ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kormilar

Budi strpljiv možda i dočekaš oporavak i prodaju samo dijela po 1000,kako si sam izjavio, sada je trend prema 300 ne vidim neki otpor što nije loše.[emo_smijesak]
Nije nagovor na kupovinu i prodaju dionica.

Napredujemo,danas nismo ni u minusu.,

Hugh

Počela je prodaja klizi opet prema 300.

Nije nagovor na kupovinu ili prodaju dionica.

Za rubriku vjerovali ili ne (1)

Jučer je Bloombergov Dry Bulk brodarski indeks odvalio 8.5% na 165.
Bio bi i puno jači da Excel nije pred bankrotom.
Uvijek kada bi taj indeks bio na tim razinama ATPL bi bio debelo preko 700kn.
A ATPL stoji bolje od velikog dijela sastavnica tog indeksa.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Za rubriku vjerovali ili ne (1)

Jučer je Bloombergov Dry Bulk brodarski indeks odvalio 8.5% na 165.
Bio bi i puno jači da Excel nije pred bankrotom.
Uvijek kada bi taj indeks bio na tim razinama ATPL bi bio debelo preko 700kn.
A ATPL stoji bolje od velikog dijela sastavnica tog indeksa.


naša burza samo reagira na loše vijesti
a vidljivo je da se brodarski sektor opravlja
da BDI danima raste

Na dnevnom redu zatvorenog dijela 115. sjednice Vlade RH naći će se i tužba Luke Dubrovnik i Atlant Marine (tvrtke Atlantske plovidbe) protiv Vlade RH radi koncesije za marinu u Gružu.

http://www.dulist.hr/clanak/33872/na-dnevnom-redu-vlade-tuzba-za-marinu-gruz

bit će ovdje play-off …

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Kakve su procjene hoće li Capoovi i Pnmx danas probiti okrugle brojke, ako se to uspije dionica bi mogla još dodatno na niže nije logično, ali je dobro za zainteresirane.
Nije nagovor ns kupovinu i prodaju dionica.

P.S.
Koja bonaca ovdje u RH nakon jučešnjeg divljanja brodarskog sektora u USA.Pozdrav.

očekujem danas okrugle cifre i konačno ozbiljnije zauzimanje pozicija.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Zanimljivo je to, ali činjenica je da na ZSE nema love. Jedino da dođe do neke likvidnosti iz inozemstva možemo očekivati nešto više. Mislim, ja sjedim na prosječnom ulazu manjem od 350 tako da ne mogu puno izgubiti, nadam se. Nije nagovor na nikakve akcije.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Mislim da je ove komedije više dosta, treba maknut onaj zarez za jedno mjesto udesno i da počne ozbiljna trgovina. Kad velim da pravog aska nema onda ga nema i mogu vani otić na mjesec sa cijenama ali ovdje neće biti prodaje za kikiriki. Pa da je ljudima sila lupali bi po bidu ko blesavi al sila im nije, zato gospodo iza zavjese vratite dionicu tam odakle ste je srušili pa da idemo nešto delati.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Problem je u tome što je ljudima jasno da dionica ne vrijedi više od 300 i kusur, i nema dovoljno naivnih koji bi se žrtvovali na dizanje cijene da se nekoliko vas iskrca. Ako ste toliko uvjereni da je dionica podcijenjena, uzmite hipotekarne kredite i sami podignite cijenu na 400 ili 1000 kako kaže Kormilar, pa da onda počne ta “prava” trgovina.
Nije nagovor.[emo_namigusa]

Evo i na bloombergu analitičari poručuju da je porast vozarina kratkoročan i da će oversupply novogradnji prevladati. Kinezima fali im još 58 capeova tereta da dosegnu prošlogodišnje razine rudnih rezervi.

” The glut of vessels may push rates down again after China’s import spurt subsides, said Nigel Prentis,
head of consultancy at Hartland Shipping Services Ltd., a London-based shipbroker. ”

” At some point the oversupply situation will is likely to come back to the fore.”

http://www.bloomberg.com/news/2013-09-11/ship-rates-extend-rally-to-highest-since-2011-on-china-iron-ore.html

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $29186 (DOWN 488)
BPI Average of the T/C routes $10247 (UP 298)
BSI Average of the T/C routes $9896 (DOWN 79)
BHSI Average of the T/C routes $7794 (UP 19)

pnmx i dalje dobro gazi , prošli smo 10000 ….

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Danas blagi zastoj … ali inače …
http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart
… bez obzira na kineze.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

New Report

Close