ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 13:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
17.542
358
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

gle nisam ja rekao nista oko cijene, vec oko tvojih zakljucaka koji slice na novinarske
sto ako i dodje na 3000?
ionako mi tvoj post lici na drukanje, a reagirao sam samo na glupost koju si napisao, radi SVEUKUPNOG INVESTITORSKOG PUKA

[yawn]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


gle nisam ja rekao nista oko cijene, vec oko tvojih zakljucaka koji slice na novinarske sto ako i dodje na 3000? ionako mi tvoj post lici na drukanje, a reagirao sam samo na glupost koju si napisao, radi SVEUKUPNOG INVESTITORSKOG PUKA [yawn]

ako dođe na 3000 ili niže ja dižem margin i dokupljujem

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


da se malo nadovežem na raspravu miga i wunderkinda ako mi dozvoljavate, naime, meni je upravo nevjerojatan podatak da ozbiljan investitor može prodati dionicu koju je kupio po 3700kn za 2800kn ili za 3000kn???!!!!??? ako netko nije spreman istrpjeti gubitak od 50% godinu,dvije dana onda neka ide raditi nesto drugo, za takve ljude nije burza definitivno.

opustite se kolega, objasnit cu vam sve, mada mi nije jasno da Vam kao iskusnom investitoru to treba objasnjavati..
prvi ulaz mi je na 2400, pa na 2500, pa na 3000, pa na 3100, a zadnjih 20kom na 3700 i 30kom 3800[wink]
prodao sam da ne udjem u margin call.
obojica smo koristili financijske poluge.
po meni je ATPL vrijedila vise, ali cijena je bila takva kakva je..ne razumijem sta Vam je tu sporno..
mislim da je wunder to isto napravio, sat ili dan, ne sjecam se vise, prije na 3000, bolje je odigrao..

a Vi kolega, ako ne razumijete i ne razlikujete pojmove vrijednosti i cijene, kao i margin calla, mislim da vi niste za burzu![wink]

inace, dotad sam ulagao samo u znanje, otad i u oprez, jer sam shvatio da znanje nije dovoljno, to predlazem i vama..ulazite u oprez!

ako Vam je jos stogod nejasno, ne okljevajte se javiti na PM.
lijep pozdrav!

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM

jasno mi je da ste dosta izgubili na atpl a isto tako mi je jasno da se margin ne dize ako niste 100% sigurni sta radite a vi ocito niste bili pa eto… mislim glupo je raspravljati kad smo vi i ja totalno razlicit tip investitora, ja recimo ulazem samo viskove koje ostvarujem redovnim poslovanjem a to je novac koji mi ne treba i na koji sam zaboravio na rok od 2-5 godina a tada ce to biti jedna jako lijepa svotica. vi ste vec malo drugaciji tip, kockar, hazarder..

http://www.diplomata.org/diplomata/drzave/index.php?broj=9

inace, dotad sam ulagao samo u znanje, otad i u oprez, jer sam shvatio da znanje nije dovoljno, to predlazem i vama..ulazite u oprez!
eto jos jednog ulagaca u znanje, pa nije valjda i u oprez
hoce li mi netko objasntii o cemu se radi osim o Znanju d.d.

E ovi jošmalo pa će u minus [lol]

14.04.2008.

ovi mislim

http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t

14.04.2008.

Ne bih volio da ovo shvatite kao da sam u tekstu o eventualnoj recesiji u Americi izvukao samo ono što nama odgovara, ali ni prvi ni zadnji put Ameri će se izvući! A razvoj Kine i njihova potražnja i dalje ostaje!

U.S. Recession a Bigger Risk Than China, Malkiel Says
Jan. 15 (Bloomberg) — US recession poses a bigger threat to the global economy than a slowdown in China, according to Burton Malkiel, the Princeton University economics professor who wrote “A Random Walk Down Wall Street.”
“The U.S. is more important to the world,” Malkiel, 75, said during an interview. “The U.S. is slowing down dramatically and we’re going to see little or no growth in the first half of 2008. I’m not worried about a slowdown in China because growth there will still be larger than anywhere else in the world.

11.5% Growth
China expanded at an 11.5 percent rate during the third quarter, the fastest among the world’s 10 largest economies. The nation will expand 10 percent this year, Goldman predicted last week. Last year, China contributed 17 percent to global growth, the same as the U.S.

