Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Ma kolega gorgija je nedavno objasnio da mu baš ne odgovara rast atpl sada jer će doci do dodatnog casha za koji mjesec…[emo_namigusa]
Nešto bolje nego jučer, ali ne puno.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
Gorgija, dao sam ti pozitivnu ocjenu za poruku, s malom rezervom, otprilike na tragu onoga što je rekao lapad: ima li cijena uopće veze s razlikom imovine i dugovanja, ovdje na ZSE? Mislim da ne. Samo s BDI. I to ne uvijek. Nadalje, nije mi jasno kako si došao do EPS od 15 do 20 kn za 2014. S kojim si break even troškovima i kojim prosjekom vozarina ušao u proračun? Dana godišnje? Pojasni malo. Znatiželjan sam, ni najmanje zajedljiv.
pa nažalost sve to možemo računati samo ugrubo, barem ja s podacima kojima raspolažem. za prihode recimo uzmemo srednju vrijednost trenutnih vozarina za pmx i smx što je 14500 pa je umanjimo za kakvih 500 ili 1000 zbog vjerojatno postojećih ugovora i po starim cijenama u prvom dijelu godine. broj dana 350-360, znamo da se ULPL ne propušta pohvaliti da im brodovi plove u prosjeku 359 dana godišnje pa onda valjda ni u ATPL neće biti lošiji. daljnja nepoznanica su prihodi teškaša koje ni firma ne objavljuje niti postoji indeks. a naravno da su nepoznanica i rashodi pomorstva. prošle dvije godine bili su mislim oko 520 mil, za prvu polovicu ove godine bitno pali, samo 224. dobro je što već godinama konstantno padaju, pogotovo financijski rashodi. možda bi se trend mogao održati, ali s druge strane s prolaskom krize vjerojatno će nešto i porasti, evo npr. opet su dijelom digli plaće od srpnja.
uglavnom ako zamislimo da vozarine ostanu kakve jesu danas mene ne bi u 2014 začudio nijedan rezultat između neke pozitivne nule i 40-50 kuna po dionici.
Ma kolega gorgija je nedavno objasnio da mu baš ne odgovara rast atpl sada jer će doci do dodatnog casha za koji mjesec…[emo_namigusa]
eh meni zapravo sve odgovara, još na početku godine sam kupio zapravo sve što sam namjeravao i mislio dalje samo čekati, ali onda kad je palo s 370 na 300 ipak nisam odolio i sada možda opet neću.
Ovo nekako kao da je mrvicu raslo. Problem je likvidnost i dalje.
Bliži se trenutak istine, izvješće 3Q je zadnjih godina objavljeno između 27. i 29. listopada.
http://zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=ATPL-R-A
Pa da vidimo jesu li ugovorili za svoje brodove dobitonosne vozarine od cca 20k, kako prenosi lapad da drugi brodari ugovaraju, ili voze kao i do sad po starim gubitaškim ciframa. To ne bi bilo dobro, jer će se po fixture reportu početkom 2014. opet ugovarati gubitaške vozarine. Posebno boli današnjih -1000 za cape FFA, doista bolno prizemljavanje.[emo_ljut]
pa nisu ugovarali po 20 k do 30.09 to znamo i bez izvješća,, nivo je punooo manji a koliki vidjet ćemo.. minus će biti sigurno
nego kako komentirate moja razmišljanja od pred neki dan, vezano uz prodaju ona dva broda……
——
interesantno, nisam prije računao, ali po tome ispada da su svaki brod prodali za 21.5 m $ ili cca 120 mil kn svaki,,
da svih 15 brodova i ove nove prodaju po toj cijeni ispada oko 1.300 kn/dionici?? + još ovaj keš od ova 2 šta su otišla je oko 170 kn/dionici,, ufff stvarno nisam računao da toliko vrijede samo brodovi, bez nekretnina
pa BV se vodi dosta niže od tih zajedno 1.470 kn, ako se ne varam oko 1.300 kn? Netto dug je oko 950 kn/dionici, a zadržana dobit 693kn po dionici? po tome ispada BV-dug+zadržana dobit = cca 1.050 kn,, jel ja nešto krivo računam ili? ja sam kalkulirao sa 700-800 kn da dođe kad se sve oduzme/zbroji
——
jer po izvješću je 1300-950+693 je tih cca 1.043 kn
ali po ovim brodovima je 1.470 +nekretnine?? -950+693 = X ???
hm očito je X = današnjih 350 kn hahahaha,
šta bi bilo da je taj omjer kao kao kod DLKV, DIOKI, INGRA …. onda bi bili na 1.500 :))
Vranjo, da, bliži se, i vjerovatno su nekoliko brodova ugovorili na spotu, a nekoliko piči po starom. Vidjet ćemo. A što se tiče FFA, ja iskreno ne znam kako se to uopće može koristiti kao prognostičko sredstvo za vozarine. To je samo običan hedging, postavljen oko break even točke, za periode od 6 mjeseci pa nadalje, kad se ni dragi Bog ne može baviti pouzdanom prognostikom. Mislim da će onaj tko se kuži u trendove raditi na spotu.