ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 11:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


cxy

Tu priču furaš već mjesec dana a BDI nikako da stane,Panamaxi su bili na 11 500 usd kad si pričao da je rastu kraj,ako ne vjeruješ pregledaj svoje postove!

a jednog dana će biti u pravu,, onda će biti jesam vam rekao, jesam vam rekao da će pasti,, pa znamo i mi to da će pasti jednog dana,,

al cxy, pusti nas da sad malo uživamo sa mogućnošću ugovaranja 6mj za cca 18.000 $ ili godišnje za 13.000 $ nije nešto al ajde bolje i to nego imat ugovore za 7-8.000 $


Sada znamo, brodovi u paru su prodani za 15,5M USD, očekivano rekao bih, što je otprilike njihova neamortizirana knjigovodstvena vrijednost.

Vjerujem da su ih odmah dali u T/c i na tome nešto sitno zarađuju (razlika između ugovorene vozarine za naručitelja i najma što plaćaju novim vlasnicima brodova), a lovica od 15.5 mila usa dolara na računu, nije loše. Rekli bi u narodu, uzeli su i jare i pare.[emo_namigusa]




Izvor

Trenutni porast bdi-a koji je bio došao je do kraja sa približavanjem kraja sezonske nabave, a nakon toga opet će biti surova stvarnost niskih vozarina.
Nije nagovor na P/K dionica.


Svaki post ti je kraj sezonske nabave,ja garantiram da ti niti neznaš koji tip brodova prevozi i kamo vozi,niti kuda i šta prevozi ATPL,glavno da je kraj sezonske nabave,čega??
[/quote]

kraj sezonske nabave suncobrana .
[/quote]

kraj sezone jematve isto tako. nema više grožđa. završila sezona na baltiku. jao sad kad roknu vozarine na prijevoz branog grožđa. bit će jao i pomagaj, a cxy nas je lijepo upozorio

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Vjerujem da su ih odmah dali u T/c i na tome nešto sitno zarađuju (razlika između ugovorene vozarine za naručitelja i najma što plaćaju novim vlasnicima brodova), a lovica od 15.5 mila usa dolara na računu, nije loše. Rekli bi u narodu, uzeli su i jare i pare.[emo_namigusa]

Pitam se tko je uzeo jare i pare, jer kupac je prebacio rizik na atpl i ima siguran povrat uloženog za 5 godina. Ako je doista krenuo oporavak, onda će poslije prodati taj brod po još većoj cijeni ili dati u t/c po većoj vozarini. Zato me čudi što ATPL prodaje svoje brodove odmah sada kad su cijene second hand brodova navodno tek počele rasti, kao da ne vjeruju da je taj rast održiv i da će za par mjeseci ili godinu dana dobiti veću cijenu.

Već su dali tako jedan prod u prodaju i uzeli ga u najam, pa ako zaista za takve stare brodove mogu ugovoriti povećanje troškova kroz najamninu i da još voze profitabilno kako tvrdite, onda me čude toliki nagomilani gubici iz poslovanja jer bi noviji brod neopterećen najamninom trebao tada donositi vrlo opipljivu dobit. [emo_palacd]


ja opet kupujem ….

Kako to “opet”? Pa kad si prodao, to nisam ovdje pročitao?? [emo_plazi]

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje



Vjerujem da su ih odmah dali u T/c i na tome nešto sitno zarađuju (razlika između ugovorene vozarine za naručitelja i najma što plaćaju novim vlasnicima brodova), a lovica od 15.5 mila usa dolara na računu, nije loše. Rekli bi u narodu, uzeli su i jare i pare.[emo_namigusa]

Pitam se tko je uzeo jare i pare, jer kupac je prebacio rizik na atpl i ima siguran povrat uloženog za 5 godina. Ako je doista krenuo oporavak, onda će poslije prodati taj brod po još većoj cijeni ili dati u t/c po većoj vozarini. Zato me čudi što ATPL prodaje svoje brodove odmah sada kad su cijene second hand brodova navodno tek počele rasti, kao da ne vjeruju da je taj rast održiv i da će za par mjeseci ili godinu dana dobiti veću cijenu.

Već su dali tako jedan prod u prodaju i uzeli ga u najam, pa ako zaista za takve stare brodove mogu ugovoriti povećanje troškova kroz najamninu i da još voze profitabilno kako tvrdite, onda me čude toliki nagomilani gubici iz poslovanja jer bi noviji brod neopterećen najamninom trebao tada donositi vrlo opipljivu dobit. [emo_palacd]

[/quote]

Vranjo,
pišete cit. “Ako je doista krenuo oporavak” etc, pa zar Vi doista mislite da je to upitno na vozarinama za panamaxe od 16000.
Što se tiče bare boat chartera da Vam pojasnim neke stvari jer vidim da ne kužite. Kupoprodajnu cijenu za brodove znamo i to nije upitno, dakle na račun ATPL će sjesti 15.5 M USD i to odmah. Drugo, ako Uprava vjeruje da će vozarine ići up, a očito vjeruje, i siguran sam da imaju bolje info od nas na forumu, onda će zarađivati na razlici od onog što plaćaju novim vlasnicima brodova i vozarine što im plaća naručitelj. Uostalom, isto je su sa tri broda napravili Vlaho Lonza i kap.Jerković prije 6-7 godina i pogodili, a Pero Kulaš je njihov đak, i nemoj misliti da su mu mentori potpuno out businessa i marketa.
Vi ste javno rekli da nećete kupiti iznad 300, svaka čast, u tom slučaju imate jako puno vremena čekati, pa krenite na put oko svijeta barkom na vesla jer i Tomos 4 bi Vam bio prebrz. [emo_smijesak]



