ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

BDI nastavlja rast..

•Capesize 30.020 dollar (+ 1,4 prosent)
•Panamax 10.596 dollar (+ 1,2 prosent)
•Handysize 7.805 dollar (+ 0,4 prosent)
•Supramax: 9.791 dollar (- 0,4 prosent)


BDI nastavlja rast..

•Capesize 30.020 dollar (+ 1,4 prosent)
•Panamax 10.596 dollar (+ 1,2 prosent)
•Handysize 7.805 dollar (+ 0,4 prosent)
•Supramax: 9.791 dollar (- 0,4 prosent)


def pocinje opravak brodara

ma joka badava oporavak BDIa, banke su te koje vode sve,
tj. ispravak, svjetska lopovska ekipa koja preko banaka i EU kod nas sa svima upravlja, kupuje kompanije, preuzima nekretnine, vedri i oblači nameće sankcije i skida, govori vladi šta će napraviti i tako dalje…


ma joka badava oporavak BDIa, banke su te koje vode sve,
tj. ispravak, svjetska lopovska ekipa koja preko banaka i EU kod nas sa svima upravlja, kupuje kompanije, preuzima nekretnine, vedri i oblači nameće sankcije i skida, govori vladi šta će napraviti i tako dalje…

To i nije loše možda malo sruše pa opet bude po 300.

Je li počeo oporovak vozarina zna li netko, ili će biti 2016.

Nije nagovor na kupovinu ili prodaju dionica.


ma joka badava oporavak BDIa, banke su te koje vode sve,
tj. ispravak, svjetska lopovska ekipa koja preko banaka i EU kod nas sa svima upravlja, kupuje kompanije, preuzima nekretnine, vedri i oblači nameće sankcije i skida, govori vladi šta će napraviti i tako dalje…

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX%2BDRYS%2BEGLE%2BEXM%2BFREE%2BGNK%2BnM%2BOCNF%2BSEA%2BQMAR%2BBHO%2BTRMD%2BESEA%2BTBSI%2BTOPT%2BPRGN%2BGDOCF.pk%2Bdnord.co%2Btorm.co%2Bgogl.ol%2Bceco.ol%2Bbel.ol%2Bjin.ol/view/v1
ovako to vani izgleda

Šta imaju dioničari od rasta vozarine ako brodari ne isplaćuju dividendu ili pak je ona mizerna?
Kad bi barem jedne godine isplatili izdašnu dividendu kao što to čini npr. ERNT tada bi to bila zanimljiva dionica za ulaganje.
Nema to nikakve veze sa kontrolom burze.

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]


Šta imaju dioničari od rasta vozarine ako brodari ne isplaćuju dividendu ili pak je ona mizerna?

koliko se sjećam 2009 su što u cashu što u dionicama isplatili 150 kuna po dionici. što je onda davalo yield od oko 12%

pola dobiti od brodarstva se ovdje uvijek isplaćivalo kao dividenda. evo ako su troškovi brodarstva oko 450 milja, onda će kad zarade 850 milja isplatiti 200 milja dividende.

pa neka si svatko izračuna kad bi to moglo biti i da li mu se isplati čekati. 2016 je daleko, a 2017, 2018 još dalje [emo_cool]


Šta imaju dioničari od rasta vozarine ako brodari ne isplaćuju dividendu ili pak je ona mizerna?
Kad bi barem jedne godine isplatili izdašnu dividendu kao što to čini npr. ERNT tada bi to bila zanimljiva dionica za ulaganje.
Nema to nikakve veze sa kontrolom burze.

nije sve u dividendi.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !




ma joka badava oporavak BDIa, banke su te koje vode sve,
tj. ispravak, svjetska lopovska ekipa koja preko banaka i EU kod nas sa svima upravlja, kupuje kompanije, preuzima nekretnine, vedri i oblači nameće sankcije i skida, govori vladi šta će napraviti i tako dalje…

ovako to vani izgleda
[/quote]
A kod nas to izgleda obako:
1.Kad su bile rekordne dobiti bili su i rekordni padovi.
2.Kad je vani padalo kod nas je padalo duplo.
3.Kad je vani u plusu kod nas opet u minusu.
4.Kad raste BDI brodari u minusu.
5.Kad pada BDI brodari opet u minusu.

Osim pod točkom jedan, pod svim ostalim točkama sve se događalo sa mizernim prometima.
Generalno se može zaključiti da su brodari ružna pačad ZSE-a i kao takvi se šutaju kako se kome digne, od foruma pa do burze.
Generalno se opet može zaključiti da je ova burza pod strogom kontrolom i da su tu neke dionice pod još strožom zaštitom i u fokusu "ulagača".[emo_mrgud]

[/quote]

za atpl bi najbolje bilo da se delistira i pođe na neku veću burzu.ovo je samo gubljenje vremena i za tu firmu i za dioničare.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

kolega, ne zazivajte vraga, on ionako nikad ne spava. atpl je jedna od najkvalitetnijih firmi uopće u hrv, i jedna od rijetkih na burzi koja ne ovisi o našem gospodarstvu, pa prema tomu ima perspektiuvu sigurno. ionako nam burza kopni, za stečajuše i nije šteta, ali kvalitetne tvrtke poput atpl – njih je malo i neka ih na burzi, inače nećemo imatu u što uložiti novac.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...


kolega, ne zazivajte vraga, on ionako nikad ne spava. atpl je jedna od najkvalitetnijih firmi uopće u hrv, i jedna od rijetkih na burzi koja ne ovisi o našem gospodarstvu, pa prema tomu ima perspektiuvu sigurno. ionako nam burza kopni, za stečajuše i nije šteta, ali kvalitetne tvrtke poput atpl – njih je malo i neka ih na burzi, inače nećemo imatu u što uložiti novac.

Potpisujem kolega sve što ste napisali.
Bdw, držim da će vozarine za capesize brodove ostati na ovim razinama (30000), teško je vjerovati da to u ovom momentu može više ali dopuštam mogućnost, premda je logičnije da se vozarine za panamaxe približe 15000 i tipujem na tu opciju.[emo_smijeh]

@falco Zasigurno najbolje rješenje da se izađe iz ove močvare. Teško izvedivo ali kao opcija za AP najzdravije rješenje. Ovdje se firma koja posluje OK i ima blistavu perspektivu može “razboljeti” od ovakovog stanja na ZSE. Za AP bi bilo bolje da uopće nije na ZSE a špekulanti nanose samo štetu najzdravijoj firmi na ZSE.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

New Report

Close