Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
pa zar i nisi?
[/quote]
još na 390 a još uvijek bi.
čuj, ne trudiš se dovoljno. pa uopće nam nisi postao ovo.
http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=b8698a3c-ab16-4146-9370-ffef464ca177
[/quote]
Tu je ključno ovo:
“Xu Zunwu, vice chairman and general manager at the state-owned bulk shipping arm of Cosco, noted that the overcapacity problem remained “glaring” but the sector has probably hit a cyclical trough, putting recovery on the queue even if it is still some years away.”
Znači državna firma, traži se alibi za budući neuspjeh.
Inače, kao što vidimo ovdje njegov šef je čak i uhapšen pa je odmah jasnije zašto:
http://www.globaltimes.cn/content/823482.shtml#.Un0Alvs_CFc [globaltimes.cn]
A da ima i drugačijih pogleda, i to puno više, vidimo i ovdje:
http://www.seatrade-global.com/news/americas/precious-shipping-boss-eyes-q1-2014-dry-bulk-recovery.html [seatrade-global.com]
radi se o tome da je oporavak sasvim neodređen pojam. za nekog je recovery počeo u veljači ove godine, za nekog sada kad poslovanje izlazi iz minusa, a oni kojima recovery znači prosječne vozarine blizu onih iz 2007-8 doći će eventualno 2017 a vjerojatnije nikad. ali budući da je čovjek ograničeno biće koje čak ni u shippingu ne može vidjeti dalje od 2 godine u budućnost, to da li će 2017 panamaxi voziti za 50.000 ili opet po 10.000 moći ćemo predvidjeti tek 2015.
Gorgia
Daleko je 2017, a za sada vozarine i dalje rokaju i loše stoje, izgleda da idu prema 10
a za par mjeseci možda budu i niže, a to sve nije dobro za firmu.
Gorgija,nije mu bilo postavljeno pitanje o tih 181 mil kn.Novinarka koja radi interview niti je informirana niti zna što je najbitnije za pitati.
Repriza bude obicno na pomorskoj večeri u ponedjeljak navečer iza 20.15 h.
Još je rekao da zasada nece narucivati jos novogradnji osim ako ne dobiju neku jako povoljnu ponudu kao što su bile ove 4 green dupin novogradnje,i da su se cijene novogradnji digle za 20 % od kad su ove narucili.
evo gurua glavom i bradom.
Predujmovi za panamaxe u škveru JES su bili oko 155 mil kn a sad Atlantska potražuje od škvera 181 mil kn.U to su sad sigurno uključene kamate jer su brodovi bili naruceni u proljece 2010.g.
A sto ako se nemaju od cega naplatit. Ne kazem da je to ovdje slucaj,ali u Kini je dosta skverova otislo u stecaj pa i to moze biti jedna od mogucnosti.
Nemoj tako frenkie…Zmajki je kupio po 330 i sad treba prodati po 350…daj mu mali poguranac…[emo_smijesak]
Predujmovi za panamaxe u škveru JES su bili oko 155 mil kn a sad Atlantska potražuje od škvera 181 mil kn.U to su sad sigurno uključene kamate jer su brodovi bili naruceni u proljece 2010.g.
A sto ako se nemaju od cega naplatit. Ne kazem da je to ovdje slucaj,ali u Kini je dosta skverova otislo u stecaj pa i to moze biti jedna od mogucnosti.
[/quote]
zato postoje garancije
A sto ako se nemaju od cega naplatit. Ne kazem da je to ovdje slucaj,ali u Kini je dosta skverova otislo u stecaj pa i to moze biti jedna od mogucnosti.
[/quote]
zato postoje garancije
[/quote]
točno. ovakve stvari uopće nisu upitne. ako se u išta dobro razumijem, to je mehanizam naplate u ovakvim slučajevima. ovo su inače čisti dobici. garancije su u ovakvim slučajevima naplative u 100% slučajeva. do sada nisam imao prilike vidjeti da se netko nije uspio naplatiti. eh, ako je izvlačenje love u igri, to je onda druga priča.