Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Prodajom brodova su prikazali bolji rezultat no što je trebao biti, a nije ovo prvi put. Smatram da bi bilo korektno da se to posebno napomene u izvješću, ali ne treba očekivati previše.
Meni je očito da voze po niskim vozarinama, ni približno kao oni brodovi koje je na forum stavljao kolega lapad, pa kao i atpl vozi tom rutom i svi su isti jer je to ta ruta…[emo_smijeh]
Uglavnom, treba gledati budućnost jer je ovo izvješće prošlost. Sadašnjost je svakodnevni pad BDI-a, capesize FFA dnevno pada cca 1000 dolara, i vozarine za 2014. jednako loše kao i zadnjih godina. Možda bude opet iznenađenja nekom “sezonskom nabavom”, ali sumnjam da će atlantska od toga značajno profitirati. Pomoglo bi jedino da vozarine rastu velikim koracima kao 2007., onda bi morali rasti po inerciji.[emo_ljut][emo_palacd]
u 9 mjeseci 9 milja gubitka. pa kriza može trajati još sto godina, za atpl nema zime
eh, što čine iole pristojnije vozarine – atpl odmah natuče 20 milja dobiti. a konzum za to mora prodati 2milijarde robe. gospari, kapa dolje.
pardon, u 10 mj. su bile preko 16.000 ali evo već danas izgleda bit će ispod 14.000 a do kraja godine prognoze su loše, za 2014. još lošije. 8500 već za 1. kvartal 2014!!!
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
a zašto bi ekipa čekala te vozarine od 8.500$ za 1Q14 ako sada može ugovoriti
4/6 mjesečne ugovore od 14-18k $
ili godišnje od 13.000 $
http://www.dryships.com/pages/report.asp
osim ako im tada ističu trenutni ugovori, a jbga onda…
u 9 mjeseci 9 milja gubitka. pa kriza može trajati još sto godina, za atpl nema zime
eh, što čine iole pristojnije vozarine – atpl odmah natuče 20 milja dobiti. a konzum za to mora prodati 2milijarde robe. gospari, kapa dolje.
nemam sad pred sobom sve FI od ove godine, ali kad se odbije 68 milja prihoda od prodaje brodova, zar prihod od vozarina nije skoro u dlaku isti kao u Q2? negdje oko 85 milja? uostalom drugo nije ni bilo za očekivati. povećanje vozarina može se početi održavati na rezultate tek od Q4.
Mislim da se u ovom izvješću krije odgovor zašto je AP Konavle registriran na AP. Naime, predujam od 155.8 M za kupnju materijalne imovine više ne postoji. Ali se pojavilo potraživanje od 181.8M, što pretpostavljam da se odnosi na JEHI.
Sada, čini mi se, postoje samo dvije mogućnosti:
1) Grci (ili netko drugi) su stvarno kupili brodove pa će se od toga namiriti i AP,
2) AP će zadržati brodove u zamjenu za potraživanje.
Što se tiče prodaje starih brodova i zarade na njima nemam ništa protiv, dapače. U izvješću se ističe da je trenutno prosjek flote 5.5g bez prodanih brodova. Međutim, u izračun su uključena i četiri broda 94-96g koji su većim dijelom amortizirani i njihova prodaja mogla bi također donijeti lijepe prihode za godinu ili dvije.
oko 275 milja od vozarina u prva tri kvartala daje skoro točno 10.000 dolara po brodu dnevno. što je isto što i 1.000.000 kuna prihoda dnevno od cijele flote. dobro zapamtiti. okrugle brojke su uvijek praktična baza da se računaju prihodi kakvi će biti kad budu zarađivali 15.000. ili 20.000.
naravno praktično je i vranji da izračuna gubitak na vozarinama od 5.000 [emo_namigusa]
Danas vozarine opet potop rone velikom brzinom, Capovi već došli sa 40000 i nešto, na 16000 i nešto, pnmx ih prate u padanju sa 16000 na 13000 i nešto, kriza u brodarstvu se nastavlja.
Danas vozarine opet potop rone velikom brzinom, Capovi već došli sa 40000 i nešto, na 16000 i nešto, pnmx ih prate u padanju sa 16000 na 13000 i nešto, kriza u brodarstvu se nastavlja.
ispravka navoda : ovo trenutno nije kriza, ovo je očekivani pad vozarina .kriza je nešto puno veće u shippingu, a to smo već imali.
evo ih danas ,nakupovali se i odmah je sve 5..
momci sto cemo sa ovim ?
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Danas vozarine opet potop rone velikom brzinom, Capovi već došli sa 40000 i nešto, na 16000 i nešto, pnmx ih prate u padanju sa 16000 na 13000 i nešto, kriza u brodarstvu se nastavlja.
ispravka navoda : ovo trenutno nije kriza, ovo je očekivani pad vozarina .kriza je nešto puno veće u shippingu, a to smo već imali.
[/quote]
Sigurno je da će ići sinusoidalno prema gore u narednom razdoblju, ali dužem. Zasad je tek izlaz iz krize, ali i to je nešto.
Mislim da se u ovom izvješću krije odgovor zašto je AP Konavle registriran na AP. Naime, predujam od 155.8 M za kupnju materijalne imovine više ne postoji. Ali se pojavilo potraživanje od 181.8M, što pretpostavljam da se odnosi na JEHI.
Sada, čini mi se, postoje samo dvije mogućnosti:
1) Grci (ili netko drugi) su stvarno kupili brodove pa će se od toga namiriti i AP,
2) AP će zadržati brodove u zamjenu za potraživanje.
kako bi senzacionalno dobro izgledalo da su to potraživanje naplatili u q3.,no dobro, nečemo de ljutiti na ako ga bude u godišnjem izvješću pa prikažu dobit peko 100 mil kuna.,