ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


http://finance.yahoo.com/echarts?s=DRYS+Interactive#symbol=DRYS;range=my

K-pax

Zaboravio si napisati da je drys bio (120) krajem 2007 i da je sada oko (3,50)znači pao je više od 40 puta, Atlanska je za sada pala puno manje.

Toliko o usporedbi.

Što znači da DRYS mora još puno rasti da dostigne Atlansku.
Atlanska je malo požurila u odnosu na DRYS.
Nije nagovor na prodaju/kupovinu dionica.

stari, mislim da je vrijeme da promjeniš nick jer si se vec toliko izblamirao do sada da te nitko odavno ne shvaća ozbiljno


trenutni mcap po finance.yahoo 1.41 milijarda. mislim da je maksimum bio 2007 oko 4.3 milijarde. ako netko zna bolje neka me ispravi.

Njihov BV je sada 6,47 $
Imaju dug cca 5 mlijardi $…dug/kapital im je 1,39,a P/BV im je 0,56 !!

Za usporedbu, ATPL koja ima dug/kapital 0,99 ima trenutno P/BV oko 0,35 !!
Sa omjerom 0,56 cijena bi bila oko 580 kuna! (a dug manji)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



trenutni mcap po finance.yahoo 1.41 milijarda. mislim da je maksimum bio 2007 oko 4.3 milijarde. ako netko zna bolje neka me ispravi.

Njihov BV je sada 6,47 $
Imaju dug cca 5 mlijardi $…dug/kapital im je 1,39,a P/BV im je 0,56 !!

Za usporedbu, ATPL koja ima dug/kapital 0,99 ima trenutno P/BV oko 0,35 !!
Sa omjerom 0,56 cijena bi bila oko 580 kuna! (a dug manji)
[/quote]
DSX koja doduse ima dug/kapital samo 0,32 ima P/BV=0,75
NM ima dug/kapital 1,12 a P/BV isto 0,75
NMM ima dug/kapital 0,48 a P/BV od 1,71 (!!!)

Sad usporedite paremetre ATPL pa zakljucite kakva je cijena

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ne razumijem što se događa na JDPL. Prvo me iznenadio petak, a sada i ponedjeljak, ali to znači da slijede lijepa zbivanja na ATPL

kreće se na napad na 400
hoće li bi ista probijena?


kreće se na napad na 400
hoće li bi ista probijena?

vjerovatno hoće ako danas opet bdi i vozarine nastave rast…a nema puno ni dionica za poskidat do 400 kuna


a na kojoj su burzi DSX,NM i NMM, a na kojoj ATPL???

svaki “zašto” ima svoj “zato”

brisanjem nicka ne možete obrisati istinu!


kreće se na napad na 400
hoće li bi ista probijena?

s obzirom na cikličnost cijele brodarske priče i na nevjerojatno niske razine iz 2012 i 2013, prognoze o povećanoj potražnji za brodskim prostorom i značajnog smanjivanja narudžbi nakon one ludnice prije par godina… a pogotovo s obzirom na dobro stanje atlantske, na relativno konzervativno vođenje firme, hotele, novu flotu, itd… rekao bih da je vrlo realno da atlantska dosegne cijenu od 1000 kuna po dionici unutar iduće tri godine.

400? nemam pojma… danas… sutra… za tri mjeseca?
nije to ni previše bitno.
da manje nas tretira zse kao kladionicu, jednostavno bi držali ATPL u količini koju smatramo prikladnom s obzirom na svoje mogućnosti i portfelj… i čekali da se cijena atlantske značajnije približi vrijednosti… kao i da se vrijednost poveća, zbog značajno boljih okolnosti za brodare… e sad, kad će točno doći te značajno bolje okolnosti?… kažem, ulazimo u domenu pogađanja… al neki bi se okladili (vidite, o tome vam pričam ;)) da su bolje okolnosti već tu.

ovi ice panamaxi plove po 20.000 USD dnevno već neko vrijeme.
ne znam točno koji je pod kakvim ugovorom (lijepo molim forumaše s većim znanjima da to podijele s nama), ali to je cijena koja već omogućuje jednu finu zaradu.

ma cijena na ZSE i u najgorim vremenima za vozarine nije imala nikakve dodire sa vrijednošću kompanije,
al mi smo valjda takav narod, takav mentalitet u svemu, treba sve uništiti, opljačkati, ako meni crkne krava, da bar susjedu crknu dvije…. jbga to je ZSE, al bar se moglo fino meziti po ispod 0.2 BV pred godinu dana, i sad na sve gledati sa smješkom

Zanimljivo:
“The ministry of transport announced last Friday a policy that will offer subsidies of RMB1,500 ($247) per gross tonne to shipping companies that scrap their vessels before their operational expiry dates.”
http://www.seatrade-global.com/news/asia/china-reveals-new-ship-scrapping-policy.html
Mislim da većina analitičara na ovo nije računala kad su radili prognoze za 2014.
Neke kineske megakompanije imaju poprilično staru flotu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

@mannu: uf, ovo odlično zvuči!
sjajno ste to pronašli! od danas ujutro vijest!

doduše, ne znam kolika je to zapravo potpora (u postotku, ili po brodu), možda netko može protumačiti…

Očito i oni vjeruju u trajno visoke vozarine koje ne bi stimulirale daljnju prodaju starih brodova za rezanje. Ako su inače cijene nešto preko 400$ po DWT, onda je jasno koji je ovo poticaj. Mislim da bi ovo preračunato iznosilo dodatak od oko 130-140$ po DWT.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close