Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ovdje očekujem puno veću likvidnost nakon izvještaja za Q3.vrlo važno za naglasiti,veliki neće moći ignorirati ovaj rast pnmx indexa , predikcije dolaze do kraja godine i do 16000 usd što je iznad svih , pa i mojih očekivanja ,( očekivao sam do 12000, što bi bilo za početak rasta sasvim ok, međutim, razvoj događaja osigurava dodatna ugodna iznenađenja,koja mogu biti čak i iznad ovih razina ) te će isti ulaziti ovdje puno ozbiljnije.ovo trenutno što se događa je povuci-potegni igra malih , malo dokupi,malo prodaj, velike ribe se tek očekuju. a tek kad počnu stizati velike bijele …..
ja bih prije rekao da ozbiljnog rasta cijene još neko vrijeme neće biti jer vlada nepoznavanje sektora, od malih riba do velikih bijelih. oni znaju samo da je BDI bio preko 10.000 i svejedno im je da li je sada iznad ili ispod 2000, sve je to njima zastrašujuće nisko. oni će navaliti tek kad vide prvi kvartalni FI s dobiti od tridesetak milijuna. i ništa im neće biti jasno jer misle da je za to potreban BDI na preko 5000, a BDI će biti oko 2500.
[/quote]
tako sam i ja prije razmišljao, mislio sam da većina nema pojma o shipping-u i u biti, stvara se takav dojam . međutim, sve se prati i čeka se samo “zeleno svijetlo” od chief-a za ukrcaj. Q3 bi mogao biti jedan od interesatnijih za ovu dionicu. rezime : bježi od razmišljanja većine na zse, ovdje manjina uvijek pobjeđuje.
Evo još jedne vrlo optimistične prognoze za 2014:
“Trade in the three largest dry-bulk cargoes will expand 10 percent to a record 2.91 billion metric tons in 2014, according to ACM Shipping Group Plc, the third-largest listed shipbroker. Rates will exceed owners’ break-even levels in 2014 for each of the four main vessel classes, according to 34 analyst estimates compiled by Bloomberg. Investors can profit by buying freight swaps, which are mostly trading below the analysts’ forecasts.”
http://www.bloomberg.com/news/2013-09-23/shippers-poised-to-return-to-profit-as-cargoes-grow-10-freight.html
kad se prođe 400 kuna bit će lakše za vas koji ste unutra
ja sam izletio prerano
sretno
Sad već sa prilično velikom vjerojatnosti možemo reći da je Q2 bio posljednji kvartalni minus u nizu, a pogotovo da neće biti onih -83M za 2013. iz Erste analize.
Ipak je red da ATPL krene prema brdu, a ne obratno: (Graf)
2 lažna naloga na bidu? Isparit će u 10 sati.
Isparila po kupnji!
kad se prođe 400 kuna bit će lakše za vas koji ste unutra
ja sam izletio prerano
sretno
ista sitejšn kao da si ušao unutra na 2 – 2.500 kad je pala sa 3.500 tamo 2008.
jbga stari prodavat ovo sljedeće 2-3 godine je pušing, jedino ako je sila 🙁
utekli “guraci” [emo_smijeh]
Sad već sa prilično velikom vjerojatnosti možemo reći da je Q2 bio posljednji kvartalni minus u nizu, a pogotovo da neće biti onih -83M za 2013. iz Erste analize.
Ipak je red da ATPL krene prema brdu, a ne obratno: (Graf)
Rast vozarina osjetiti će se začajnije tek u 1Q 2014, jer je 40% flote na t/c, tako da ne vjerujem da 3Q neće biti minus (bez obzira na odlične sezonske rezultate hotela), no to ne znači da mi danas ne plovimo over 400 kuna po dionici. Osobno bi bio zadovljan da dionica uhvati 500 do kraja godine, vrag odnio prešu, a taj trend će se nastaviti i u 1H 2014, tako da bi do svibnja 2014. dionica mogla doći na fer vrijednosti, jagma će nastati nakon FI 1Q.
Nekako imam osjećaj da kad se ovdje podigne rampa da bi u par dana mogli preko 500 kn?!
dijelim mišljenje. kada trend bude toliko konstantan i očit, čak će i mali mujo unić u atlancku.