ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 03:02
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ako danas nejdemo 15 % gore, onda nejdemo nikad.
http://finance.yahoo.com/quotes/DAC,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,Qmar
Ne zaboravimo da su vani rasli i zadnja 2 tjedna a mi ništa.

Kolega između broja jedan i pet fali vam bilo koji broj od 1-10. Drugo lako je vani dizat cijene sa štampanom lovom, oni to znaju a mi neznamo štampat krivotvorinu a kamoli original.[emo_mrgud] Nego još je dobro tko nas vodi, ustvari Hr je odličan i nedvojben primjer da bog postoji.[emo_smijeh]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Kolega između broja jedan i pet fali vam bilo koji broj od 1-10. Drugo lako je vani dizat cijene sa štampanom lovom, oni to znaju a mi neznamo štampat krivotvorinu a kamoli original.[emo_mrgud] Nego još je dobro tko nas vodi, ustvari Hr je odličan i nedvojben primjer da bog postoji.[emo_smijeh]

Kolega, sol ste i papar ovog foruma, da Vas nema trebalo bi Vas izmisliti. Međutim, u FED-u Ben dela i zna kako se to radi, a kod nas Linić i Vujčić glume skipere svojim prijateljima na jahtama negdje na Jadranu i baš njih briga za TK u rvata. U USA je Ben podigao i realnu ekonomiju preko Wall Streeta, a kod nas bi ovaj dvojac bez kormilara (Linić, Vujčić) još zagorčavao život investicijskim fondovima, pogledaj samo što rade Alternative I. u primjeru Centar banke.

Kolega Kormilar, kupi po 340 kn dok još ima. To ti je moj savjet. Sutra 370 kn.

Čini se da je veselje za danas završilo. Ask se stalno nadopunjava koliko god ga odgrizu.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

Je se tko upecao na 340 od forumaša!?

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE


Čini se da je veselje za danas završilo. Ask se stalno nadopunjava koliko god ga odgrizu.

Ne,veći prometi,tehničari se uključuju,izgleda da je 340 barijera.
Mislim da će biti probijena.
Samo nebo na 1100 m nadmorske visine je granica/napmena BV/.
A sada smo još jako nisko.
Istina uvijek da balon može početi i ispuštati helij pa bi se mogli i spustiti i nazad.
Malo mlijeka i meda teče.Bravo za napačene dioničare!!!!!

ovdje sam 100% ! pozdrav svim kolegama !

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Ja na toj cijeni prodao ono što sam neki dan kupio na 305,40 kuna. Dobro je, dobro je.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]

Treba gledati što će biti sa amerima i Sirijom. O tome će izravno ovisiti brodarine. Bude li rata, bit će para za nas dioničare Atlantske.

[b]http://david-udruga.hr/[/b] [b][/b] [b]Hrvatska - tamo gdje je more bistrije od naroda[/b]


Kolega Kormilar, kupi po 340 kn dok još ima. To ti je moj savjet. Sutra 370 kn.

Ja se guram ali ne mogu doć na red od kolege Vranje. Moglo bi njegovo prebacivanje iz Belja potrajati. Meni nikad nije bila bitna kuna gore dolje a i bilo bi fer da nam objavi kada je završio sa kupnjom. Danas je ask samo njegov.[emo_mrgud][emo_mrgud][emo_mrgud]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Bojim se da će rast biti kratkog daha. Što se tiče trenutnog porasta vozarina, evo objašnjenja.

“Chinese steel mills have this stop-start way of chartering. They suddenly hit the accelerator and the Capesize market takes off. The Panamax, Supramax and Handymax rates move as market sentiment improves but the moves are not as great as in the Capesize sector,” the shipping source said.
“Then just as quickly as they started, they stop chartering and the market goes into reverse.”

“China is a centralized economy and who really knows what they are thinking?
My personal belief is that they simply decided their stocks needed replenishing and that delivered costs were acceptable,”
the source said.
Now that delivered costs have increased, they may well decide to take the foot off the accelerator and apply the brakes
having done what they wanted. The same happened several times in 2009.”

Dakle, kad Kinezi “potegnu ručnu” ide sve na dolje. [emo_ljut][emo_palacd]

http://www.hellenicshippingnews.com/News.aspx?ElementId=4e4a0bd6-7336-4712-b55b-548321b680d8

New Report

Close