Vjerujem da su ih odmah dali u T/c i na tome nešto sitno zarađuju (razlika između ugovorene vozarine za naručitelja i najma što plaćaju novim vlasnicima brodova), a lovica od 15.5 mila usa dolara na računu, nije loše. Rekli bi u narodu, uzeli su i jare i pare.[emo_namigusa]

Pitam se tko je uzeo jare i pare, jer kupac je prebacio rizik na atpl i ima siguran povrat uloženog za 5 godina. Ako je doista krenuo oporavak, onda će poslije prodati taj brod po još većoj cijeni ili dati u t/c po većoj vozarini. Zato me čudi što ATPL prodaje svoje brodove odmah sada kad su cijene second hand brodova navodno tek počele rasti, kao da ne vjeruju da je taj rast održiv i da će za par mjeseci ili godinu dana dobiti veću cijenu.

Već su dali tako jedan prod u prodaju i uzeli ga u najam, pa ako zaista za takve stare brodove mogu ugovoriti povećanje troškova kroz najamninu i da još voze profitabilno kako tvrdite, onda me čude toliki nagomilani gubici iz poslovanja jer bi noviji brod neopterećen najamninom trebao tada donositi vrlo opipljivu dobit. [emo_palacd]

[/quote]

baš su bedasti ti gospari. ništa ne znaju. igraju se vozarina i brodića, vrijeme im je da propadnu. nije ih kriza dotukla, ali vlastita glupost sigurno bude.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

makalu, uvjeravate me u te sposobnosti ljudi iz uprave, a ja samo vidim gubitak od 30-ak milijuna crno na bijelo. Nisu dogovorili profitabilne vozarine, to je valjda time dokazano, tako da je teško povjerovati da su gubitak napravili novi brodovi, a da stare voze profitabilno uz dodatno nabijeni trošak najamnine.

Što se tiče kupovne cijene, imali ste cijelo ljeto za kupiti po 300 kn, a prije toga i niže i sad bi kupovali po 370 i 400?
Ja sigurno neću, niti na put barkom oko svijeta, niti kupovati na 400. Evo vidim da kolega falco prijavljuje da je sada kupio, bit će da ga je intuicija spriječila da diže cijenu sa 400 na 500 pa je strpljivo čekao pad. Pohvale kolegi na dobroj intuiciji, a vidim da i drugi pišu da čekaju na nižim cijenama, pa ako padne da će dokupiti. Kako onda zamjeriti meni što očekujem isto?[emo_smijeh][emo_palacd]

Gospon vranjo zašto uporno gubite vrijeme na ovoj dionici kad ne vjerujete u nju ? Očigledno da su ipak frustracije u pitanju. Ili ste možda u privatnom lošem odnosu s Upravom ?!


Sada znamo, brodovi u paru su prodani za 15,5M USD, očekivano rekao bih, što je otprilike njihova neamortizirana knjigovodstvena vrijednost.

Mislim da je book value ovih brodova bio nula i da bi ovaj prihod od prodaje trebao značajno promijeniti izgled RDG

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!



ja opet kupujem ….

Kako to "opet"? Pa kad si prodao, to nisam ovdje pročitao?? [emo_plazi]
[/quote]

tko kaže da prodajem?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


makalu, uvjeravate me u te sposobnosti ljudi iz uprave, a ja samo vidim gubitak od 30-ak milijuna crno na bijelo. Nisu dogovorili profitabilne vozarine, to je valjda time dokazano, tako da je teško povjerovati da su gubitak napravili novi brodovi, a da stare voze profitabilno uz dodatno nabijeni trošak najamnine.

Što se tiče kupovne cijene, imali ste cijelo ljeto za kupiti po 300 kn, a prije toga i niže i sad bi kupovali po 370 i 400?
Ja sigurno neću, niti na put barkom oko svijeta, niti kupovati na 400. Evo vidim da kolega falco prijavljuje da je sada kupio, bit će da ga je intuicija spriječila da diže cijenu sa 400 na 500 pa je strpljivo čekao pad. Pohvale kolegi na dobroj intuiciji, a vidim da i drugi pišu da čekaju na nižim cijenama, pa ako padne da će dokupiti. Kako onda zamjeriti meni što očekujem isto?[emo_smijeh][emo_palacd]

polako oko moje intuicije,ja dosad nisam pogriješio vezano za ovu dionicu.moj moto je jednostavan , uvijek imaj i dionica i cash-a dovoljno i nema pogreške.
a ti moj dobri kolega pogledaj svoj rad i donesi prvo sebi ocjenu. uostalom svatko radi onako kako misli da je najbolje.
i naravno da sam čekao pad dionice, pa nitko nije lud da kupuje skuplje,kad može jeftinije …. i onda dobro nekome uvaliti, pa nanovo.nema tu otkrivanja tople vode.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close