ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 01:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Možda ja sad malo seljački uletavam, ali zanima me procjena tržišne vrijednost svakog broda Atlantske plovidbe. Ne znam dal ste to već napravili, al sviđao bi mi se popis svih brodova i kraj njih tržišna cijena.

Čuj, ovdje ti je posljednja, najfriškija analiza i procjena NAV-a za ATPL od kolege Toknezeva ali na drugom forumu.
Probaj tu ako ti može pomoći.

http://www.mojnovac.net/forumi/showpost.php?p=361536&postcount=4744


topalov5: ” Možda ja sad malo seljački uletavam, ali zanima me procjena tržišne vrijednost svakog broda Atlantske plovidbe. Ne znam dal ste to već napravili, al sviđao bi mi se popis svih brodova i kraj njih tržišna cijena. ” Čuj, ovdje ti je posljednja, najfriškija analiza i procjena NAV-a za ATPL od kolege Toknezeva ali na drugom forumu. Probaj tu ako ti može pomoći. http://www.mojnovac.net/forumi/showpost.php?p=361536&postcount=4744

puno hvala. Dakle realni P/BV nije 5,2 nego prije oko 1. Prodajom starih brodova ostvarivat će se visoka dobit, što je izvrsno. Jučer sam kupio po 3370 kn nešto dionica, prepao me ovaj pad BDI indeksa iskreno, al sad kad vidim koliko realno ti svi brodovi vrijede baš mi je drago što sam kupio.

Vjerujem da cijena brodova neće niti padati. Cijena čelika sve više raste, pa će tako i cijena brodova. Bez obzira na BDI indeks. Jel to logično razmišljanje?

meni je logičnije da se cijene brodova ravnaju po tome koliko oni u datom trenutku kupcu mogu para zaradit, no stvarno ne bi dao ruku u vatru za to!


meni je logičnije da se cijene brodova ravnaju po tome koliko oni u datom trenutku kupcu mogu para zaradit, no stvarno ne bi dao ruku u vatru za to!

ne, nije tako.
cijene brodova uglavnom ovise o raspoloživim kapacitetima brodogradilišta.
ako postoji navala kupaca, a kapaciteti brodogradilišta su ograničeni, ista će povećati cijenu jer mogu birati između više ponuđača i cjenkati se.
zakon ponude i potražnje, kao i u cijeloj ekonomiji.

[sealed]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Xavier13:

Ovo je strasno! Netko je stavio nalog na kupnju: 683 komada na 3350 kn. Hm… dogovrena transakcija?! ”

Ma ništa strašno, Sakai i ja nesto prebacujemo, vidjet ćete nas idući tjedan u TOP10…

Hm, šta bi ovo moglo biti? Nije lako doći u kraj kombinacijama mirovinski-dionički fondovi iste banke!


Bankama su vlasnici stranci,a mirovinskim fondovima udjelničari-HRVATI.Problem je u tome što ti isti stranci
upravljaju mirovinskim fondovima,koji će biti usisivač za promašene investicije banaka upravljača ili će mirovinci skuplje plačati dionice bankama,te na taj način ne postizati optimalnu dobit ,ali to će biti jasno tek za dvadesetak godina kada bi trebali dobiti mirovine iz trećeg stupa.Cijene dionica neće određivati ni FA ni TA već o tome odlućuje banka upravljač mirovinca,što bi moglo donijeti i nelogične skokove i padove ,te se možda stekne dojam da naše tržište stvarno nema veze sa zrelim tržištem vrijednosti papira.Nažalost,morat ćemo više gledati tko kupuje,a FA će imati sve manju vrijednost.Dakle,ako se nalazimo u dionicama u kojima su i banke,a koje mogu kupovati i mirovinci ,treba razmišljati da donositelju odluke osnovni cilj nije povećanje imovine fonda ,nego ekstra dobit banke,te bi se i ovdje moglo maniplirati sa cijenama kod KABA sa jednom dionicom,a ovdje sa nekoliko desetaka mil.kuna.Ovo bi trebao postati još jedan način osiromašivanja HRVARSKE,a sve u ime demokracije.Fondovi su kolektivno vlasništvo ,a mi barem znamo iz socijalizma kako
se zajednička imovina lako gubi.

Znate onu narodnu:Lako je tuđim k…. po kupini tući.

kao što rekoh jučer, još nema buy signala.
macd i rsi u padu, momentum također.
ostale male tajne ta ne bih navodio.[sealed]

p.s.
uputstvo za upotrebu:
gornje ne uzeti previše za ozbiljno, jer naši fond manageri, Bogimdušipriprostojoprostio, mogu dogovorno već u ponedjeljak lupnuti ovu izmrcvarenu dionicu na 4kkn.
p.p.s
ni gornji p.s. ne uzmite previše obiljno.
[cool]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!


kao što rekoh jučer, još nema buy signala. macd i rsi u padu, momentum također. ostale male tajne ta ne bih navodio.[sealed]
p.s. uputstvo za upotrebu: gornje ne uzeti previše za ozbiljno, jer naši fond manageri, Bogimdušipriprostojoprostio, mogu dogovorno već u ponedjeljak lupnuti ovu izmrcvarenu dionicu na 4kkn.
p.p.s ni gornji p.s. ne uzmite previše obiljno. [cool]

Ukratko, ne uzimajte vlada za ozbiljno.
Niti on sebe ne uzima za ozbiljno[lol]

Iz prošlosti se može izvući samo pouka, da ljudi nikad neće izvući pouke iz - prošlosti. wb


” Ukratko, ne uzimajte vlada za ozbiljno. Niti on sebe ne uzima za ozbiljno[lol]

yes!!!

ali TA za atpl ne laže.
nikad.
osim kad fondtrgovci odluče drugačije.

[cool]

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Evo friskih vjesti!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery Haldia spot, redelivery China, $55,000 daily

Koliko znamo , Imperial je u godišnjem TC-u do jeseni po nekih 77.000 $ pd.
Nadam se da je gore raportirani iznos prihod charterera , a ne ATPL.

NA PUTU PREMA DOLJE
Kažu najveći pad BDI indeksa još od 1989. godine…
Ajmo drhtavci, ja vas čekam, jučer je stiglo još para za dokup!

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/kina-uzdrmala-trziste-vozarina,6289.html

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Uzeo si mi riječi iz usta.
Veli Mario da najveći igrač ima punih 1 mlrd USD.S tim iznosom skoro da ne bi bio najveći u Hrvatskoj.Surfanje po internetu je prokleta navika.Malo brodari , malo prehrambena , pa onda farmaceuti i hotelijeri.Analiza gotova čas posla.

New Report

Close