ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 09:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Falco

Prepališit ćeš prodavače sa takvim izjavama, he, he.
Pozdrav.

P.S.

Vani već 3 dana prodavači rokaju.
Nije nagovor na P/K dionica.

@ cxy , neka nam rokaju, to je dobro, treba vatrometa , bez toga nema ništa.a u zasjedi moja malenkost i ostala ekipa….[emo_namigusa]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Vranjo govoriš o gubitku od 30 mil. kn, a samo 1.000 $ veća vozarina od toga razdoblja donosi cca toliku razliku u neto prihodima 🙂 bar ti znaš računati, ali prešućuješ stvari koje ti odgovaraju dok kupuješ. 😉



Vjerujem da su ih odmah dali u T/c i na tome nešto sitno zarađuju (razlika između ugovorene vozarine za naručitelja i najma što plaćaju novim vlasnicima brodova), a lovica od 15.5 mila usa dolara na računu, nije loše. Rekli bi u narodu, uzeli su i jare i pare.[emo_namigusa]

Pitam se tko je uzeo jare i pare, jer kupac je prebacio rizik na atpl i ima siguran povrat uloženog za 5 godina. Ako je doista krenuo oporavak, onda će poslije prodati taj brod po još većoj cijeni ili dati u t/c po većoj vozarini. Zato me čudi što ATPL prodaje svoje brodove odmah sada kad su cijene second hand brodova navodno tek počele rasti, kao da ne vjeruju da je taj rast održiv i da će za par mjeseci ili godinu dana dobiti veću cijenu.

Već su dali tako jedan prod u prodaju i uzeli ga u najam, pa ako zaista za takve stare brodove mogu ugovoriti povećanje troškova kroz najamninu i da još voze profitabilno kako tvrdite, onda me čude toliki nagomilani gubici iz poslovanja jer bi noviji brod neopterećen najamninom trebao tada donositi vrlo opipljivu dobit. [emo

vranjo

pogledaj safe bulkers, govorim o njima od pocetka godine i kada je cijena bila na 3, tko god misli ulagati u ovaj sektor ova dionica je must have, daleko najbolja uprava

Kolege,kako komentirate danasnju listu vozarina.,meni izgleda impresivno,pogotovo ako u obzir uzmemo cinjenicu korekcije brodara zadnjih dana.,mirise na snazniji rast panamaxa danas.,

ako uzmemo prosjek, došlo je do cca 20000 usd . jerković je govorio da je to break even barem što se tiče atpl, ali objektivno , mislim da je to ipak manje , svaka ozbiljna uprava uvijek u svojim izjavama mora uzeti onaj siguran iznos, a to je za jerkovića tada bilo tih većih , 20000.
s ovakvim vozarinama , atpl definitivno radi u plusu, .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Kolege,kako komentirate danasnju listu vozarina.,meni izgleda impresivno,pogotovo ako u obzir uzmemo cinjenicu korekcije brodara zadnjih dana.,mirise na snazniji rast panamaxa danas.,

Sve je to u redu prijatelju al da ne živiš u RH i ne truguješ na ZSE…al doć će sve to na svoje kroz skora izvješća…



Sada znamo, brodovi u paru su prodani za 15,5M USD, očekivano rekao bih, što je otprilike njihova neamortizirana knjigovodstvena vrijednost.

Mislim da je book value ovih brodova bio nula i da bi ovaj prihod od prodaje trebao značajno promijeniti izgled RDG
[/quote]
Brodovi su 96. i 97. godište a amortizacija je 5%, odnosno 20g. Znači, ostalo je još 4g, odnosno 3g za amortizirati što se još uvijek vodi kao dugotrajna imovina. Kod prodaje broda iznos koji ostane iznad preostalog dijela amortizacije prikazuje kao ostali prihodi. Npr. imali smo sličan primjer prije dvije godine kada su prodani Gundulić i Getaldić, 96. i 97., dakle isto godište. Prodani su za iznos od 32M USD a nešto preko 40M kuna prikazano je kao ostali prihodi za Q2 2011. Uz pretpostavku da su sva četiri broda kupljena pod sličnim uvjetima lako je ugrubo izračunati preostali dio amortizacije. Prošle godine prodaja Petke, 94. godište, donijela je oko 35M kuna ostalih prihoda. A prodana su još tri broda ali njihova prodaja nije imala za posljedicu tako značajne prihode.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Molim stranicu gdje se vidi cijena stranih brodara od jučer, odnosno postoci pada/rasta. Izgubio sam favorite pa ne mogu naći. Imam samo ove sa cijenama a ne i postocima. Hvala!


ako uzmemo prosjek, došlo je do cca 20000 usd . jerković je govorio da je to break even barem što se tiče atpl, ali objektivno , mislim da je to ipak manje , svaka ozbiljna uprava uvijek u svojim izjavama mora uzeti onaj siguran iznos, a to je za jerkovića tada bilo tih većih , 20000.
s ovakvim vozarinama , atpl definitivno radi u plusu, .

20.000 US dolara,da bilo je to kada je nafta bila 150 dolara,kada je novi
panamaks bio 40.000 dolara i radila ubrzana amortizacija,kada su pomorci bili bolje plačeni nego sada
sada je to značajno manje i nije više od 15.000 dolara
naravno da pravi poznavaoci mogu izbaciti i potpuno točan podatak
Dakle,trenutno pomorstvo ne stvara gubitke.

U ATPL teče med i mlijeko,sa šansama da poteče bujica!!!!!!


ako uzmemo prosjek, došlo je do cca 20000 usd . jerković je govorio da je to break even barem što se tiče atpl, ali objektivno , mislim da je to ipak manje , svaka ozbiljna uprava uvijek u svojim izjavama mora uzeti onaj siguran iznos, a to je za jerkovića tada bilo tih većih , 20000.
s ovakvim vozarinama , atpl definitivno radi u plusu, .

20.000 US dolara,da bilo je to kada je nafta bila 150 dolara,kada je novi
panamaks bio 40.000 dolara i radila ubrzana amortizacija,kada su pomorci bili bolje plačeni nego sada
sada je to značajno manje i nije više od 15.000 dolara
naravno da pravi poznavaoci mogu izbaciti i potpuno točan podatak
Dakle,trenutno pomorstvo ne stvara gubitke.

U ATPL teče med i mlijeko,sa šansama da poteče bujica!!!!!!

Za vidjeti je da bid strana polako stasa. Sramežljivo, ali ipak se formira.
Prije otvaranja su mislili da će se netko istresi po bidu. Ali nije se dogodilo, pa valja polako podizati ponuđenu cijenu za dionicu. Ako su se jučer istresli svi koji su za to imali interesa, danas bi moglo polako …

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

Malo je hrabrih ovdje nakon 3 dana potopa vani i kraja sezonskog ciklusa.

New Report

Close