Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Očito i oni vjeruju u trajno visoke vozarine koje ne bi stimulirale daljnju prodaju starih brodova za rezanje. Ako su inače cijene nešto preko 400$ po DWT, onda je jasno koji je ovo poticaj. Mislim da bi ovo preračunato iznosilo dodatak od oko 130-140$ po DWT.
Ispravak netočnog navoda. Sada vidim da su cijene čak ispod 400$, ali ne po DWT nego USD/LDT.
I, gdje je BDI? Hoćemo li preko 16 000 danas? Gdje je Zmaj?
rekao bih da je vrlo realno da atlantska dosegne cijenu od 1000 kuna po dionici unutar iduće tri godine.
400? nemam pojma… danas… sutra… za tri mjeseca?
nije to ni previše bitno.
da manje nas tretira zse kao kladionicu, jednostavno bi držali ATPL u količini koju smatramo prikladnom s obzirom na svoje mogućnosti i portfelj
mislim da baš u ATPL danas ima relativno malo tih kladioničara. većinu dionica drže oni koji su si izračunali da će cijena bar od 2013 do 2015 napredovati oko 100% godišnje i ne misle dirati bar dotad. osim što se u međuvremenu pokazalo da je višak brodskog prostora ipak bio manji nego što se mislilo pa bi 2014 trebala donijeti veći rast od projiciranog. osobno mislim da su šanse pola-pola da 1000 bude probijeno prije kraja 2014.
Bio sam u drugom “filmu” (otvaranje sezone skijanja) ovih dana pa nisam pratio burzu, no vidim da je danas prodano skoro 3000 komada, jel se dogodio neki brodolom u floti atpl ili drastičan pad BDI?
evo i prvih koji su se odvažili javno izreći osmicu. sljedećih mjeseci će biti sve više takvih.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=f1ca1b4c-f6ae-45fa-b17e-bfebe4139542
With the recent announcement of a major reform package and positive economic news, the Chinese economy is likely to grow between 8% and 8.5% in 2014, according to QNB Group.
Očito i oni vjeruju u trajno visoke vozarine koje ne bi stimulirale daljnju prodaju starih brodova za rezanje. Ako su inače cijene nešto preko 400$ po DWT, onda je jasno koji je ovo poticaj. Mislim da bi ovo preračunato iznosilo dodatak od oko 130-140$ po DWT.
ne znam, teško mi je s tim jedinicama. 😉
kažem, nisam iz tih voda.
dakle, tih 247$ per gross tonne je ekvivalentno 130-140$ po DWT?
znači čak i do 35% je poticaj?
malo sam razmišljao o tome i mislim da je nekakav logičan zaključak da kinesko ministarstvo transporta vjeruje u toliko povećanje cijena prijevoza, da će scrapping značajno pasti, jer će vlasnici pokušati izvući još koju godinu iz starih raga po tim isplativim cijenama.
naravno, učinak će svakako biti i kod sigurnosti, efikasnosti, manjoj potrošnji i emisiji… zato i te poticaje vežu i za nove narudžbe, odnosno piše da tonaža naručenih novogradnji ne smije biti manja od subvencioniranog scrappinga.
win-win… bravo kinezi.
Za brod od nekih 60000 DWT poticaj je oko 8.5M USD, što za starije brodove može biti i preko 100% vrijednosti. Mada i njihova cijena u posljednje vrijeme naglo raste.
http://www.tradewindsnews.com/shipssold
atlantska dosegne cijenu od 1000 kuna po dionici unutar iduće tri godine.
.
Evo Zmaja…pa di si Zmaju?[emo_smijesak]
jel moguce da me jos prati ovaj ignor- bolesnik po temama ?
jucer lijepo crveni usa brodari ,,
[/quote]
da bi se to ostvarilo trebala bi bankrotirati pa da ode u stečaj, kao Lošinjska :))
znaš i sam da bi onda u tjedan dana došli cca do BV-dug+zadržana dobit,ovako imamo priliku kupovat ili prodavat na 0,36 BV ovisi šta je kome drago