Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
nastavno na prethodni i na proroka što nam otkriva toplu vodu. jedan ali veliki RAZLOG zašto nekima ide, a nekima ne
objavio baš Blogger
Već par dana oni crveni a mi zeleni. Ajde barem jedna dobra vijest za ZSE.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
što se tiče jučerašnjeg dana, krivo gledaš. ATPL jučer pala za 3,90 kn što je skoro 1%, baš u prosjeu koliko su pali i DRYS i DSX.
Izgleda da su pomorci Atlanske plovidbe pohlepni skoro kao i njeni dionicari
najbolji su mi komentatori ispod teksta, sve sama klasa “druker oriđinal”.
ok plaće su opet malo vraćene prema starom, znali smo da će se to prije ili poslije dogoditi. i samo dijelom, “do pravog oporavka”.
btw jučer sam krivo napisao, dsx i drys naravno u petak nisu pali koliko i ATPL nego su oni čak porasli, sorry.
Povećao je plaće još 1. srpnja kad su vozarine bile 50% niže i vozilo se duboko u gubicima, čini se da je pritisak radne snage presnažan da bi se donosile racionalne odluke. Još uz ovakve medijske pritiske će prije popustiti i zaposliti još hrvatskih pomoraca, nego povećati filipinske posade i vrijednost za dioničare.
” Prošlo je pet godina od početka recesije i bankrota “Lehman Brothersa”, a pravi oporavak vozarina još se ne događa. Kompanije su iscrpile svoje rezerve i poslovanje postaje vrlo teško. Ipak, vjerujemo da će posljednji kvartal ove godine i iduća godina biti prekretnica, te da će vozarine ipak polako početi dobivati pozitivnije predznake, a oporavak će biti spor i polagan. Shodno mogućnostima, nastojat ćemo obnavljati flotu modernim i novim brodovima.” [emo_smijeh]
Ako su im plaće rasle,to može samo značit da firma ide prema boljem stanju. nikako prema lošijem….to je logično…
@gorgija
I komentatora pancha i splitskog pomorca osobno poznam.I sve sto su napisali je tocno detektirano pravo stanje stvari. Oni s dionicama nemaju veze ni jedan ni drugi i ne znam sto Vas je konkretno pogodilo u njihovim oriđinal drukerskim postovima.
frankie, pa i mislio sam da nitko od tih komentatora ne trguje dionicama. ali činjenica je da uspiju ispisati veće crnjake nego bilo koji od drukera na ovom forumu, mogli bi učiti od njih. a sam intervju ne daje puno novih info važnih za dionicu pa su komentari fakat zanimljiviji, što god netko mislio o temi.
Ima još takvih simpatičnih komentara na forumima pomoraca, pa ako nekoga zanima može se informirati o tome kakav “ugled” uživa atlantska. Napada ih se zbog Filipinaca i brodova naručenih u Kini, a traže se veće plaće, nagrade i slobodno vrijeme. Plaće su povećane u vrijeme kad se stvaraju gubici, pa izgleda da se određenim pritiscima popustilo. Vjerojatno je i breakeven veći od prosjeka kad se ne mogu provesti rezovi kako spada.
da, ima takvih komentara, a nije im za zamjeriti, njima plaća u ovoj godini porasla 10%, a nama dionica 100%.
s druge strane, oni su time već opet došli na ATH a dionici dotle još malo fali [emo_namigusa]
Kulaš me oduševio intervjuom i iznenadio hrabrom i istinitom usporedbom o nekad i danas stanju u struci da ne kažem profesionalnosti. Nije tako samo u brodarstvu. Tako je svugdje. Dođe ti mulac na intervju za posao i prvo pita kolika će mu biti plaća ko da ja ovisim o njemu i njegovoj sposobnosti a nema apsolutno nikakvih referenci i dokaza da se u poslu pokazao i dokazao. Loši komentari na njegovu priču su komentari LUZERA i ništa drugo. Naša kultura rada za razliku od mnogih vani je na jako niskom nivou a za to je kriva i vrlo loša organizacija obrazovanja. To je katastrofa. Vani nakon obrtničkih škola dobijete odlične majstore a kod nas samo još jedan nerješiv problem.