ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 24.12.2024. u 02:39
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,36
15.420
364
42,30
44,50
-0,47%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

nekako mi se čini kad čitam ovaj forum da svi ovdje ionako sve znaju samo se fino dokono zahebavaju jer nekako treba utuć vrijeme, daleko je 2016, kako veli kolega, a doskočica uvijek krati vrijeme. a tko nam je kriv kad smo ziheraši umjesto da treniramo živce na drugim dionicama [emo_plazi]

al uvijek ima i iznenađenja, evo ja jučer baš pomislio da bi se panamaxima i capeovima vozarina uskoro vozarine mogle susresti kad danas i capeovi opet potegnuli kao da nema sutra. tonmiletrader javlja da je FFA za Q4 popodne skočio za preko 10k [emo_vrtimise][emo_vrtimise]

atpl baš ne voza po spotu pa bdi i nije baš toliko referenca u ovim trenucima. kad (i ako) budu nove ugovore sklapali, onda će(mo) gore vilovito silovito.


http://www.dryships.com/pages/report.asp

Vozarine za panamaxe su prije godinu dana bile 4000, danas su 10000. Nije nagovor na kupnju ili prodaju, trka će početi kad vozarine uhvate 15000, ipak je na ZSE sporo paljenje, prst na okidaču skamenio se investitorima od straha kroz sve ove godine od druge polovice 2008.


tonmiletrader javlja da je FFA za Q4 popodne skočio za preko 10k [emo_vrtimise][emo_vrtimise]

ispravili su se, ipak je bilo samo 1250 [emo_cool]


atpl baš ne voza po spotu pa bdi i nije baš toliko referenca u ovim trenucima. kad (i ako) budu nove ugovore sklapali, onda će(mo) gore vilovito silovito.

Kad je u ATPL carevao Vlaho Lonza držao je 60% posto flote na spotu ostatak je bio u time charteru, a kako je Pero Kulaš njegov “đak” ne vjerujem da se tu nešto bitno promijenilo. Uostalom tko je lud dati panamax u time charter od 1g. na npr. 6000, samo defetisti, a ti ne stoluju u ATPL.

Kako nije više na time charteru, a kad su bile vozarine za panamax 6000 se ovdje tvrdilo da se to ne odnosi na atpl jer ona ima dugoročne ugovore po 10 000. Mislim da je lapad dao link na platou sa takvim ugovorom za brod atpl i uz to nadodao kako imaju dugoročne ugovore s nekim Rusom. E sad kad su spot vozarine probile 10 000, odjednom atpl počela voziti po spotu. Okrećemo se kako vjetar puše.[emo_smijeh][emo_smijeh]


Kako nije više na time charteru, a kad su bile vozarine za panamax 6000 se ovdje tvrdilo da se to ne odnosi na atpl jer ona ima dugoročne ugovore po 10 000. Mislim da je lapad dao link na platou sa takvim ugovorom za brod atpl i uz to nadodao kako imaju dugoročne ugovore s nekim Rusom. E sad kad su spot vozarine probile 10 000, odjednom atpl počela voziti po spotu. Okrećemo se kako vjetar puše.[emo_smijeh][emo_smijeh]


Ice panamaxi koji su vozili na Baltiku su bili u time charteru po nasto iznad 20.000 USD/dnevno.
Taj ugovor istice upravo negdje u 3Q2013.
Tu ce ATPL dosta tesko ugovoriti TC po tim uvjetima tako da na toj stavki mozemo ocekivati i gubitak zavisno sto Uprava uspije ugovoriti.
Oni novi Panamaxi su vozili na spotu koliko je poznato kao i Supre. Mislim da one 3 nove Supre rade dobro cijelo vrijeme.

Ovdje je sad velika vjestina managemnta kako ugovoriti brodove na trzistu koje raste, ali sa velikim oscilacijama kroz kvartale.

Npr oni su vlasnici Cape-ova koji su cim je vozarina skocila sa 5-6.000 na cca 14-15.000 fiksirali brodove po tim uvjetima sad vjerojatno lupaju glavom po zidu jer sad se postize po 30.000 (a samo 2 mjeseca kasnije)

Ekipa u ATPL mora sada biti vrlo pronicljiva.

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


Okrećemo se kako vjetar puše.[emo_smijeh][emo_smijeh]

Naravno, sad je vjetar u krmu i valja se imbarkavati. Btw, točno je da su brodovi angažirani od rusa u Baltiku (led nosi određene probleme) imali vozarine puno veće nego ostali dio flote, no te su vozarine ove godine dobro reducirane (na cca. 12000), nisu ni rusi vesla sisali, vidjeli su što se događa na marketu.
Ako su ti brodovi spašavali situaciju 2012. mogli bi je otežati 2014, jer vjerujem da će ti ugovori opteretiti poslovanje jer će vozarine u 2014 za panamaxe dosegnuti 16000, tako kažu brokeri iz Monaca.
Inače, vidim da je ekipa spremna čekati dionicu na 200, ovaj put neće moći ali ljudi moji nije ona skupa ni na 400, nemojte glumiti Dunda Maroja, odrješite kesu bit će od toga koristi. Lopina bi rekao, teći će ovdje med i mlijeko.

Ovaj tjedan ocekujem zeleni gaz na atpl jer ako bdi nastavi rasti to mora poceti utjecat na cijenu dionice

ma lako je biti general poslije bitke. sigurno da je recimo bila šteta što su očito imali previše dugoročnih ugovora sklopljenih uoči buma vozarina 2007 i 2008 inače su mogli imati još bitno veću dobit u te dvije godine. ali teško je to prigovoriti jer tko bi 2006 mislio da će vozarine još jednom toliko poletjeti. isto tako bi bilo bolje da su 2010 prije pada sve brodove stavili na višegodišnje ugovore. ali eto bar dio jesu.

samo mislim da je sad druga situacija, danas valjda nikoga u shippingu ne muči pitanje kako se osigurati od pada vozarina pa se može mirno na spotu ili kratkim t/c od nekih 6-8 mjeseci čekati kada će krenuti pravi rast

http://seekingalpha.com/article/1694032-game-on-what-dry-ship-investors-missed-on-friday?source=yahoo

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Samo kod velikih brodova capesize i panamax su se digle vozarine i jos ce dosta narasti do kraja godine,tako piše u danasnjem clanku na helenic shipping news.
A manje brodove supra i handy nekakvi rast očekuje tek 2014.
Kod ovih manjih brodova se vozarine nisu pomakle s mjesta tj.čak su i manje nego prije par tjedana.
Kad će nove naruđbe brodova,makalu pregovaraju li,putuju li u kinu?

New Report

Close