Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Načelno se slažem s vama ali unaprijed osuđivati nekog jer pita kolika će mu biti plaća je besmisleno. Pa plaća je pojedincu najvažnija stvar.
Iz intervjua mi se nekako čini kao da Kulaš kuka što oni obučavaju mlade kadrove, a onda oni odlaze u inozemstvo koji kao ne zapošljavaju nego otimaju. Takve konstrukcije su potpuno promašene, a da ne kažem nešto teže.
[/quote]
Slažem se kolega sa vama 100%. Mladima treba davati najveće plaće u firmi da nas ne kritiziraju i da riješe egzistenciju čim prije. Dapače treba ih odma ubaciti na najviše funkcije i po mogućnosti da su podobni politički kadrovi prisutni u vrhu politike. Mislim da je to najbolje rješenje.[emo_palacd]
[/quote]
Zanimljivo, slažete se sa mnom, a onda cinično imputirate da sam rekao nešto što nisam. Pa da vam ponovim kako ne bi bilo nesporazuma. Moje mišljenje je da bi plaće mladih i starih i onih između trebalo određivati jedino tržište. I to, isto ono tržište koje Atlantskoj otima mlade kadrove (na što se Kulaš sramežljivo žali). Budući da ih vrlo vjerojatno ne otima usred noći s pištoljem na čelu, pretpostavljam da se otimačina odvija na način da im đepove napuni s više zelembaća. Pozdravljam takvu otimačinu.
@NevenS i ostali
Prvo u pogledu placa pa jasno da trziste odredjuje place. I jasno da za prevozit zito nije ista lova kao i vozit kontejnere,crude,produkte,metan,kemiju… Sve ima svoju cijenu pa su shodno tome posade na bulkerima i najpotplacenije. To sto se desava atlanskoj po pitanju placa se desava svugdje u svijetu. Na zalost kako nase kompanije vise ne dozivljavaju svoje pomorce kao svoje tako i ovi njih ne dozivljavaju kao svoju kompaniju,a bilo je nacina da nase firme zadrze taj kadar i da ga shodno tome nesto bolje plate i da ti ljudi tu ostanu i svojom brigom i radom vrate to kompaniji jer drzim da jos uvijek imamo kvalitetan kadar,ali se sustavno radi da se taj kadar i tradicija sjebu kao i sve u nas.Dugorocno platit posadu je jako isplativo,ali tko to danas gleda dugorocno.Sto je to dugorocno.Pa i dugorocni ulagaci su danas oni koji ulazu na rok od tjedan dana. Medjutim nase kompanije su postale lose kopije svjetskih trendova gdje je clan posade broj i nista vise pa shodno tome ljudi idu logikom take money and run. Sve je vise “profesionalaca” koji danas rade ne iz ljubavi nego za pare(sram ih bilo) za razliku od onih romanticnih vremena kad se radilo iz “ljubavi”.
Vranjo,kaže Kulaš da su KOMPANIJE potrošile rezerve i otežano posluju,tu on misli na ova naša manja 2 brodara koji jedva i plaće isplaćuju na vrijeme,a Atlantska cvijeta i ima više casha nego zlatne 2007.g.S povratom 155 mil kn iz skvera i ovom prodajom 2 stara broda ce imati više od 300 mil kn casha,tj. više od 200 kuna po dionici.
A nebrodarski dio Atlantske vrijedi min. 430 kn po dionici+ 200 kn casha=630 kn dionica vrijedi bez brodova.
ne d aj bože da onda još i brodovi sad počnu nositi dobit. to ne bu dobro 🙂
@Poštovani Nevene prije sam napisao jedan podulji odgovor ali nije se nekome svidio pa ga je skinuo. Poanta je bila da kapitalizam nije karitas i tako to, neda mi se više pisat. Nek se svatko brine sam za sebe. Nekako mi se čini da je tako najbolje sa napomenom da vrijeme brzo prolazi tako da shodno tome treba i djelovat u tom smislu inače brzo ostariš sa gaćama na štapu.[emo_cool]
BDI brutalno, di će se zaustavit??
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $38350 (UP 551)
BPI Average of the T/C routes $15610 (UP 260)
BSI Average of the T/C routes $11784 (UP 141)
BHSI Average of the T/C routes $8800 (UP 116)
To se zove privatizacija ZSE-a ali ako netko vjeruje da ovo može ispod 380 nek raspali po kupnji.
Još malo i evo nas na 16000 USD a cijena se ruši na razine kad smo bili na 12000 USD!
Ja sam unutra i zainteresiran sam za rast, ali mi se čini da se tu ne radi o nekoj manipulaciji nego o tome da je rast BDI bio jako strm, velik u vrlo kratkom vremenu, i da se ljudi sad naprosto boje gubitka uslijed stampeda ako slučajno BDI popusti, a hoće u nekom trenutku, za mjesec, dva ili tri. Idući FI bi trebao biti bolji nego ovi prije, i svi idući sve bolji, ako Panamaxi ostanu na prosjeku od 13-15000 USD u narednih godinu dana, a trebali bi, po svemu sudeći.