Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 45,10 | 1,42% |
Atlanska ima panamaxe ne pomaže tih 42000 od Capova.
Sa tih 14000 i ova godina se očekiva u minusu.
A i sezona uskoro prolazi, na više mjesta je napisano panamaxi imaju problem zbog viška brodova, zato su Capovi toliko i pobjegli.
Šteta što nije u AP-u flota Capova.
Atlanska ima panamaxe ne pomaže tih 42000 od Capova.
Šteta što nije u AP-u flota Capova.
Cx na ZSE apsolutno nema veze što AP nema. Bitno je to da da firma VRIJEDI.Kad krene svi če misliti da AP ima kejpove. Ne radi ono kontra vjetra. OK???
BDI ubrzava rast svakim danom, a prava potražnja za Panamax-ima tek dolazi s početkom žetve prvenstveno soje i kukuruza u SAD-u tako da je do kraja 10. i početka 11 mj. rast vozarina za Panamax-e gotovo zagarantiran (žitarice se gotovo 100 % prevoze Pmax-ima). U prilog rasta vozarina idu i cijene žitarica koje su dosta visoke za kukuruz, pšenicu i dr. na paritetu US Gulf, tako da Japan, Kina i ostali žele što prije prebaciti to u svoja skladišta.. Preporuka – pratiti kretanje cijena dionica brodara u US- otkako je krenuo rast vozarina, konstantno se i rast dionica ubrzava (DRYS npr.)
Atlanska ima panamaxe ne pomaže tih 42000 od Capova.
Sa tih 14000 i ova godina se očekiva u minusu.
A i sezona uskoro prolazi, na više mjesta je napisano panamaxi imaju problem zbog viška brodova, zato su Capovi toliko i pobjegli.
Šteta što nije u AP-u flota Capova.
što ono rekoše pametni ljudi, s 12000 brodovi voze na nuli. dakle s 14000 voze u plusu. katastrofa, to se ne smije, no, no. cxy, zovite u dubrovnik, javite gosparima da nije u redu poslovati u plusu i kvariti vam koncepciju.
što ono rekoše pametni ljudi, s 12000 brodovi voze na nuli.
prije sa 14.000-15.000….
Za ovog gospodina iz prethodnog posta vezano za break even levele za 3 klase brodova koje vozi Atlantska.
(Pogledati podcrtano)
Rates for Panamaxes, the largest to navigate the Panama Canal, averaged $7,770 since the start of the year. Earnings are forecast to rise to $12,000 in 2014, compared with a break-even level of $11,300. Freight swaps are trading at $10,950.
Supramaxes, the largest dry-bulk vessels equipped with cranes to move cargo, will earn $12,000 in 2014. They need $10,500 to break even and swaps for next year are trading at $10,360. Rates for Handysizes, the smallest vessels in the fleet, will average $9,800. Forward freight agreements are at $8,081 and the carriers need $9,300 to be profitable.
k pax, vi ste heretik. takve bezbožne vijesti širiti ovuda i dovoditi narod u zabludu da atpl nešto vrijedi, to nije u redu. ljudi, slušajte cxya, on zna – ne kupovati ništa dok bdp ne vozarine budu BAREM na razinama iz 2007. barem toliko.
ovdje očekujem puno veću likvidnost nakon izvještaja za Q3.vrlo važno za naglasiti,veliki neće moći ignorirati ovaj rast pnmx indexa , predikcije dolaze do kraja godine i do 16000 usd što je iznad svih , pa i mojih očekivanja ,( očekivao sam do 12000, što bi bilo za početak rasta sasvim ok, međutim, razvoj događaja osigurava dodatna ugodna iznenađenja,koja mogu biti čak i iznad ovih razina ) te će isti ulaziti ovdje puno ozbiljnije.ovo trenutno što se događa je povuci-potegni igra malih , malo dokupi,malo prodaj, velike ribe se tek očekuju. a tek kad počnu stizati velike bijele …..
ja bih prije rekao da ozbiljnog rasta cijene još neko vrijeme neće biti jer vlada nepoznavanje sektora, od malih riba do velikih bijelih. oni znaju samo da je BDI bio preko 10.000 i svejedno im je da li je sada iznad ili ispod 2000, sve je to njima zastrašujuće nisko. oni će navaliti tek kad vide prvi kvartalni FI s dobiti od tridesetak milijuna. i ništa im neće biti jasno jer misle da je za to potreban BDI na preko 5000, a BDI će biti oko 2500.
[/quote]
tako sam i ja prije razmišljao, mislio sam da većina nema pojma o shipping-u i u biti, stvara se takav dojam . međutim, sve se prati i čeka se samo "zeleno svijetlo" od chief-a za ukrcaj. Q3 bi mogao biti jedan od interesatnijih za ovu dionicu. rezime : bježi od razmišljanja većine na zse, ovdje manjina uvijek pobjeđuje.
[/quote]
ma hoću reći da je ono što se u svijetu zove smart money na zse sve prije nego smart, pogotovo kad se radi o nečemu što je toliko daleko od hrvatske svakodnevice kao shipping. hrvatska ima nešto malo retail investora koji se informiraju jer barataju svojim novcem i jako puno institucionalnog dumb moneya koji se orijentira po onome što se načuje po kuloarima.
kada se kina probudi, svijet će se zatresti – NAPOLEON
NAPRIJED KINEZI, NAPRID I NAŠI BRODARI
Atlanska ima panamaxe ne pomaže tih 42000 od Capova.
Sa tih 14000 i ova godina se očekiva u minusu.
A i sezona uskoro prolazi, na više mjesta je napisano panamaxi imaju problem zbog viška brodova, zato su Capovi toliko i pobjegli.
Šteta što nije u AP-u flota Capova.
nisu u pravu . točno je da atpl nema cape-ove , ali neznaš ili prešućuješ činjenicu da rast cape-ova diže i ostali brodarski sektor, tako da ti to ne stoji.
Ali capeova fali,a panamaxa pritice.Mada su neke kolege misljenja da je bolje unajmit skoro 4 panamaxa nego jedan cape.