Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Opet u blizini 5 Ice panamaxa atlantske zaključen mali 69.999 tona,panamax
4-6 mjeseci 19.000 usd dnevno
Bilbao,sjeverna Španjolska
Naša 4 panamaxa imaju oko 79.500 tona
a 3 panamaxa 75.500 tona
A i ova "slučajnost" puno toga govori:
155/5.6+15.5=43.
Ovo je malo previše da bi bilo slučajno.
da, matematika je više nego upadljiva. ali to bi onda već moralo biti na zse?
[/quote]
I prije se znalo događati da neke stvari objavljuju s odgodom, i to dosta velikom.
Prema zadnjem što imam drugi brod bi trebao biti završen u studenom i tek tada bi možda mogli znati nešto više. Ako smo još u igri, logično bi bilo da zbog Kineza prije toga ne objavljuju ništa.
Ovdje je najbolja dividenda to šta je dionica na 0,35 BV 🙂 a sa trenutnim vozarinama i 6mj ili godišnjim ugovorima se ne radi sa gubitkom. Živili 🙂
Gdje još imaš takvu dividendu 🙂
po Lloydu izgleda da su se dogovorili sa škverom JES o kupnji AP Konavle a o drugom brodu zasada nema nigdje po netu informacija.
Trebalo bi pitati pomorce da li je netko pozvan na novogradnju.Makalu i ostali,javite se,šta kažu pomorci?
Danas je osjetno življa trgovina s ULPL nego s ATPL. Što je reći?
po Lloydu izgleda da su se dogovorili sa škverom JES o kupnji AP Konavle a o drugom brodu zasada nema nigdje po netu informacija.
Trebalo bi pitati pomorce da li je netko pozvan na novogradnju.Makalu i ostali,javite se,šta kažu pomorci?
Oba broda prodana su u paketu istom kupcu za iznos od 43M USD kao što se može vidjeti u onom izvješću. Samo pitanje tko je kupac? Ako to nije bio Swiss Marine prije, zašto bi bio Mykonos sada? Ali tih 43M u potpunosti odgovara iznosu prije uplaćenog predujma za izgradnju + cijena za koju su prodana dva stara broda.