Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
Baltic Dry-indeksen faller 1,2 prosent til 1.878 poeng mandag.
Capesize 28.002 dollar (- 3,0 prosent)
Panamax 16.426 dollar (- 0,4 prosent)
Handysize 8.996 dollar (+ 0,1 prosent)
Supramax: 12.765 dollar (+ 0,7 prosent)
bum tras usa brodari danima..dok indexi rade novi ath rekorde [emo_vrtimise]
bum tras usa brodari danima..dok indexi rade novi ath rekorde [emo_vrtimise]
u zadnja dva tjedna imali su oni nekoliko “zelenih” dana dok smo mi u zadnja 2 tjedna imali samo jedan dan rasta.,imate pravo, atpl je podcjenjena.,čekamo izvješće za q3 pa je cijena atpl več uračunala eventualno loše izvješće.,sada smo u win-win situaciji.,
interesantno, nisam prije računao, ali po tome ispada da su svaki brod prodali za 21.5 m $ ili cca 120 mil kn svaki,,
da svih 15 brodova i ove nove prodaju po toj cijeni ispada oko 1.300 kn/dionici?? + još ovaj keš od ova 2 šta su otišla je oko 170 kn/dionici,, ufff stvarno nisam računao da toliko vrijede samo brodovi, bez nekretnina
pa BV se vodi dosta niže od tih zajedno 1.470 kn, ako se ne varam oko 1.300 kn? Netto dug je oko 950 kn/dionici, a zadržana dobit 693kn po dionici? po tome ispada BV-dug+zadržana dobit = cca 1.050 kn,, jel ja nešto krivo računam ili? ja sam kalkulirao sa 700-800 kn da dođe kad se sve oduzme/zbroji
A dugovi?
[/quote]
pa kolega ako ste pročitali dobro, u izračunu koji sam naveo su i dugovi,,
imate vi neki druge podatke?, napišite da malo usporedimo činjenice
Opasan potop brodara na NYSE.
Pad je opći od 5 do preko 10%
Neka panika tamo.
uf..uf…mi se još jako dobro držimo..
http://finviz.com/screener.ashx?v=141&f=ind_shipping&o=-change&r=41
u zadnja dva tjedna imali su oni nekoliko "zelenih" dana dok smo mi u zadnja 2 tjedna imali samo jedan dan rasta.,imate pravo, atpl je podcjenjena.,čekamo izvješće za q3 pa je cijena atpl več uračunala eventualno loše izvješće.,sada smo u win-win situaciji.,
[/quote]pogledaj semafor
Evo i drys je otišao sa cca 1,70 na 4 a sada je 3 $. Po tome bi i atpl trebala biti na 300 kn. Nikome ništa ne preporučam, samo dajem primjer, nisam ovlašten za davanje savjeta.
http://finviz.com/quote.ashx?t=DRYS&ty=c&ta=1&p=d&b=1
Jučerašnji pad vani nema nikakve veze s fundamentima. Zar su vozarine na ovom, pa čak i na 20% nižem nivou, loše? Čisti bezvezni stampedo uzrokovan docapom od Dryships-a koji se prelio na sve ostalo. Evo članak:
http://finance.yahoo.com/news/rebound-shipping-sector-real-193000831.html
Jučer je na platou bio dugorocni time charter 10-12 mjeseci za PANAMAX na BALTIKU,Lulea-Švedska, 16.500 usd
a danas panamax na mediteranu-cape passero, 11-13 mjeseci 15.250 usd dnevno.
5 Ice panamaxa atlantske je na podrucju od UK-BALTIK a 6.panamax Libertas je u Mediteranu-Brindisi,Italija.
Kad je na proljece 2009 brod City of Dubrovnik zaljucen na 1 year 16.000 usd cijena atpl je bila oko 900.