Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
@ivana7
I kolegica se pridružila [emo_smijeh] – kolegice niste li ono tvrdili kad je dionica bila na 200 da smo prerano ušli i da kod brodara nema kruha još ola-la [emo_smijeh][emo_smijeh]…
Nemojte samo reć da ste došli kupovat po ovim pretjeranim cijenama- strpite se bit će to znatno niže [emo_namigusa]
A bareboat charter is an arrangement for the chartering or hiring of a ship or boat, whereby no crew or provisions are included as part of the agreement; instead, the people who rent the vessel from the owner are responsible for taking care of such things.
In a bareboat charter no administration or technical maintenance is included as part of the agreement. The charterer obtains possession and full control of the vessel along with the legal and financial responsibility for it. The charterer pays for all operating expenses, including fuel, crew, port expenses and P&I and hull insurance.
Ship sale and leaseback transactions have been very popular over the past few years. With vessel prices rising, shipowners have increasingly looked at these types of transactions as a means of freeing the capital locked in their vessels, while maintaining the ability to trade the vessels as disponent owners under a long-term lease (typically, a bareboat charter running for at least four or five years).
These transactions appeal to buyers purchasing and then leasing back vessels because they allow buyers to (i) invest in the shipping market without operational and commercial risk for the period of the bareboat charter, and (ii) claim depreciation and other capital allowances related to ownership of vessel.
npr. kupac plati za brod 8 mil i iznajmi ga prodavaču koji mu se obveže u sljedećih 5 godina kroz najam platiti ukupno 13 mil, a sam očekuje da će u tih 5 godina kroz t/c uprihoditi 18 mil (pri čemu naravno preuzima rizik da možda ne dobije ni 13 mil ako tržište padne).
[/quote]
… dovode svoju posadu,upravlja svim prihodima i rashodima …jedino što mu je obaveza je plaćati najam broda prema atpl.
[/quote]Prvo su kupovali skupe brodove ,pa ih prodali kad je bila relativno mala cijena,a sad ih iznajmljuju( što mislite kad su porasle vozarine da je najam malen)izgleda da će opet bit pušing,nekako mi se čini od kad je otišao s mjesta predsjednika Ante Jerković da ATPL tapka na mjestu.(naruči brodove pa otkaže,proda brodove pa iznajmljuje malo čudna politika)
Osobno sam slušao Kulaša još u ljeto prošle godine na kao gosta Pomorskoj večeri. Tada je izjavio da će prodati sve stare brodove ukoliko nađu kupca. Stoga me ovo ne čudi, čak sam i ranije očekivao. Nemojte se iznenaditi ako se uskoro prodaju i brodovi za teške terete za koje očito vlada slabiji interes, jer oni su trebali biti prvi na redu zbog fokusiranja isključivo na rasute terete. Cilj je podmlađivanje flote, što nema alternativu, jer brodari sa mlađom flotom u prednosti su na tržištu iz više razloga.
Što se tiče dodatnog uzimanja u najam, očito vjeruju u rast vozarina u budućnosti (uostalom kao i većina nas).
Platou, koji je u pravilu oprezan, u zaključku svog rujanskog mjesečnog izvještaja (koji su danas objavili) kaže:
“However, with a fleet growth of around 4% and assumed demand growth of 5-7%, dry bulk fundamentals are in general expected to improve over the next 12-18 months and result in higher average freight rates for all sizes compared with average earnings this year.”
Skoro isto što je i ovdje napisano prije nekoliko tjedana.
ASK je u opasnosti…
Glavno da drukanja ne nedostaje [emo_smijeh]
Osobno sam slušao Kulaša još u ljeto prošle godine na kao gosta Pomorskoj večeri. Tada je izjavio da će prodati sve stare brodove ukoliko nađu kupca. Stoga me ovo ne čudi, čak sam i ranije očekivao. Nemojte se iznenaditi ako se uskoro prodaju i brodovi za teške terete za koje očito vlada slabiji interes, jer oni su trebali biti prvi na redu zbog fokusiranja isključivo na rasute terete. Cilj je podmlađivanje flote, što nema alternativu, jer brodari sa mlađom flotom u prednosti su na tržištu iz više razloga.
Što se tiče dodatnog uzimanja u najam, očito vjeruju u rast vozarina u budućnosti (uostalom kao i većina nas).
Evo i dokaza, prodaja je već oglašena:
http://vessel4sale.blogspot.com/2013/07/mv-atlant-trina-mv-atlant-frauke-for.html
Fino,znaci ovo godine dobit nije ni upitna pitanje je samo kolika ce biti.,vrlo dobro
sumnjam da će prodaja brodova imati veze s dobiti, prošle godine su prodali brodova čak za 150 mil, da je to ušlo u prihode bili bi i prošle godine iskazali dobit. po RDG su imali 430 mil prihoda, a vozarine sasvim sigurno nisu bile samo 280 mil.