Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Investmir
Vozarine su porasle na ove razine zbog sezonske nabave koja prolazi pa tako i ovaj bdi uskoro kreće nazad.
Dionica je porasla uduplo od početka godine, tako da ovi što se istresaju na ovim razinama znaju što rade nakon promjene smjera BDI-a, a sezonska nabava je pri kraju, ponovno ćer biti aktulana stara priča višak novogradnji male vozarine, tako da oporavak o kojem pričate će biti dug i neizvjestan.
Nije nagovor na P/K dionica.
ajde ti nama za domaću zadaću do sutra izračunaj, koliko povećanje za 1.000 $ iznad praga rentabilnosti donosi zaradu po dionici 🙂 kada si tako revan u pisanju za nešto šta te ne zanima,
ne moraš kupiti ni prodati dionicu 😉
Ovdje http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart pogledati 3Y ili 5Y, pa vidjeti kada brodarine ciklički rastu, kada padaju. Meni se čini da im još nije datumsko vrijeme za silaznu putanju. Ovo što je dionica u jučer pala ništa ne znači doli da su se neki špekulanti odlučili istresti na bid koji se malo podebljao vidjevši zeleni BDI za taj dan.
Taj pad ništa ne znači jer je u postotnom smislu zanemariv.
Vidjet ćemo sutra. I dalje mislim da je cijena bid nalozima zaštičena na 380 kuna. Ali ako BDI sutra zacrveni … onda je ovaj pad od jučer imao nekakvog opravdanja kod onih koji predviđaju ispravno.
Mislim da bi u narednom periodu, usprkos oscilacijama kojih će sigurno biti, BDI trebao biti dugoročno na višoj razini nego sada, ciklika govori svoje. Ipak, nije mi jasno zašto imamo dva dana strahovitog pada vani. BDI raste kao sumanut, a dionice još sumanutije padaju?!?
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1
Investmir
Vozarine su porasle na ove razine zbog sezonske nabave koja prolazi pa tako i ovaj bdi uskoro kreće nazad.
Dionica je porasla uduplo od početka godine, tako da ovi što se istresaju na ovim razinama znaju što rade nakon promjene smjera BDI-a, a sezonska nabava je pri kraju, ponovno ćer biti aktulana stara priča višak novogradnji male vozarine, tako da oporavak o kojem pričate će biti dug i neizvjestan.
Nije nagovor na P/K dionica.
može biti, u svakoj djelatnosti postoje kratkoročni i dugoročni ciklusi tako i u brodoprijevozništvu.
velite, cijena porasla 2 puta. ja vas pitam – a koliko su porasle vozarine. ne prija vam to napisati, a lako je provjerljivo.
još važnije – ovaj porast čini atpl dobitonosnom, ne više gubitašem. vrijedi li to što.
još važnije – vozrine ne moraju više rasti, mogu čak za 20ak posto pasti, atpl će opet voziti s plusem ili na nuli. vrijedi li to što
još važnije – bit će još puno gore dolje vožnje, ali svi poznavatelji hrvatski i svjetski vide dno brodarske krize iza nas i konsolidaciju ispred nas. navedite mi jednog koji tvrdi da će vozarine opet pasti na 5000 ili 4000. vrijedi li to što
još važnije – globalni opravak, uz sve sistemske i nasumične potrese tipa američki shutdown, se već događa i svjetsko i europsko gospodarstvo staje na noge. atpl je direktna korisnica toga i nema veze s hrvatskim oporavkom u koji više nitko ne vjeruje ili je mongoloid koji vjeruje kukuriku kukulele vladi. vrijedi li to što ili su ionako sve grobex dionice takve pa što će nam onda atpl
bugs
koliko se ja kužim ( ne previše ) to nije baš tako jednostavno izračunati, osim ako zanemarimo one brodove koji su u najmu, podnajmu, prodani pa najmljeni,….
a svi ovise o trenutnim/budućim vozarinama.
mislim da to za sada sve lijepo izgleda!!!!
investimire BRAVO!!!
ALI BOJIM SE DA SE TO NEĆE REFLEKTIRATI na Q3, Q4.!! pravu stvar i uključivanje većih ( namjerno ne velikih ), tek nakon Q1 2014 ako bude u plusu. to bi trebalo zaživjeti u pravom smislu riječi kod svih brodara. bit će tu još (nadam se ne prevelikih) oscilacija cijene. vidi jučer!! inače, imam i atpl i ulpl i tnpl
Mislim da bi u narednom periodu, usprkos oscilacijama kojih će sigurno biti, BDI trebao biti dugoročno na višoj razini nego sada, ciklika govori svoje. Ipak, nije mi jasno zašto imamo dva dana strahovitog pada vani. BDI raste kao sumanut, a dionice još sumanutije padaju?!?
http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1
danas krvavo u usa zbog ovog:
http://www.miamiherald.com/2013/10/07/3675934/news-summary-stocks-fall-amid.html
Ipak, nisu ovi jučer prodavali bezveze.
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Više se bojim kad gledam ovo.
daltonisti na grobexu, ne razlikuju zeleno od crvenog
zanimljiva je ta amerika.,sad če srokat burzu u sljedečih tjedan dana a onda če najkasnije 17.10. donjeti odluku o povečanju limita zaduženja i opet pobjediti.,baš kao u američkim filmovima.,nije mi ih ni žao.,oni zbilja imaju prostora za padati jer su im indexi na ath.,čak mi je i čudno što ne padaju više s obzirom na koje su razine odletjeli.,
a što se brodara tiće nekako mi je logično i podrazumjeva se da nakon dva dana pada sutra budu u zelenom.,pogotovo ako bdi nastavi svojim zelenim gazom odemo mi ponovno u neke nove visine.,