He recommends that investors buy stocks of U.S. companies that have business ties to China.
etc…etc…

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Evo svježih vijesti sa današnjeg virtualnog foruma glavnih faca analitičara u shipping businessu:

AP
Sector Glance: Drybulk Shippers Fall
Tuesday January 15, 4:51 pm ET
Drybulk Shipping Stocks Fall, but Analysts Assure Fundamentals Remain Strong

NEW YORK (AP) — Drybulk shipping stocks lost significant ground in trading Tuesday as investors pulled back on what some analysts said were unfounded fears about the market’s future.
Speaking at Tuesday’s Dry Bulk Virtual Analyst Forum, organized by investor relations firm Capital Link, some analysts suggested that while drybulk rates have slowed on uncertainty surrounding Chinese iron ore negotiations and low activity, the sector will remain strong through 2008.

Jefferies analyst Douglas Mavrinac said the market’s fundamentals have grown stronger since November, despite dwindling charter rates and skittish investors.

Lazard Capital Markets analyst Urs Dur believes the market will keep growing as global demand for commodities — including iron ore, coal and grain — continues to soar.

“The world will keep turning, and trade will keep going on,” he said. “This is such a hot sector — an awful lot of investors are just getting used to how these stocks work. I see them coming back. (The market) seems quite spring loaded.”

Hogar vozi Volvo


BDI još zaronio. Trenutno je korigiran za 35% u odnosu na ATH prije dva mjeseca. Istovremeno ATPL se korigirao samo 18%. Čini mi se da ne bu dobro.

Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe…

O čemu govorim:

1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index.

2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI.

3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično.

4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova.

5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %.

6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %.

7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%.

8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI.

9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada.

10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020).

11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %.

12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije).

13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova.

14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI.

15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

NasdaqGS:DRYS)

After Hours: 52.70 2.19 (3.99%) as of 5:33PM ET on 01/15/08

Last Trade: 54.89
Trade Time: 4:00PM ET
Change: 5.66 (9.35%)
Prev Close: 60.55
Open: 58.62
Bid: 52.70 x 1000
Ask: 52.75 x 500
1y Target Est: 127.75


Evo svježih vijesti sa današnjeg virtualnog foruma glavnih faca analitičara u shipping businessu:

AP
Sector Glance: Drybulk Shippers Fall
Tuesday January 15, 4:51 pm ET
Drybulk Shipping Stocks Fall, but Analysts Assure Fundamentals Remain Strong

NEW YORK (AP) — Drybulk shipping stocks lost significant ground in trading Tuesday as investors pulled back on what some analysts said were unfounded fears about the market’s future.
Speaking at Tuesday’s Dry Bulk Virtual Analyst Forum, organized by investor relations firm Capital Link, some analysts suggested that while drybulk rates have slowed on uncertainty surrounding Chinese iron ore negotiations and low activity, the sector will remain strong through 2008.

Jefferies analyst Douglas Mavrinac said the market’s fundamentals have grown stronger since November, despite dwindling charter rates and skittish investors.

Lazard Capital Markets analyst Urs Dur believes the market will keep growing as global demand for commodities — including iron ore, coal and grain — continues to soar.

“The world will keep turning, and trade will keep going on,” he said. “This is such a hot sector — an awful lot of investors are just getting used to how these stocks work. I see them coming back. (The market) seems quite spring loaded.”

Slušao ja večeras u 20.00 u izravnom prijenosu.
Uglavnom, zaključak je da nema straha za ovu pa ni sljedeće 2 godine.
Trenutno stanje je uzrokovano ponajprije zbog problema s Brazilom i Australijom, a velik utjecaj ima i kineska nova godina.
Bilo je vrlo kvalitetnih pitanja tako da su razglabali o svim pojedinostima brodarskog biznisa, marketa u globalu i naravno recesiji u Americi i njezinom utjecaju na brodare.

Dotakli su se i narudžbi brodova za sljedeće dvije godine i proanalizirali kakav bi utjecaj mogle imati te buduće novogradnje na vozarine. Zaključak je, otprilike, da ne previše u 2009. zbog koječega, da ne nabrajam, ali nisu skeptični ni prema 2010. iako nisu htjeli davati precizne prognoze.

Svi su se složili oko procjene da bi unatoč krizi u Americi rast ove godine trebao iznositi 5.5 – 6%.

Uglavnom, da ne duljim jer nisam popamtio sve detalje, strah i rasprodaja je pretjerana jer nema razloga dok Kina ovako silno grabi naprijed.

New Report

Close