Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Cxy2012
Slazem se s tobon oporavak ce bit dug i trnovit, ali najvaznije je da su vozarine konacno dosle na razine kad pokrivaju dnevne troskove i nevjerujem da ce ponovo dosegnuti one negativne rekorde. Takodjer je atlantska smanjila troskove 7% u ovome kvartalu sto samo ide u prilog cijeloj prici. Jedina razlila izmedju moga vidjenja i tvoga je sto ja vidim polu punu casu, a ti vidis polu praznu.
Kork
Biti će možda i napola puna, kada se riješi višak brodskoga prostora, a to je još dosta padova u ovome sektoru.
tek kad novinari to sroče, sine mi kako izvješće zapravoi dobro izgleda. atpl s ovim izvješćem više nije gubitaš. tko bi se tomu nadao. ni najoptimističniji.
http://www.seebiz.eu/grupa-atlantska-plovidba-52-milijuna-kuna-dobiti-u-devet-mjeseci/ar-75842/
DOBRA GODINA
Grupa Atlantska plovidba: 5,2 milijuna kuna dobiti u devet mjeseci
DUBROVNIK – Grupa Atlantske plovidbe u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je dobit od 5,2 milijuna kuna. Čini ga 9,6 milijuna kuna gubitka pomorstva i 14,8 milijuna kuna dobitka hotela i Atlant putničke agencije.
U istom razdoblju prošle godine gubitak je iznosio 20,1 milijuna kuna.
Grupa je tijekom izvještajnog razdoblja ostvarila ukupne konsolidirane prihode u iznosu od 423,6 milijuna kuna. U odnosu na prošlogodišnjih 413.8 milijuna kuna prihoda isti su veći za 2,3%. Pomorstvo je ostvarilo 82,0% prihoda, ostali 18,0%.
Troškovi su iznosili 417,0 milijuna kuna i za 7% su manji od prošlogodišnjih 433 milijuna kuna.
Ostvareni gubitak pomorstva je očekivan, manji od planiranog, kao posljedica krize na pomorskom tržištu rasutog tereta u razoblju povijesno najnižih vozarina, dok je dobitak u djelatnosti hotelijerstva očekivan, veći od planiranog, zbog sezonskog karaktera poslovanja.
bome, gospari, ovako se ne propada i ne bankrotira. kako ćemo sad na 100 kn kad imammo u blagajni više para no početkom godine.
Investmir
Korekcija je tek krenula, Capoci su prepolovljeni, Panamaxi padaju gdje im je dno, bdi je okrenuo smjer (do kuda će padati), ovdje će još biti dosta padova dok se kriza u brodarstvu ne riješi.Pozdrav.
cxy,nije mi jasna svrha tvog pisanja ; čijenica je da stalno u zadnjih mjesec – dva konstantno pišeš jedno te isto , ne uvažavajući rast i preokret koji se počeo događati.ovo si isto stalno također pisao kad je nedavno bio veliki rast vozarina .nemam ništa protiv tvog pisanja , ali zbilja ovim jednosmjernim pisanjem počinješ zatupljivati temu.
Falco
Nije zatupljivanje, kad sam nedavno pisao da je bdi porastao trenutačno zahvaljujući sezonskoj nabavi, neki su to ismijavali, sada kad Capovi roknuli brzinski više od pola, a tek su krenuli sa padom, što misliš do kuda će pasti panamaxi opet.
Kolega nedavno si se hvalio da si dokupljivao, prije par dana mogao si dokupiti puno niže od toga, a tek kad bdi nastavi sa daljnjim padanjem, po koliko će se moći kupovati što misliš, sezonska nabava je svoje odradila, brodari se vraćaju u surovu stvarnost dok se ne riješi višak brodskoga prostora, kriza traje i dalje, dodatni uteg je korekcija stranih burzi koja se čeka.
Pozdrav.
cxy,nije mi jasna svrha tvog pisanja ; čijenica je da stalno u zadnjih mjesec – dva konstantno pišeš jedno te isto , ne uvažavajući rast i preokret koji se počeo događati.ovo si isto stalno također pisao kad je nedavno bio veliki rast vozarina .nemam ništa protiv tvog pisanja , ali zbilja ovim jednosmjernim pisanjem počinješ zatupljivati temu.
svrhu njegovog pisanja shvatit čete kad odete na topic belje.,kolega je tamo uletio na ko zna kojim razinama (samo on zna) a nakon toga je cijena dionice na burzi doživila pravi fijasko.,sad se love nema a brodari izgledaju sve bolje.,
Hugh
Kolega ja sam odavde izletio na daleko većim razinama dok brodarstvo nije doživjelo potop i ove niske vozarine, ne znam jesi li ti zaglavio ovdje pa je malo i što je dionica porasla u ovoj godini, pa sada kada pada bdi javljaju se strahovi, opravdano korekcija je tek počela.
Pozdrav.
Falco
Nije zatupljivanje, kad sam nedavno pisao da je bdi porastao trenutačno zahvaljujući sezonskoj nabavi, neki su to ismijavali, sada kad Capovi roknuli brzinski više od pola, a tek su krenuli sa padom, što misliš do kuda će pasti panamaxi opet.
sezonska nabava je svoje odradila
Pozdrav.
Nego šta je nego zatupljivanje,nemaš blage veze i svaki post ti je isti,i nije smiješno šta pišeš nego je tragedija da netko piše takve maloumne postove na PD
Ajmo raspraviti šta je tebi sezonska nabava??
Brodarstvo je ciklički biznis,normalna je oscilacija BDI-a,svaki tip broda ima svoje rute i terete i tako ponudu i potražnju,a sezona je uvjek nečega,pa brodovi Atlantske plove svaki dan i nešto prevoze
Ajde napiši šta prevoze brodovi Atlantske i koje su to rute i koje su prosječne vozarine na tim rutama?
i kad počinje slijedeća sezonska nabava i čega?
Malibu
Nemoj se pjeniti nitko ti nije kriv ako si zaglavio u brodarskoj firmi, s obzirom na postojeću krizu u brodarstvu, AP je pao nedavno 20 posto. A korekcija je tek krenula, što će biti kad bdi nastavi dalje sa rokanjem.
Za one koji više vole činjenice od bezveznih naklapanja zavidnika evo nekoliko zanimljivosti. Podaci ne da su bolji nego su dramatično bolji:
Pnmx mjesečni spot prosjek 9-2012 4500 USD; 9-2013 11000 USD
10-2012 6300 USD; 10-2013 čak 15900 USD
Pnmx 12m T/C 10-2012 8000 USD; 10-2013 12000 USD
A di vam je zmajki?[emo_smijesak]