Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Na početku tjedna prognoza je bila da pnamaxi idu do 1400 usd ,eto otišli su na 1450 usd,capovi su rasli više od 5 x u godini dana i mislim da je korekcija sasvim normalna.Završavamo tjedan s najvišom cijenom ove godine i cijenom koja se predviđa za 4Q između 14000 i 15000 usd.Inače ako ste gledali grafove točka otpora za BDi bila je na 2161 bod, tako da je korekcija bila očekivana.No to ne znači da sljedeći tjedan nećemo vidjeti pokušaj proboja.Sretno svima i prodavačima i kupcima!
Bloomberg javlja da su narudžbe novogradnji u 2013. ytd porasle 101%. Scrapping zamro, još samo da se Kina nakrca i svi su uvjeti tu. Zapravo se već i vidi po cape vozarinama da Kinezi izlaze iz pete brzine, a znamo na vlastitom primjeru što tada slijedi. [emo_smijeh]
Brodarima će se ovo vratiti kao bumerang. Potrebno je znatno korigirati cijene vozarina na niže jer se jedino kroz temeljitu katarzu mogu stvoriti uvjeti za održivi rast.
“Demand for new ships doubled this year, potentially curbing a recovery from the worst excess of capacity in decades, caused by record orders for vessels before the 2008 financial crisis and global recession.
Shipyards received contracts to build 72.7 million deadweight tons of new carriers in 2013’s first eight months, up 101 percent from a year earlier, according to London-based Clarkson Plc, the world’s largest shipbroker. Orders are heading for the highest since 2010, and iron ore-carrying Capesizes accounted for 25 percent of the agreements.
Increased ordering threatens to stifle the nascent recovery, according to Hartland Shipping Services Ltd., a London-based shipbroker.
pa da, trebaju svi brodari, hrvatski i svjetski, bankrotirati i njihove prodove prodati u staro željezo. onda jedno par godina da nitko ne plovi morem, da se raja napali, i onda tek novogradnje pustiti s lanca. tako će vranjo biti u pravu, mi u krivu i svi zadovoljni.
Dry Bulk Shipping Going Higher In October Vaš link …
Bloomberg javlja da su narudžbe novogradnji u 2013. ytd porasle 101%. Scrapping zamro, još samo da se Kina nakrca i svi su uvjeti tu. Zapravo se već i vidi po cape vozarinama da Kinezi izlaze iz pete brzine, a znamo na vlastitom primjeru što tada slijedi. [emo_smijeh]
Brodarima će se ovo vratiti kao bumerang. Potrebno je znatno korigirati cijene vozarina na niže jer se jedino kroz temeljitu katarzu mogu stvoriti uvjeti za održivi rast.
"Demand for new ships doubled this year, potentially curbing a recovery from the worst excess of capacity in decades, caused by record orders for vessels before the 2008 financial crisis and global recession.
Shipyards received contracts to build 72.7 million deadweight tons of new carriers in 2013’s first eight months, up 101 percent from a year earlier, according to London-based Clarkson Plc, the world’s largest shipbroker. Orders are heading for the highest since 2010, and iron ore-carrying Capesizes accounted for 25 percent of the agreements.
Increased ordering threatens to stifle the nascent recovery, according to Hartland Shipping Services Ltd., a London-based shipbroker.
treba biti oprezan, jak rast narudžbi za nove brodove, uz naglo smanjenje rezanja brodovlja moglo bi ubrzo opet oboriti cijene vozarina
naravno da treba, samo što je taj oprez već uračunat u cijenu pa grebemo po dnu, a oporavak vozarina nije. dakle možemo pasti natrag na 300 ili 250 ili rasti na 500 i više. tko ne riskira, ne profitira
Dioničari Atlantske,šaljite e-mail na atlant@atlant.hr da nam isplate izvanrednu dividendu.3 godine je nije bilo a Atlantska je jako likvidna,to je za nju sitniš.
Možemo samo rasti, pročitajte si članak u linku što je poslao Bibi. Očekuje se 50 % više robe za prijevoz Panamaxima u listopadu nego što je to bilo u rujnu. Očekujem preko 20.000 dolara za Panamaxe idućeg mjeseca, možda već za tjedan dana.
LP
http://seekingalpha.com/article/1718212-dry-bulk-shipping-going-higher-in-october
ne bih bio tako optimističan. štaviše, ni ne treba nam rast, sve iznad 12 000 atpl plovi na nuli ili plus koji dolar. to već čini ovu cijenu nerealnom jer ovo je cijen atpl gubitaša 50 i 60 milja godišnje. samo nek se vozarine stabiliziraju na nekim održivim razinama i mi smo preturili najgore. nakon toga i tržište će to vrednovati, ne odmah, ali u roku pola godine sigurno.
Bloomberg javlja da su narudžbe novogradnji u 2013. ytd porasle 101%. Scrapping zamro, još samo da se Kina nakrca i svi su uvjeti tu. Zapravo se već i vidi po cape vozarinama da Kinezi izlaze iz pete brzine, a znamo na vlastitom primjeru što tada slijedi. [emo_smijeh]
Brodarima će se ovo vratiti kao bumerang. Potrebno je znatno korigirati cijene vozarina na niže jer se jedino kroz temeljitu katarzu mogu stvoriti uvjeti za održivi rast.
"Demand for new ships doubled this year, potentially curbing a recovery from the worst excess of capacity in decades, caused by record orders for vessels before the 2008 financial crisis and global recession.
Shipyards received contracts to build 72.7 million deadweight tons of new carriers in 2013’s first eight months, up 101 percent from a year earlier, according to London-based Clarkson Plc, the world’s largest shipbroker. Orders are heading for the highest since 2010, and iron ore-carrying Capesizes accounted for 25 percent of the agreements.
Increased ordering threatens to stifle the nascent recovery, according to Hartland Shipping Services Ltd., a London-based shipbroker.
treba biti oprezan, jak rast narudžbi za nove brodove, uz naglo smanjenje rezanja brodovlja moglo bi ubrzo opet oboriti cijene vozarina
[/quote]
a možda je smanjenje rezanja brodova pozitivno za brodare ?!
Why a scrapping activity downtrend remains positive for shippers Vaš link …
Dioničari Atlantske,šaljite e-mail na atlant@atlant.hr da nam isplate izvanrednu dividendu.3 godine je nije bilo a Atlantska je jako likvidna,to je za nju sitniš.
Ti se to zezaš [emo_smijeh][emo_smijeh]?
Bolje bi bilo da vrate kredite – samo za zgradu 21 mil. EUR – ta zgrada u idućim godinama će bit još 1 dodatan uteg a ako vozarine ne budu na nekim pristojnim razinama onda je to blago rećeno katastrofa
a možda je smanjenje rezanja brodova pozitivno za brodare ?!
Why a scrapping activity downtrend remains positive for shippers Vaš link …
Tako za cijenu ugljena neki analitičari kažu da je dobro što je niska jer se onda više kupuje i prevozi, a drugi kažu da je to loše jer oslikava manjak potražnje. Svakako više cijenim mišljenje shipbrokera poput Clarksona kojeg sam citirao i koji ima konkretne brojke nego ovaj “spin” činjenice o lošem scrappingu koji nam serviraju “analitičari” sa market realista uz savjet da kupujemo drys, dsx i slično.[emo_smijeh]