Kormilar
Bdi je isto bukiran.
Ne pomaže drukanje o zgradi, pitanje je hoće li bdi opet nazad kuda je krenuo ima nekoliko dana, to će odrediti smjer dionice,nije nagovor na kupovinu ili prodaju.
još jedna zanimljiva divergencija.
BDI opet roni i zaronio ispod 1000, a u isto vrijeme dow jones global shipping index tik do toga da probije 800, gdje nije bio od proljeća 2012.
http://markets.ft.com/research/Markets/Tearsheets/Summary?s=DJGSH:DJI
još jedna zanimljiva divergencija.
BDI opet roni i zaronio ispod 1000, a u isto vrijeme dow jones global shipping index tik do toga da probije 800, gdje nije bio od proljeća 2012.
http://markets.ft.com/research/Markets/Tearsheets/Summary?s=DJGSH:DJI
Meni je sasvim logično da rezultati global shipping indexa budu iznadprosječni. Pa obuhvaća najbolje brodare, drugo nije niti za očekivati. Da ne govorimo o tome kako su obuhvaćane i razne vrste prijevoza, a ne samo dry bulk.
ne kužim ti argument. kad vozarine padaju, padaju i za najbolje i za najgore. divergencija vrijedi i za jedne i za druge.
a divergencija vrijedi za sve, ni bdti i bcti nemaju ništa ljepši graf ovih mjeseci nego bdi. dok su kontejneraši možda u najvećoj banani.
Jesi li pročitao koji su kriteriji za uvrštenje u dow jonesov index?
Evo, da objasnim argument na konkretnom primjeru koji smo imali nedavno na forumu. Pacific basin je brodar koji posluje pozitivno i pripada dow jones global shipping indexu, također je u portfelju Guggenheim Shipping ETF-a koji ulaže u brodare iz global shipping indexa. Istovremeno većina brodara ima gubitak.
Zatim, recimo Cosco pacific koji je kontejneraš i ima također dobit i dividendu, itd.
Uglavnom, želim reći da je to index najboljih, a bdi je index “prosjeka”.
vjeruj mi, njima nitko ne plaća veću vozarinu nego drugima zato što su u indexu. niti im je itko želio plaćati više nego drugima pa da su zato došli u index [emo_smijesak] dapače pacific basin je 2012 ako se dobro sjećam imao više od 200 milja gubitka. a kontejneraše nema smisla da spominješ u ovom kontekstu jer su oni skupa s dirty tankerima jedini za koje su prognoze bearish ali baš za cijelo dogledno vrijeme. potraži na cnbcu, noćas je analitičar iz jefferiesa kod bernieja loa komentirao izglede za kontejneraše, sigurno se može downloadati. uostalom pogledaj chart cosca, on sigurno nije pridonio rastu indexa. [emo_vrtimise] rast je zbog bulkera i product carriera.
Ako je suditi prema RS Platou FFA levelima BDI bi morao značajno porasti do kraja godine. To bi za BCI značilo da naraste za čak 60% I da vozarine porastu sa sadašnjih cca 11.000 USD/dan na čak 18.000 USD/dan (spot rates)koliko sugeriraju FFA leveli za 4Q2013.
Za manje brodove se također predviđa rast, ali dosta manji.
Sve u svemu BDI bi mogao rasti do kraja godine cca 30-40% što znači da bi krajem godine mogao biti između 1300-1400 a to je dobra osnovica za 2014.
prije par dana je na helenic shipping news izasla analiza i graf sadasnjeg stanja odnosa ponude i potraznje za bulk flotom,od najveceg i najuglednijeg shipping brokerske firme Clarkson,i taj graf pokazuje najgoore bulk fundamente u zadnjih 30-ak godina,tj.trenutno postoji 30 % vise brodova nego sto ih treba!!!
a u proslim brodarskim krizama je visak bio oko 10%
suma sumarum,prema njima pravi oporavak slijedi tek oko 2016-17.
ali imamo mi hotele,zgrade i puno gotovine,nema straha.
i ice panamaxe,koji nikad ne voze za ispod 10.000 usd dnevno.
Opa, 1 dan BDI 5,3 % up. Neznam kad je to zadnji put bilo. Od sutra idu i Panamaxi, po svoj logici.
http://www.hegnar.no/bors/shipping/article738188.ece