Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
analitičar pareta je početkom godine dao prognozu prosječnih vozarina u 2013
panamax 9000
supramax 10000
handy 8000
a prosječne spot vozarine do 15.11. (po izračunu platoua) bile su
panamax 8900
supramax 9700
handy 7800.
čemu uopće pratiti indexe kad se sve zna unaprijed.
A gle onda prognoze za iduće dvije godine kolega …pa ak su točne kak veliš !!
zaključak izvedite sami 🙂
2013 2014 2015 prosjek 2000-2011
cape 12000 19000 28000 47000
panamax 9000 16000 20000 25000
supramax 10000 15000 18000 22000
handy 8000 11000 13000 15000
nekom je 345-350 danas puno ? meni nije …:-)
[/quote]
malo su capeovi pokvarili dojam jer su već sad dogurali 2500 iznad prognoziranog prosjeka. a očito će zbog efekta prelijevanja do kraja godine i druge klase biti kakvih 500 dolara preko prognoza. zato pretpostavljam da će zbog tog općeg trenda jačanja demanda nove prognoze za 2014 i 2015 biti malo korigirane na više. pogotovo sad poslije trećeg plenuma.
Evo dobre novosti na stranici Atlantske…
Green dolphin troši do 30% manje goriva od običnih handysize/max od 35-45.000 tona nosivosti.
Nedavno je isporucen prvi brod sličnog ECO tipa Delta 37 i postigao je sva tehnička ocekivanja na probnim voznjama.
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Kao što rekoh, idemo gore, jedino nisam mislio da ide baš tako snažno i sveobuhvatno.
Mislim da mi brišu neke postove, hm, hm.
Onda, da refraziramo:
Dok se crvenilo govorio sam da to nije pretjerano bitno jer postoji uptrend. Da pojasnim: koji god minimum da se pojavi ne može biti manji, tj. mora biti veći od minimuma prije. I stoga cijena načelno ne bi trebala ispod 300 ako već nije bila ispod toga na dosta nižem BDI.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Gle, gle, ovo ide gore, u ovom naletu možda i preko prošlog maksimuma. Ipak je uptrend, zar ne?
Naravno da hoće dolje, nakon što odu visoko mora da nešto i padnu, a tad završi sezonska nabava, hehe.
Počela je “nova sezonska nabava”!
Počeo je novi “brutalni rast BDI”(Atlanska vozi po cijenama BDI-ni manje ni više)!
Dionica se vrća u surovu stvarnost!
Slabo mi je od ovakvih postova!
Činjenica je da je cijena bar 80% veća,
da su vozarine 150-200% veće,
firma ima dobit,nije bitno jeli od brodova ili hotela,bitno je ono “DOBIT”!
Nebitno je, jeli od prodaje brodova povećala ili zbog kupovine novih (smanjila,povećala) prihode i rashode.
Trend je UP i to me čini sretnim![emo_cool]
Počela je "nova sezonska nabava"!
Počeo je novi "brutalni rast BDI"(Atlanska vozi po cijenama BDI-ni manje ni više)!
Dionica se vrća u surovu stvarnost!
Slabo mi je od ovakvih postova!
Činjenica je da je cijena bar 80% veća,
da su vozarine 150-200% veće,
firma ima dobit,nije bitno jeli od brodova ili hotela,bitno je ono "DOBIT"!
Nebitno je, jeli od prodaje brodova povećala ili zbog kupovine novih (smanjila,povećala) prihode i rashode.
Trend je UP i to me čini sretnim![emo_cool]
U odnosu na prošlu godinu na današnji dan vozarine za panamaxe su porasle cca 40%, za supramaxe 90%, a za capeove ostale na istome. Miriše na oporavak i lakše se diše ali oprezno sa “činjenicama”.
NevenS
Ako su panamaxi veći 40 posto, a dionica oko 80 posto, nešto je prenapuhana.
Nije nagovor na prodaju/kupovinu dionica.
NevenS
Ako su panamaxi veći 40 posto, a dionica oko 80 posto, nešto je prenapuhana.
Nije nagovor na prodaju/kupovinu dionica.
Panamaxi nisu cijela flota, nego pola, a supre? Teški tereti?
Osim toga brodovi sad ne stvaraju gubitak nego zaradu.
Pogledaj malo stranicu koji su brodovi u AP.