Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Lojtra ako se sijecas kad su capeovi poceli padat panamaxi su jos 3-4 dana rasli, a onda su i oni poceli padat. Sad je isto samo je obrnuta situacija. Panamaxi ce padat mozda jos 1-2 dana, a onda ce i oni u zeleno.
Kork
Panamaxi su tek krenuli sa padanjem, samo se još nisu brutalno kao Capovi, nema ovdje veselja sezonska nabava je došla do kraja, a proljeće je daleko, surova stvarnost i niske vozarine opet čekaju brodare, a ovi optimisti uskoro će postati pesimisti, kada bdi nastavi sa daljnjim ronjenjem plus korekcija stranih burzi koja bi trebala uslijediti.
Pozdrav.
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Nisam bas siguran u tvoju pricu
Kork
Kad nisi siguran kako objašnjavaš da su Capovi u nekoliko dana otišli sa 40000 i nešto na 17000, što misliš da čeka panamaxe na završetku sezonske nabave, ja mislim surova brodska stvarnost i niski bdi.
Ovo mi je odlican komentar stanja na trzistu sada…(u prijevodu, za one koji ne znaju engleski…investitori sute i kupuju[emo_smijeh])
Silence is golden
As dry bulk shipping rates have fallen, so has the mention of dry bulk shippers in the news. But silence is golden. It’s times like this, when nobody is saying anything, that investors are slowly building positions and advancing like silent troops in the night. As long as these trends remain positive, we should see dry bulk shipping companies deliver positive returns over the next few months and quarters.
http://marketrealist.com/2013/10/dry-bulk-shippers-arent-celebrating-silence-golden/
evo ih danas ,nakupovali se i odmah je sve 5..
momci sto cemo sa ovim ?
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
zmajki očito danas nema vremena ali da ima sigurno bi postao ovo
Cxy2012
Oscilacije na capeovima su uvjek puno vece nego na ostalima. Kako porastu za veliki iznos, tako i padnu za veliki iznos prema tome toliki pad i nije neko iznenadjenje. Bitna stvar je da panamaxi prate trend capeova prema tome ko sto san rekao prije, ubrzo ce i panamaxi u zeleno
Brodari na NYSE u petak 01.11.2013:
Symbol Price Change % Chg
DRYS 3.07 +0.31 +11.23%
GNK. 3.18 +0.51 +19.10%
DSX. 11.64 +0.30 +2.65%
NMM 16.50 +0.87 +5.57%
NM. 7.40 +0.32 +4.52%
SB. 7.74 +0.28 +3.75%
PRGN. 5.68 +0.28 +5.19%
SBLK. 8.19 +0.29 +3.67%
SHIP. 1.25 +0.01 +0.80%
BALT. 4.90 +0.42 +9.38%
K-PAX
Nema tu veselja to je predah prije daljnjega padanja, tek su krenuli sa padanjem, sezonska nabava je na izdisaju, a to je i diglo bdi, zato su Capovi pali više od pola u nekliko dana jer se brodarsvo vraća u neizvjsenu surovu stvarnost.
Kriza u brodarstvu se nastavlja i dalje dok se ne riješi višak brodskoga prostora.
Kriza u brodarstvu se nastavlja i dalje dok se ne riješi višak brodskoga prostora.
Pa ne baš, kad se riješi višak, to ti je početak sljedeće krize.
Nije uopće upitno da je kriza u brodarstvu i da se ona nastavlja, to je valjda svima jasno. Ali najvaznije od svega je da se ta kriza ne produbljava dapace situacija je obrnuta.
U 2012. godini prosječna vozarina za brodove atlantske je bila 11,683 USD, ovu godinu taj prosjek je očito veći, a u sljedećoj godini će sigurno bit veći, a i stavci dugoročne imovine ostala potraživanja je 181,792,556 miljuna kuna Nema straha za atlantsku koliko god cxy2012 pokušava nametnut.
Kork
Biti će dug, neizvjedtan i trnovit put izlaska brodarstva iz krize, o tome cijelo vrijeme i pišem.
Kad sam nedavno pisao da je bdi trenutno porastao zahvaljujići sezonskoj nabavi, neki su to ismijavali, a sada kada je bdi promjenio smjer i kada su Capovi pali više od pola nestali su sa foruma.