Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Pratim ATPL već duže vrijeme, u biti to je bila moja prva dionica 2008. koju sam kupio baš na burzi. Tad još nisam znao za forum na poslovnom i tako mi je bilo lijepo 🙂
Ovo što se u zadnje vrijeme piše to je strašno, listam stranice i niti jedna normalna vijest koja zaslužuje biti tu. Vrijednost BDI Indexa objavi barem 10 ljudi, kao da nitko sam ne zna otvorit i pogledat kolika mu je vrijednost. Onda se nađe poneki pametnjaković da nam kaže: “super da raste sad više ne vozimo s gubicima”
Dajte ljudi malo činjenice iznesite.
ZAŠTO BDI TRENUTNO RASTE? Raste jer je u Kini trenutno raste potražnja za željezom i ugljenom, a svi znamo da su to najvažnije sirovine koje se prevoze. Ovaj rast BDI ne govori ništa o oporavku vozarina, tj. može bit vrlo kratkog vijeka i može past dolje još brže i jače nego je sad porastao. Imajući na umu da je kapacitet svih flota od 2008. do danas porastao preko 50% zaključite sami da li je rast održiv, tj. da li će potražnja pratiti ponudu.
Sad će netko napisati, gle ga kako bezobrazno druka jer želi kupit, ali analitičari, i to oni malo bolje plaćeni od Vas na forumu, jasno govore da je ovaj fenomen porasta kratkog vijeka jer ne postoje jasni znaci da se gospodarstvo oporavlja, a i ovo tereta što se nudi može prevesti trećina brodova. Da ih se pola usidri na koju godinu tek bi onda mogli govorit o oporavku.
Nisam više IN, ali čestitke svima koji su imali živaca i hrabrosti kupiti/zadržati na razinama 200kn.
p.s. evo link za BDI ako netko ne zna pa nek ne spama temu
http://www.dryships.com/pages/report.asp
Na asku se nude dionice po 400 kn, a ekipa stavlja na bid ponudu po 399 kn!
Koji su to ulagači. Strašno.
Na asku se nude dionice po 400 kn, a ekipa stavlja na bid ponudu po 399 kn!
Koji su to ulagači. Strašno.
ja sam vas napustio komplet..sa danasnjim danom..3x 25 % val ove god i to je to od mene od brodara ,sretno svima unutra
Izgleda da su digitroni proradili.
Na asku se nude dionice po 400 kn, a ekipa stavlja na bid ponudu po 399 kn!
Koji su to ulagači. Strašno.
Kolega, nema trenutno na ZSE ozbiljnog investitora, možda se pojavi ako MOL proda dionice INA ili konačno dođe do IPO CROS ili HPB. Što se ATPL tiče panamaxi pregazili 15000 kao naša nogometna reprezentacija turke u Istanbulu (0:3), a t/c na 6 mjeseci 18000, pa je osnovno pitanje tko prodaje na ovim razinama jer danas je protrgovano 2724 komada?
Glede bare boat chartera za dva broda izgleda da su maximalno pogodili pa bi mogli imati i jare i pare. Jednostavno kap.Kulaš zna posao, bravo.[emo_smijesak]
Pratim ATPL već duže vrijeme, u biti to je bila moja prva dionica 2008. koju sam kupio baš na burzi. Tad još nisam znao za forum na poslovnom i tako mi je bilo lijepo 🙂
Ovo što se u zadnje vrijeme piše to je strašno, listam stranice i niti jedna normalna vijest koja zaslužuje biti tu. Vrijednost BDI Indexa objavi barem 10 ljudi, kao da nitko sam ne zna otvorit i pogledat kolika mu je vrijednost. Onda se nađe poneki pametnjaković da nam kaže: "super da raste sad više ne vozimo s gubicima"
Dajte ljudi malo činjenice iznesite.
ZAŠTO BDI TRENUTNO RASTE? Raste jer je u Kini trenutno raste potražnja za željezom i ugljenom, a svi znamo da su to najvažnije sirovine koje se prevoze. Ovaj rast BDI ne govori ništa o oporavku vozarina, tj. može bit vrlo kratkog vijeka i može past dolje još brže i jače nego je sad porastao. Imajući na umu da je kapacitet svih flota od 2008. do danas porastao preko 50% zaključite sami da li je rast održiv, tj. da li će potražnja pratiti ponudu.
Sad će netko napisati, gle ga kako bezobrazno druka jer želi kupit, ali analitičari, i to oni malo bolje plaćeni od Vas na forumu, jasno govore da je ovaj fenomen porasta kratkog vijeka jer ne postoje jasni znaci da se gospodarstvo oporavlja, a i ovo tereta što se nudi može prevesti trećina brodova. Da ih se pola usidri na koju godinu tek bi onda mogli govorit o oporavku.
Nisam više IN, ali čestitke svima koji su imali živaca i hrabrosti kupiti/zadržati na razinama 200kn.
p.s. evo link za BDI ako netko ne zna pa nek ne spama temu
http://www.dryships.com/pages/report.asp
bravo, vrlo dobar post [emo_palacg]
Već par dana oni crveni a mi zeleni. Ajde barem jedna dobra vijest za ZSE.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
Već par dana oni crveni a mi zeleni. Ajde barem jedna dobra vijest za ZSE.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
Ne bih se baš složio s Vašom tvrdnjom g. Lojtra.
http://finance.yahoo.com/quotes/DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI
Već par dana oni crveni a mi zeleni. Ajde barem jedna dobra vijest za ZSE.
http://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CPRGN%2CSBLK%2CSHIP%2CBALT%2CFREE%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK?
kakve veze imaju oni s nama. postoje ratzlozi zašto oni crvene, a mi zelenimo. jedan od njih je što su oni godinama zeljenjeli, a mi godinama crvenjeli pa je otud proizišao određeni disbalans.
oni mogu rasti do nebesa, ali to neće pomoći našem grobexu i našoj hrvatskoj jer nas nisu oni oborili, pa nas ne mogu ni dignuti.