ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 11:08
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
16.905
345
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


jasno mi je da ste dosta izgubili na atpl a isto tako mi je jasno da se margin ne dize ako niste 100% sigurni sta radite a vi ocito niste bili pa eto… mislim glupo je raspravljati kad smo vi i ja totalno razlicit tip investitora, ja recimo ulazem samo viskove koje ostvarujem redovnim poslovanjem a to je novac koji mi ne treba i na koji sam zaboravio na rok od 2-5 godina a tada ce to biti jedna jako lijepa svotica. vi ste vec malo drugaciji tip, kockar, hazarder..

tocno!
iako ne poznajem 100% investiciju, ali ako vi tako kazete,da ima i toga..blago vama!
negdje se izgubi negdje dobije, zasad je bilanca debelo pozitivna,a to je najvaznije..
[thumbsup]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM


asdfgh123: ” BDI još zaronio. Trenutno je korigiran za 35% u odnosu na ATH prije dva mjeseca. Istovremeno ATPL se korigirao samo 18%. Čini mi se da ne bu dobro. ” Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe… O čemu govorim: 1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index. 2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI. 3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično. 4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova. 5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %. 6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %. 7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%. 8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI. 9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada. 10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020). 11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %. 12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije). 13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova. 14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI. 15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

Povijest je učiteljica ali većina ljudi od nje baš ništa ne nauči.

Usput, kolega sve pohvale za analizu. Dali ste si vremena i truda. Tako to radi uzorni investitor.

Scio me nihil scire

necu komentirati postove poslane u nekoliko zadnjih dana i sva prepucavanja samo cu reci da pored svih tih TA i FA analiza, varijabli i utjecaja imam osjecaj (samo to i nista vise, a na nasem trzistu se pokazalo da su osjecaji ponekad nazalost realniji od brojaka) da je u ovoj korekciji koja je pred nama bolje uci nego izaci

opći rast hr. trzista kap. (10-15%) = rast najlikvidnijih i najboljih dionica = rast ATPL-a

milsim da ce atpl bez puno muke uloviti razinu od 3500

migec vidim da si online…

neda mi se danas više vodit ljubav s tobom, sutra ćemo! [lol]

oprosti, ali sve manje si mi napet i počeo si smijurije pisat! [kiss]

Kolega Derbyshire, hvala na trudu za ovu analizu oko BDI i BDTI!!!
Stvarno dobro da ima forumaša koji se ovoliko potrude iznesti činjenice, usporedbe, analize…

Meni je najinteresantnije vidjeti koliko lukavih investitora je nedavno prodalo po 3.500.
Ljudi imaju nos.

Oni koji će kupovati na dnu pada odlično će zaraditi na ATPL. Samo je pitanje koliko još može padati. Baš kad sam mislio da DRYS više nemože dole, pao za 9%. Mislim da ću se neko vrijeme distancirati od ove industrije, iako ju obožavam.

Ja na svoju žalost, prema svemu sudeći, mislim da ću se zavući u brlog na koji mjesec, da ne gledam ovo[bye][bye][bye]

Malo dobrih vijesti.
U petak ćemo proslaviti prvi mjesec Pelješca na dokovanju.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=eaefbe25-8ac8-4c4d-ad37-4682c2366e23
g. Petrov ponovno stisce prema dole……
Današnji dan na Zagrebačkoj burzi moguće je da će djelomično odrediti žestoka korekcija indeksa cijena brodarskog prijevoza rasutih tereta koji je tijekom zadnjih tjedan dana na vrijednosti izgubio 15,97 posto te jučerašnja korekcija na globalnom tržištu kapitala.
BDI indeks cijena brodarskog prijevoza rasutih tereta jučer je ponovo žestoko korigiran 4,15 posto, čime je potonuo 33,54 posto u odnosu na svoju najvišu razinu od prije dva mjeseca. S obzirom na korekciju indeksa vozarina, neki analitičari danas očekuju nastavak pada cijena brodarskih kompanija.
*Autor posjeduje dionice HT-a. Analiza nije poziv na kupnju ili prodaju dionica. [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
Valjda ga zato boli

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.


Oni koji će kupovati na dnu pada odlično će zaraditi na ATPL. Samo je pitanje koliko još može padati. Baš kad sam mislio da DRYS više nemože dole, pao za 9%. Mislim da ću se neko vrijeme distancirati od ove industrije, iako ju obožavam.

nadam se da ću uspjet jer bez obzira na sve atpl mi je jako draga dionica!

kad uđem napisat ću ko i sve što obznanim bilo dobro il loše!

p.s. to migec: zašto kad ja pišem na temi “koliki su vam prinosi” i napišem koliki su mi bili prinosi je to preseravanje, a ti kad tu spominješ svoje debele pluseve nije?

i molim te me bar danas pusti na miru, baka mi je umrla, hvala!

daj wunder prestani spamat temu

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

New Report

Close