Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Sad je direktor Kulaš bio na radio Dubrovniku i rekao je da je ovo
-početak boljih vremena
-da će potvrditi 3.novogradnju(sadasnja opcija)do kraja ovog mjeseca a 4.brod do kraja siječnja
-da očekuje stabilizaciju vozarina na ovim razinama i mogući manji rast do kraja godine
-da je do manje korekcije vozarina doslo jer su kinezi bili na praznicima
-da će nova zgrada biti gotova u prosincu a da se oni sele u nju druge godine
Al ne znam zašto to g. Kulaš priča, ako cxy2012 kaže da je gotova sezonska nabava i da ogroman problem stvara višak brodarskog prostora uz stalno rokanje bdi-a….. pa nije valjda da Kulaš zna više od njega??
Brux
Zašto brutalno rokaju strani brodar danas, a roknuo je i bdi, da li oni imaju neka druga predviďanja.
Pozdrav.
ovo što je kol.Lapad objavio maloprije, to je samo sažetak nekih činjenica koje dolaze i koje su bit svih ovih zadnjih 50-ak stranica ovdje. jedino što imam primjedbu na Kulaša, to je da malo previše glumi sa skromnošću u predviđanjima vozarina ,(najbolji signal je sa novogradnjama), te ova zgrada, koja je trebala biti gotova prvo u 9., pa u 11., pa evo sada u 12.mjesecu.ali to je tipična hrv.građevin.priča.
pitanje za moderatora
zašto dopuštate toliko spamanje od pojedinih forumaša?
Uopće ne sumnjam da će potvrditi opcije za Handy brodove, pogotovo ako opcija zadržava već ugovorenu cijenu jer su takvi brodovi u međuvremenu poskupili. Nije pitanje hoće li, nego što i koliko. U posljednje vrijeme u modi su malo veći eko brodovi klase Dolphin 64 koje konkurencija luđački naručuje, najviše Scorpio Bulkers:
http://chengxi.cssc.net.cn/cms_chengxi_en/compay_mod_file/news_detail.php?cart=3&id=281
Zanimljivo da se sličan slučaj s naručenim panamaxima u Kini događa i Dryshipu:
http://www.seatrade-global.com/news/asia/economou-rongsheng-has-serious-problems.html
da ponoivimo gradivo
Da, dobro je to što će potvrditi brodove jer insajderi ipak imaju detaljniji uvid u dinamiku scrapa i newbuildinga, te potražnje, što znači da očekuju da će novi brodovi u 2015. definitivno zarađivati novce.
Ali isto tako je činjenica da je prema RS Platou cijena polovnih Panamaxa starih 10 godina tek na 61% cijene novih znači da su near term prospects još uvijek relativno sivi. Tek kad dođe na 70-80% onda znači da su vozarine ili dobre ili da se očekuju da budu dobre u neposrednoj budućnosti. Nadajmo se u 2014. Prosjek.