mojih oćekivanja.,s tim da ako je bv sada nekih cca 700 kn uz rast cijena brodova 2014 očekujem cca 900-1000.,neznam koliko vrednovati atpc,niti koliko je toga od prodanog naplačeno a koliko će tek biti tako da je to nepoznanica koja uvelike može utjecati na rezultat.,rekao bi još kako mislim da su ta očekivanja u domeni umjerenog optimizma.,a sada kako bude.,
kakva su vaša razmišljanja?.,