ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 01:45
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Pa koliko vidim na desnoj strani je gomila naloga prije 400 kuna, a lijeva strana nije baš zgusnuta do bola. Bit će ovih 400 kuna nešto tvrđi orah. A i za vozarine je pitanje kojim će tempom rasti ili će stagnirati. Sve je to vrlo relativno.
U svakom slučaju rast je dobro došao.

mislim da je to potpuno nebitno i promijeni se u trenu…kad krene kupovina ne stignu se nalozi pomaknuti…koliko sam puta kupovao direktno po ASKU, ne želeći se nadmetati za par lipa, osim toga pravi kupac ne postavlja nalog nego grabi ako je trend UP jednako kao što u panici tuku po BIDU bez da trepnu …ovaj BID/ASK je po meni čista kozmetika
[/quote]

Istina je, promijeni se u trenu kad … Samo to kad nikako da ozbiljnije krene. Dakle, na snazi su postojeći nalozi. I to do daljnjega. To je ono što je realnost. A ovo kad će se još čekati.
[/quote]

nalozi, sekunde, trenuci – to nije realnost, to je dim na vjetru. treba gledati vjetar odakle i zašpto puše, a ne dim.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Svakim danom u svakom pogledu ova dionica postaje sve podcjenjenija

Do vjetra, sekundi i značajnih pomaka naloga može doći samo u slučaju značajnije promjene cijene BDI ili samo Panamaxa. A do toga neće doći. Dakle, kilavljenje i dalje.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

Otpor je jak prije 400, bio je i prije nekoliko mjeseci, samo su sad fundamenti puno bolji. Kontam da će dionica prodisati jednom kad se pređe 400.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

BDI u plusu solidno..

Baltic Dry-indeksen stiger 1,9 prosent til 2.047 poeng torsdag.

•Capesize 37.119 dollar (+ 2,4 prosent)
•Panamax 14.932 dollar (+ 2,7 prosent)
•Handysize 8.589 dollar (+ 0,5 prosent)
•Supramax: 11.512 dollar (+ 0,7 prosent)

evo nas na 15000:

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $37119 (UP 854)
BPI Average of the T/C routes $14932 (UP 394)
BSI Average of the T/C routes $11512 (UP 84)
BHSI Average of the T/C routes $8589 (UP 39)

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $37119 (AP 854)[emo_palacg][emo_novac]
BPI Average of the T/C routes $14932 (AP 394)[emo_palacg][emo_novac]
BSI Average of the T/C routes $11512 (AP 84)[emo_palacg][emo_novac]
BHSI Average of the T/C routes $8589 (AP 39)[emo_palacg][emo_novac]

Red je da se malo indexi okite, kad već rastu.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

kormilar, iskušavate dobru volju naših moderatora. božić još nije ni na vidiku, a vi tu izigravate djed mraza 🙂

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


Kontam da će dionica prodisati jednom kad se pređe 400.

kud ćeš više disanja od 100% godišnje? to ti je za 4 godine 1500%, a koliko bi ti?[emo_naivan]

pa to je sasvim dovoljno, svako godine po 100% sljedeće 4-5 godine,, to je cca kao šta bi dobio ‘kta u banci 😉 meni dovoljno, zato nemojte dizati naglo

Cijena od 200 kn u jednom trenutku nije nešto o čemu bih uopće htio raspravljati i uzimati to kao polaznu točku. Povijesni minimum vozarina plus povijesna nelikvidnost na ZSE. Jednom kad dođe povoljan FI, imat ćete firmu s dobiti. Onda se može formirati neka normalna cijena. Tamo oko Božića i to ne manje od 0.6 BV.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

nije bitno 10 ili 100 posto, bitno je ima li rast pokriće. s ovim vozarinama atpl je u plusu, a atpl s 80 milja gubitka godišnje i atpl s par milja dobiti, je razlika nebo i zemlja. i najveći craigovi, inverteri, i cxy to moraju uvidjeti prije ili kasnije. tvrdoglavi su oni, ali vozarine su još tvrdoglavije 🙂

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close