EU i Kina sa USA će odrediti smjer vozarina, ovo trenutno divljanje vozarina je impresivno ako dionicu pesimisti još malo sruše treba razmisliti o uskakanju u vlakić, jer ako je krenuo stvarni oporavak vozarina, onda bi vožnja u pozitivnome smjeru mogla potrajati više godina.
Capovi i PNMX bi sutra mogli probiti okrugle cifre, a to bi još dodatno moglo malo srušiti dionicu (nije logično ali može biti dobro za zainteresirane).
Nije nagovor na kupovinu i prodaju dionica.
@ vranjo
trebao si staviti i link, ali shvaćam da si obziran prema živcima bikova.
pa evo ja ću [emo_namigusa]
Vrlo dobar i poučan site. Vjerujem da su upućeni investitori na vrijeme pročitali analize, zato je trgovanje prema dolje a ne zbog “nelikvidnosti” i dnevnika na hrt-u. Još se treba malo strpiti da partija pošalje direktive, pa će biti kao na roller coasteru.[emo_ljut]
At present the stockpiles of iron ore at Chinese ports stands close to 74.75M tons. That is roughly 10 million tons under last year’s level. It only takes 58 Capes (175,000dwt) to deliver the ten million tons of ore they are short of last years reserves.
As the Cape rates fall the BDI will fall proportionally and when the BDI falls, the equity markets will follow. The traders will react to the dropping index, sell shares triggering further market reaction, and share prices will come under pressure. The recent gains in market capitalization this quarter will be tested thoroughly and most likely eliminated. If you managed to catch this rally, it would be wise in my opinion to consider taking profits now and re-enter the market after share prices have corrected to reflect the poor fundamentals facing the industry for at least another full year and probably longer.
Na poveznici koja sljedi jasno se moze vidjeti u kojem postotku se u posljednjih 4 godine smanjuje rast kapaciteta brodova za prijevoz rasutih tereta. [url= http://finance.yahoo.com/news/panamax-supramax-supply-growth-slides-130005499.html%5D%5B/url%5D
ako je ovo pravi početak oporavka brodara uopče me ne zabrinjava trenutna cijena atpl.,i da je 5 ili 10% veča od sadašnje, pa šta.,kao da bi to išta promjenilo.,ukoliko vozarine stanu na “stabilne noge” čak ni ova naša jadna močvarica to neče moči ignorirati.,mislim da ovdje trenutno zbilja važi izreka “strpljen spašen”.,kako bi i rasli kad je pola ekipe jučer ušlo i ćim u jednom danu nije porasla 10 posto prodaju.,kupnja je “disciplinirana” i strpljiva.,nema razloga za žurbu.,nije ovo utrka na 100 metara trenutačno.,nekad je bila.,
Excel Maritime Carriers, Ltd. (EXMCQ)
0.13 Up 0.0550 (73.33%) 3:59PM EDT
Excel Maritime Carriers, Ltd. (EXMCQ)
0.13 Up 0.0550 (73.33%) 3:59PM EDT
http://www.investopedia.com/ask/answers/201.asp
pink sheets ,stecajuse .
Tvrtka je delisted iz velike razmjene. Kada se tvrtka suočava teškim vremenima, a nije u mogućnosti ispuniti uvjete za nastavak uvrštenja na Nasdaq ili NYSE, to će biti delisted. To se obično događa u tvrtkama koje su pod financijski pritisak i kod stečaja
Kakve su procjene hoće li Capoovi i Pnmx danas probiti okrugle brojke, ako se to uspije dionica bi mogla još dodatno na niže nije logično, ali je dobro za zainteresirane.
Nije nagovor ns kupovinu i prodaju dionica.
P.S.
Koja bonaca ovdje u RH nakon jučešnjeg divljanja brodarskog sektora u USA.Pozdrav.