S&P 500 pregazio 1800 danas kao plitak potok, a mi na ZSE smo još u debelom blatu do koljena. ATPL je na pogrešnoj burzi i to je najveći problem uz nedostatak keša za investiranje. Ipak, držim da je najgore iza nas.[emo_palacg]
Što misliš kuda će USA burze nakon ovakvoga balona.
S&P 500 pregazio 1800 danas kao plitak potok, a mi na ZSE smo još u debelom blatu do koljena. ATPL je na pogrešnoj burzi i to je najveći problem uz nedostatak keša za investiranje. Ipak, držim da je najgore iza nas.[emo_palacg]
pa ne znam baš da bi se moglo reći da jad i bijeda ZSE zasad nešto utječu na izvedbu ATPL. evo market realist nam je baš jučer izračunao average za glavne bulkere na USA burzi DSX, DRYS, NMM, NM i SB.
An equal investment in those five major companies would generate volatility of 2.07%, but performance is much higher so far, at 70%
baš kao ATPL.
http://online.wsj.com/news/articles/SB10001424052702303342104579098680549111434
http://www.ft.com/cms/s/0/d0edcd42-d7d9-11e2-b4a4-00144feab7de.html#axzz2lRnK6mqf
Ako bi netko od iskusnijih investitora mogao prokomentirati ova dva članka?
Kao da uspoređuješ BUS-eve i kamione.
To se nas gotovo uopšte ne tiče, jer nemamo brodove za prijevoz kontejnera.
Molio bi moderatore da te profulane linkove briše ili stavlja u neki drugi podforum.
Do petka se mora deklarirati jedna od one dvije opcije za ‘Green Dolphin’
Nece valjda cekati zadnji dan.
Tu je vec samim deklariranjem opcije stavljeno par milja USD u djep, cak i ako odluce to prodati dok je jos na navozu.
Kakve su procjene za panamaxe hoće li pasti ispod 10000.
Koliko će to štetiti prihodima AP-e, nakon turističke sezone i vraćanja u brodarsku stvarnost.
Pozdrav.
Mislim da ne bi trebali ispod 10 000 USD, ali to je naravno samo mišljenje. Srednjeročno i dugoročno ne zato jer se prema nekim objavljenim podacima podiže utilizacija flote, isporuka brodova je malo, a potražnja raste. Malo veće isporuke su tek u 2015 i 2016, ali dotad će i vozarine narasti.
Kratkoročno, zalihe rudače u Kini su nisko, zamah restockinga još nije krenuo jer kalkuliraju s mogućim dodatnim padom cijene.
http://finance.yahoo.com/news/why-low-iron-ore-inventory-210003505.html
Ipak, najvažnije je da je Soros pljunuo neke pare u dry bulk sektor.
Svatko neka zaključuje za sebe.
analitičar pareta je početkom godine dao prognozu prosječnih vozarina u 2013
panamax 9000
supramax 10000
handy 8000
a prosječne spot vozarine do 15.11. (po izračunu platoua) bile su
panamax 8900
supramax 9700
handy 7800.
čemu uopće pratiti indexe kad se sve zna unaprijed.
Nekako mi se čini da je naš poznati kupac sa 305 kuna digao ponuđenu cijenu na 317, ali je smanjio i potraživanu količinu dionica za četvrtinu.
K-pax,
logika kaže da ce cekati zadnji dan ili dva za potvrdu gradnje 3.broda
(Green dolphin),tj.29.ili 30.studenog,jer se onda i uplačuje predujam,koji je sada sigurno vezan na računu i prima kamatu,zar ne?
analitičar pareta je početkom godine dao prognozu prosječnih vozarina u 2013
panamax 9000
supramax 10000
handy 8000
a prosječne spot vozarine do 15.11. (po izračunu platoua) bile su
panamax 8900
supramax 9700
handy 7800.
čemu uopće pratiti indexe kad se sve zna unaprijed.
A gle onda prognoze za iduće dvije godine kolega …pa ak su točne kak veliš !!
zaključak izvedite sami 🙂
2013 2014 2015 prosjek 2000-2011
cape 12000 19000 28000 47000
panamax 9000 16000 20000 25000
supramax 10000 15000 18000 22000
handy 8000 11000 13000 15000
nekom je 345-350 danas puno ? meni nije …:-)